Miksi mies poistaa kaikki tekstiviestit
Mieheni, lasteni isä poistaa kaikki viestit aina puhelimestaan. Onko kovinkin yleistä tämmöinen. Ihmetyttää.. miksi??
Kommentit (37)
Meillä mies ainakin vanhan puhelimen aikaan poisti viestit ja kaiken muun ylimääräisen. En tiedä tekeekö vielä tuota nyt kun toimiva puhelin. Poistan itsekin välillä, tosin ehkä vuoden/puolen vuoden välein.
Kiitos. Kaikista vastauksista sain jotain apua tähän. Yritän kysyä jotenkin siitä mieheltäni. Jos vain keksin miten, ettei ihmettelisi sitä kysymystäni jälkeenpäin. AP
Vierailija kirjoitti:
Ei aina ole toiminut näin. Koska en ole asiaan kiinnittänyt huomiota. Enkä tiedä miksi asia vaivaa edes minua. Oli siis pakko kysyä täältä onko normaalia toimintaa.. AP
Kyllä se on ihan normaalia. Älä tee ongelmia sinne, missä niitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
No huh huh. Kun meillä ollut aina ettei mitään väliä vaikka puhelinta katsois, puolin toisin. Se on ollut ihan luonnostaan meillä sellainen tapa, ei kyttäyksen tarkoituksella. Naimisissa yli 10v oltu.. -AP
Siis luonnostaan tapa lukea toisen saamat viestit ja muutenkin nysvätä toisen puhelinta? Miten kuule olisi, jos loisitte luonnostaan sellaisen tavan, jossa puhuisitte keskenänne puhelimen seuraamisen sijaan?
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies ainakin vanhan puhelimen aikaan poisti viestit ja kaiken muun ylimääräisen. En tiedä tekeekö vielä tuota nyt kun toimiva puhelin. Poistan itsekin välillä, tosin ehkä vuoden/puolen vuoden välein.
Kyllä, sillon kun puhelimen muistista puhuttiin kilotavuissa.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni, lasteni isä poistaa kaikki viestit aina puhelimestaan. Onko kovinkin yleistä tämmöinen. Ihmetyttää.. miksi??
Mistä ihmeestä sinä sen tiedät. Ja miksi sinä luet hänen viestejään. Ymmärrän hyvin että hän ne poistaa jos sinä niitä menet lukemaan. Ei kellään ole oikeutta ilman lupaa mennä lukemaan toisten viestejä. Sulla on viisas mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, sillon kun puhelimen muistista puhuttiin kilotavuissa.
Niinpä.. AP
Mäkin poistan kaiken ylimääräisen heti kun ei tarvita. Sama sähköpostien kanssa, omaan kansioon vaan oitis.
Vierailija kirjoitti:
Jotain peiteltävää.
Totta! Mieshän on syyllinen, kunnes todistaa syyttömyytensä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä sinä sen tiedät. Ja miksi sinä luet hänen viestejään. Ymmärrän hyvin että hän ne poistaa jos sinä niitä menet lukemaan. Ei kellään ole oikeutta ilman lupaa mennä lukemaan toisten viestejä. Sulla on viisas mies.
No itse en laita koskaan viestillä asioita jotka pitäisi puhua kasvotusten kavereiden kanssa. Ei minulle viestin laitto ole mikään kaverin korvike. Soitan tai näen ystäviä mieluummin kuin tekstiviestillä kerron arimmatkin huoleni. Ehkä nykyään ihmiset ovat ymmärtäneet väärin. Puhelimella voi soittaa vielä tänä päivänäkin. AP
Vierailija kirjoitti:
No itse en laita koskaan viestillä asioita jotka pitäisi puhua kasvotusten kavereiden kanssa. Ei minulle viestin laitto ole mikään kaverin korvike. Soitan tai näen ystäviä mieluummin kuin tekstiviestillä kerron arimmatkin huoleni. Ehkä nykyään ihmiset ovat ymmärtäneet väärin. Puhelimella voi soittaa vielä tänä päivänäkin. AP
Et varmaan kuitenkaan oleta, että kaikki tahtoisivat tehdä juuri samoin kuin sinä? Onhan se mahdollista, että miehesi peittelee jotain, mutta hän varmaan siinä tilanteessa poistaisi vain ne, mitä hän missään tapauksessa ei haluaisi sinun näkevän, niin tilanne oli entisen kaltainen silmissäsi, ei herättäisi huomiotasi. Nyt hän vain haluaa pitää puhelimensa "siistinä" . Poistaa merkityksettömät viestit. Vai hiertääkö sinua se, ettei hän säästä sinunkaan viestejäsi? :)
Poistaisin miehen elämästäni turhia kyselemättä ja juttelematta. Siinä sitä mietittävää.
Mun miehellä on kaksi puhelinta. En ole koskaan niitä katsonut, en edes vilkaise, jos soivat eikä mies ole itse paikalla. Minusta suhteessa luottamus on sitä, että ei tarvitse esitellä avoimesti kaikkea omaansa, vaan sitä, että toiselle ei nimenomaan tarvitse esitellä kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan kuitenkaan oleta, että kaikki tahtoisivat tehdä juuri samoin kuin sinä? Onhan se mahdollista, että miehesi peittelee jotain, mutta hän varmaan siinä tilanteessa poistaisi vain ne, mitä hän missään tapauksessa ei haluaisi sinun näkevän, niin tilanne oli entisen kaltainen silmissäsi, ei herättäisi huomiotasi. Nyt hän vain haluaa pitää puhelimensa "siistinä" . Poistaa merkityksettömät viestit. Vai hiertääkö sinua se, ettei hän säästä sinunkaan viestejäsi? :)
Niin.. Poistaa kaikki viestit. Kyllä, miksei jätä edes minun viestejä kun tulee viestiteltyä arjen asioista lähes päivittäin. Olis keskustelu valmiina aina niin nopeasti kirjoittaa. AP
Jos miehen käytöksessä on tapahtunut muutos, eli ennen ei poistanut ja nyt poistaa, siihen on jokin syy. Joko hänellä on jotain salattavaa tai sitten on lukenut artikkelin, jossa varoitettu älypuhelimien tietoturvasta. Tietoturva-asiassa luulisi kyllä varoirraneen sua samasta asiasta ja käskenyt poistaa viestit. Todennäköisesti salaa sinulta jotain.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehen käytöksessä on tapahtunut muutos, eli ennen ei poistanut ja nyt poistaa, siihen on jokin syy. Joko hänellä on jotain salattavaa tai sitten on lukenut artikkelin, jossa varoitettu älypuhelimien tietoturvasta. Tietoturva-asiassa luulisi kyllä varoirraneen sua samasta asiasta ja käskenyt poistaa viestit. Todennäköisesti salaa sinulta jotain.
ei ole puhunut tietoturva tms mitään. Työn puolesta ymmärtää kyllä nämä asiat ja on varmasti tietoinen. Minä en ole ollut, eli kiitos tiedosta:) AP
Ladannut puhelimensa täyteen musiikkia eikä ole tilaa viesteille.