Tapailu - Mitä mies tarkoittaa?
Hei, Tapailin muutamia kertoja miestä joka vaikutti olevan kiinnostunut. Hän on yli kolmekymppinen ja ei omien sanojensa mukaan ole koskaan seurustellut vakavasti. Mies on todella huomaavainen, kohtelias ja ehkä hieman ujonpuoleinen. Jossain vaiheessa kuitenkin kyllästyin siihen, että tapaamisehdotukset olivat lähinnä minun harteilla muutamia kertoja lukuunottamatta. Erilaisten käänteiden jälkeen nostin lopulta kissan pöydälle ja kysyin suoraan. Hän vastasi ympäripyöreästi jättäen kuitenkin varsinaiseen kysymykseen vastaamatta. Pahoitin toki mieleni ja päätin antaa olla ja kerroin hänelle, että ymmärsin kyllä rivienkin välistä. Lopulta muutamien päivien päästä hän laittoi itse viestiä. Hän kertoi, että kiinnostusta kyllä on mutta hänen on vaikea lähteä pois omalta mukavuusalueeltaan ja viedä asiaa eteenpäin. No asia jäi sitten siihen ja emme ole sen jälkeen tavanneet.
Tuon jälkeen olemme viestitelleet muutamia kertoja niitä näitä, nekin minun aloitteestani. Mies on aina viesteissään kohtelias, kirjoittelee pitkiä viestejä ja kyselee myös minun kuulumisia. Jäi vain mietityttämään, että mikä hemmetin mukavuusalue? Liittyykö se hänen kokemattomuuteensa seurusteluasioissa? Mikä ihme voi olla sellainen asia, että jättää tapailun siihen vaikka olisi kiinnostunut? En usko, että hän valehteli koska eihän hänen olisi enää tarvinnut mitään selitellä. Vai oliko sittenkin niin, että hän ei vain ollut tarpeeksi kiinnostunut? Mies ei ole varattu, sen tiedän satavarmasti. Harmittaa kovasti, koska mies on ihana ja hän todella kolahti. Onko vastaavanlaisia kokemuksia?
Kommentit (45)
Kannattaa ukko jättää ihan rauhaan, jos hän todella olisi kiinnostunut niin kyllä veisi asiaa ihan itse eteenpäin. Eikä haittaisi vaikka SINÄ muutaman kerran jättäisit reagoimatta hänen yhteydenottoihinsa.
Tämä kuulostaa nyt juuri sellaiselta ongelmatapaukselta joka kannattaa jättää rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaa että ap odotteli 8 kk miehen yhteydenottoa ja sen jälkeen mieheltä kesti vielä neljä päivää vastata viestiin? Jos sulle ap, ei ole vielä selvinnyt tuon miehen kiinnostuksen taso niin minäpä kerron: se on nolla.
Ja sitten tuo yks, jonka mies halusi elinikäisen suhteen vakuuden ennen sänkyyn menoa...vaikuttaa pelottavan vanhanaikaiselta ja juuttuvalta tapaukselta.
Mistä te löydätte noin outoja tyyppejä?
Ei se ollut ap vaan minä. Minusta sinä olet outo, kun et tajua mistä 18 puhuu :)
Vierailija kirjoitti:
Kävimme kyllä ihan perustreffeillä ja tutustuimme toisiimme. Olen itsekin miettinyt, että miksihän ei ole koskaan seurustellut. Ehkä hän on sitoutumiskammoinen? Jäi myös mietityttämään eräs asia. Emme koskaan ehtineet harrastamaan seksiä. Hän jotenkin vaivautui niissä tilanteissa ja pelkään että ahdistin hänet nurkkaan. En kuitenkaan usko, että olisi kokematon siinä mielessä. Ei kuitenkaan missään nimessä myöskään mikään pelimies, päinvastoin. Nyt tuli hieman torjuttu olo ja tunne, etten ole kiinnostava naisena. Ja ei, en ole ylipainoinen vaan aivan normaalipainoinen nuori nainen.
Tunnetaankohan me sama mies...? Ap:n kuvaus sopii täysin yhteen itseäni huomattavasti nuorempaan mieheen, joka on piirittänyt minua jo kauan. Itse en naimisissa olevana naisena ole kiinnostunut "puumailusta", ja tiedän miehen etsivän myös parisuhdetta. Seksuaalisesti hän kuitenkin haluaa vain minua :-))) Ehkä olen hänelle kiinnostava nimenomaan saavuttamattomuuteni takia?
Anna olla. Vaikka tekisi kuinka kipeää, niin en usko suhteen etenevän tuosta...Kyllä ujokin mies uskaltaa edetä, jos hän todella haluaa naisen.
Kiinnostunut mies ottaa aina yhteyttä. Ihmeellisiä roikkujia ja epätoivoisia olette kun tuo yksikin kuvittelee että mies on 8 kk hiljaiselon jälkeen kiinnostunut :D hän on luultavasti tuossa ajassa köyrinyt jo muutamaa muijaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostunut mies ottaa aina yhteyttä. Ihmeellisiä roikkujia ja epätoivoisia olette kun tuo yksikin kuvittelee että mies on 8 kk hiljaiselon jälkeen kiinnostunut :D hän on luultavasti tuossa ajassa köyrinyt jo muutamaa muijaa.
Ei ole köyrinyt, koska silloin olisi köyrinyt minuakin.
8
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8
Taidat olla todella tyhmä. Luuletko tosiaan ettei miehellä ole ollut ketään muuta tuona aikana? Hän ei ole susta kiinnostunut! Herää jo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8
Taidat olla todella tyhmä. Luuletko tosiaan ettei miehellä ole ollut ketään muuta tuona aikana? Hän ei ole susta kiinnostunut! Herää jo
No kerropa mulle, miksei sitten yrittänyt "köyriä" minuakin? Samalla tavalla mies minuun tutustui, kuin niihinkin, joita olisi sinun mukaasi köyrinyt. Kun tapansa tutustua oli todellakin se, että kenen muun miehen kanssa tahansa niillä maneereilla oltaisiin jo oltu sängyssä. Niin miksi ei oltu? Mies olisi saanut minut JOS OLISI HALUNNUT. Siksi veikkaan, ettei se halua sänkyyn ennen kuin tuntee hyvin ja voi luottaa naiseen. Enkä usko, että se tulee koskaan tapaamaan muita kuin minut, joka hänestä kiinnostuu ja jaksaa oikut senkin jälkeen, kun saa huomata, ettei tässä mennäkään sänkyyn heti.
8
Mies ei ole kiinnostunut sinusta yhtään. Voi vastailla kohteliaasti, ei se tarkoita kiinnostusta. Pitää varalla jos nyt joskus olisi tarve.
Olen satavarma, että kyseessä on eksäni. Kaikki täsmäsi. Ja minun kanssani kaikki klikkasi heti alusta alkaen, mitenkään itseäni kehuskelematta.
Vierailija kirjoitti:
Olen satavarma, että kyseessä on eksäni. Kaikki täsmäsi. Ja minun kanssani kaikki klikkasi heti alusta alkaen, mitenkään itseäni kehuskelematta.
Kenelle tämä oli? Tuskin ap:lle, kun se mies ei ollut koskaan seurustellut. Laita miehen etunimen alkukirjain, niin katsotaan, onko sama mies kuin mulla. Koska voin sanoa satavarmasti, että ei ole. Mikään, mitä kuvaat ei pidä paikkaansa. Sukunimen eka kirjain on S.
8
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tämä oli? Tuskin ap:lle, kun se mies ei ollut koskaan seurustellut. Laita miehen etunimen alkukirjain, niin katsotaan, onko sama mies kuin mulla. Koska voin sanoa satavarmasti, että ei ole. Mikään, mitä kuvaat ei pidä paikkaansa. Sukunimen eka kirjain on S.
8
Niin, VAKAVASTI. Meidänkin suhteemme oli kovin lyhyt, kun eksä muuttui ilkeäksi ja hätisti minut pois. No, kiitos siitä hänelle - en olisi ikinä voinut olla onnellinen sellaisen kanssa.
Tunteet meillä oli mukana suhteessa mutta eksä on ongelmallinen tapaus. Ja ap:lle se viestini oli.
Minkälaista on seurustelu, joka ei ole vakavaa? Minusta on joko seurustelua tai sitten ei ole. Seurustelu on aina vakavaa, ellei sitten pimitetä toiselta, että olen kanssasi vain hyväksikäyttösyistä. Mutta sellainenkin seurustelu voi edetä jopa avoliittoon asti, missä toisen kanssa ei loppujenlopuksi kovin vakavissaan ollakaan, mutta sitä ei vain sanota toiselle.
Eikä kukaan kuitenkaan ajattele, ettei avoliitossa oleva pari seurustelisi vakavasti.
Jos tietää, ettei seurustelu toisella ole vakavaa, kun itse haluaa sitä, niin miksi ihmeessä edes olla siinä? :o
Itsehän siinä typerys on.
Kun alan ajatella, niin en ole koskaan seurustellut vakavasti. Olen aina ajatellut, että vaihdan kumppaniani kunhan löydän paremman. Koska sitä oikeaa en vain ole vielä saanut. Ehken edes tavannutkaan :( Silti olen jopa lapsia tehnyt miehen kanssa. Koska ajattelin, etten voi loputtomiin odottaa sitä oikeaa. Olisin jäänyt yksin ja en olisi kestänyt sitä muiden pariutuessa.
Mutta mieheni kuulemma rakastaa minua, katsotaan tajuanko minä sitä koskaan. Ei hän nyt niin hyvä ole, kuin luulin. Mutta joissain asioissa taas parempi, kuin luulin ja ehkä niissä asuu rakkaus.
Tää on sille joka odotteli 8kk miehen yhteydenottoa jne... Kirjoitit että mies olisi saanut sulta jos olisi halunnut. Etkö nyt itse näe että pointtihan on siinä ettei halunnut sua? Syystä tai toisesta. Se ei tarkoita sitä että sussa olisi vikaa. Anna siis olla jo ja lakkaa rikkomasta itseäsi enempää tuon miehen perään haihattelussa.
Hei, ap täällä. Monet ovat nyt sanoneet, että mies ei ole yhtään kiinnostunut. Varmaan onkin hyvin todennäköistä että näin on. Haluaisin kuitenkin tuoda vielä ilmi muutaman asian jotka ehkä minua hämmentävät miehen käytöksessä. Silloin kun kyllästyin olemaan se, joka aina ehdottaa tapaamista päätin tehdä ns. testin miehelle ja katsoa mitä hän tekee. Ilmoitin, että olen kaupungissa aikavälillä x-x, että ilmoittelee jos haluaa joku päivä tehdä jotain. No tulihan se viesti sitten sieltä muutaman päivän päästä ja hän pyysi minua erääseen paikkaan kanssaan. (Kyseessä ei ollut baari ja ihan päiväsaikaan pyysi) Silloin en valitettavasti kuitenkaan päässyt kun olin jo sopinut muuta. En usko, että täysin ei-kiinnostunut mies pyytää naista kanssaan yhtään mihinkään.
Toinen asia mistä haluan mainita on se, että vaikka meillä ei seksiä ollutkaan niin muuta läheisyyttä ja koskettelua kylläkin. Hän oli todella hellä ja vaikea uskoa, että voi koskettaa sillä tavalla ilman mitään kiinnostusta ja tunnetta. Joka tapauksessa, alan itsekin olla sitä mieltä, että mies ei varmaan ole ainakaan TARPEEKSI kiinnostunut. Olen ehkä hänen mielestään ihan mukava nainen, mutta en muuta.
Vierailija kirjoitti:
Tää on sille joka odotteli 8kk miehen yhteydenottoa jne... Kirjoitit että mies olisi saanut sulta jos olisi halunnut. Etkö nyt itse näe että pointtihan on siinä ettei halunnut sua? Syystä tai toisesta. Se ei tarkoita sitä että sussa olisi vikaa. Anna siis olla jo ja lakkaa rikkomasta itseäsi enempää tuon miehen perään haihattelussa.
En ajattele niin, että jos hetkellä X ei pysty niin ei sinänsä haluaisi. Ja vastaukseni oli lähinnä siihen, että tilanne ei ole se, että minä en kelpaa mutta muut kyllä. Siinä tapauksessa jos ei pysty olemaan minun kanssani, niin on ainakin erittäin epätodennäköistä, että olisi pystynyt olemaan muittenkaan kanssa. Mies lukeutuu niihin, jotka eivät tuosta noin vain voi "ottaa" jotakuta mukaanlähtevää.
Sitäpaitsi en uskoisi miehen soittavan minulle enää jos asia eli kykeneminen naissuhteisiin olisi jo ratkaistu, eli joku löytynyt. Tai sitten olen edelleen tärkeämpi, koska ei lämmittele enää sitä jotakuta. Ja se on minulle tällä hetkellä ihan okei. En ajattele meille vain seksisuhdetta. Suhteemme on telepaattinen ja omituinen, eikä minulle ole vielä selvinnyt, mihin juttumme pyrkii. Se tuntui tulevan nimittäin taivaasta. Siksi sitä ei voi tuollaisen pikkuasian kuin tapaamistiheys takia jättää vaan on katsottava loppuun saakka. :)
Nosto. Löysin tämän keskustelun ja itselläni samankaltainen tilanne menossa. Olisi kiva kuulla vielä kommentteja asiaan liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Nosto. Löysin tämän keskustelun ja itselläni samankaltainen tilanne menossa. Olisi kiva kuulla vielä kommentteja asiaan liittyen.
Voi elämän kevät. Ymmärtäkää jo hyvät ihmiset, että jos se on vaikeaa, hidasta ja takkuista niin ei siinä ole tarpeeksi tunteita mukana. Ihan perkeleen turhaa vatvoa että mitä se nyt tarkoitti, voiskohan se olla niin että... Entä jos...
Myötähäpeähän tässä tulee.
Parhain terveisin varattu nainen (jolla suhde eteni helposti ja luontevasti heti ensihetkestä lähtien)
Jaa että ap odotteli 8 kk miehen yhteydenottoa ja sen jälkeen mieheltä kesti vielä neljä päivää vastata viestiin? Jos sulle ap, ei ole vielä selvinnyt tuon miehen kiinnostuksen taso niin minäpä kerron: se on nolla.
Ja sitten tuo yks, jonka mies halusi elinikäisen suhteen vakuuden ennen sänkyyn menoa...vaikuttaa pelottavan vanhanaikaiselta ja juuttuvalta tapaukselta.
Mistä te löydätte noin outoja tyyppejä?