Miksi mies poistaa kaikki tekstiviestit

Vierailija

Mieheni, lasteni isä poistaa kaikki viestit aina puhelimestaan. Onko kovinkin yleistä tämmöinen. Ihmetyttää.. miksi??

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Tietää että sinä olet neuroottinen kyttääjä. Vakavaan omistushaluun sairastunut mielipuoli.

Siksi poistaa kaikki viestit. Viestit ovat yksityisiä ja tietää, että ei voi taata vastapuolelle yksityisyyttä sinun kanssasi.

Minä en ymmärrä miksi miehet roikkuvat kiinni mielenvikaisissa naisissa. Kaikki tietävät, että se ei siitä parane.

Vierailija

No huh huh. Kun meillä ollut aina ettei mitään väliä vaikka puhelinta katsois, puolin toisin. Se on ollut ihan luonnostaan meillä sellainen tapa, ei kyttäyksen tarkoituksella. Naimisissa yli 10v oltu.. -AP

Vierailija

Sitä en tiedä miksi sinun miehesi poistaa viestejä, itse ainakin poistan luettuani kaikki sellaiset, millä ei ole mitään merkitystä. Joitakin lasten kanssa käytyjä whatsup-jutteluita olen säästänyt ja jos joku meistä pois kotoa, säästän kaikki viestit ainakin siihen asti, että ollaan taas kotona. Samoin poistan kaikki puhelutiedot, jos tarvin jotain numeroa tai tietoa, tallennan sen muuten. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No huh huh. Kun meillä ollut aina ettei mitään väliä vaikka puhelinta katsois, puolin toisin. Se on ollut ihan luonnostaan meillä sellainen tapa, ei kyttäyksen tarkoituksella. Naimisissa yli 10v oltu.. -AP

Vanha provotyyppi, mutta mikäli että todellakin olet tosissasi: miehesi kaverit ja työnantaja ja muut lähettävät viestit ja sähköpostit MIEHELLESI, eivät sinulle. Heidän yksityisasiansa eivät kuulu sinulle.

Minäkän en soita puheluitani tai kerro asioitani ystävättären miehelle ja koko perheelle, vaan ystävättärelle. Tosin ole katkaissut yhteydenpidon ainakin yhteen ihmiseen, joka levittelikin kaikki asiat eteenpäin.

Vierailija

Jos sillä on sellainen tapa, eli poistaa kaikki viestit mitkä eivät aiheuta mitään toimenpiteitä? Jos on jotain mitä pitäisi muistaa, niin jättää sen ja poistaa sitten kun asia on hoidettu?

Viestejähän kertyy älyttömästi ja on yhtä tuskaa poistaa sitten kaikki vanhat viestit kun muisti loppuu tms. Silloin sitä aina päättää että nyt poistan kaiken tarpeettoman aina heti, mutta sekin unohtuu...

Mahtaako mies olla muutenkin järjestyksen mies, eli kaikki asiat aina järjestyksessä ja tarpeeton lähtee heti roskiin?

Vierailija

Jaahas. Ei tulisi mieleenkään lukea työposteja ja mieheni tietää etten edes ymmärtäisi niistä mitään kun alalla josta en ymmärrä mitään;) en vain ymmärrä miksi viestejä poistaa. Olen vissiin niin tyhmä sitten. Ei minulla ole mitään salaisuuksia omalta puoleltani etteikö puhelintani saisi katsoa. Mutta kumpikaan meistä ei koskaan puhu asioista ulkopuolisille, asiat ei siis leviä mihinkään vaan pysyy minun ja mieheni tiedossa. -AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Ei tulisi mieleenkään lukea työposteja ja mieheni tietää etten edes ymmärtäisi niistä mitään kun alalla josta en ymmärrä mitään;) en vain ymmärrä miksi viestejä poistaa. Olen vissiin niin tyhmä sitten. Ei minulla ole mitään salaisuuksia omalta puoleltani etteikö puhelintani saisi katsoa. Mutta kumpikaan meistä ei koskaan puhu asioista ulkopuolisille, asiat ei siis leviä mihinkään vaan pysyy minun ja mieheni tiedossa. -AP

Miehesi ystävien erektio-ongelmat tai eturauhasvaivat eivät silti millään muotoa kuulu sinulle. Kyse on näiden ystävien yksityisyydestä eikä teidän parisuhteestanne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meidänkin parisuhde perustuu luottamukseen, mutta myös lojaalisuuteen kolmansia osapuolia kohtaan. Vaikka kuinka luotamme, että asia pysyy meidän välillä niin yksinkertaisesti mieheni tai minun ystävien, vanhempien, sisarusten, yms. asiat ei vaan kuulu toiselle, jos kolmas osapuoli niin toivoo!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

SINÄ olet ulkopuolinen jolle muiden ihmisten asioiden ei kuulu levitä!

Vierailija

En tarkoittanut että menisin ja avaisin tekstiviestit ja lukisin mitä sisältää. Ihmettelin vain kun poistaa kaikki keskustelut puhelimestaan. Myös minun lähettämät. Enkä kysynyt tätä siksi että kyttään miestäni. Minua ei kiinnosta mieheni kavereiden ym asiat. Mutta minun kautta asiat ei leviä, tietää miehenikin. Olen ehkä vanhanaikainen, mutta puhutaan mieheni kanssa kaikesta. Se on ollut tapana aina. Muta kiitos, kyllä tämä sai miettimään jatkossa kuinka toimin. En halua loukata koskaan ketään enkä ole tajunnut tätä:( AP

Vierailija

Ajettele miten ennen viestittiin, sanottiin kasvotuksin, puhelimessa. Eihän niitäkään mihinkään säilötty, asiat on sanottu ja ne muistetaan jos niillä on merkitystä. Ei niillä viesteillä ole suurimmalla osalla merkitystä enää, kun joku asia on toimitettu. Ne vain vievät tilaa puhelimessa ja vaikeuttavat, jos jotain tähdellistä pitää löytää. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat