Tapailu - Mitä mies tarkoittaa?
Hei, Tapailin muutamia kertoja miestä joka vaikutti olevan kiinnostunut. Hän on yli kolmekymppinen ja ei omien sanojensa mukaan ole koskaan seurustellut vakavasti. Mies on todella huomaavainen, kohtelias ja ehkä hieman ujonpuoleinen. Jossain vaiheessa kuitenkin kyllästyin siihen, että tapaamisehdotukset olivat lähinnä minun harteilla muutamia kertoja lukuunottamatta. Erilaisten käänteiden jälkeen nostin lopulta kissan pöydälle ja kysyin suoraan. Hän vastasi ympäripyöreästi jättäen kuitenkin varsinaiseen kysymykseen vastaamatta. Pahoitin toki mieleni ja päätin antaa olla ja kerroin hänelle, että ymmärsin kyllä rivienkin välistä. Lopulta muutamien päivien päästä hän laittoi itse viestiä. Hän kertoi, että kiinnostusta kyllä on mutta hänen on vaikea lähteä pois omalta mukavuusalueeltaan ja viedä asiaa eteenpäin. No asia jäi sitten siihen ja emme ole sen jälkeen tavanneet.
Tuon jälkeen olemme viestitelleet muutamia kertoja niitä näitä, nekin minun aloitteestani. Mies on aina viesteissään kohtelias, kirjoittelee pitkiä viestejä ja kyselee myös minun kuulumisia. Jäi vain mietityttämään, että mikä hemmetin mukavuusalue? Liittyykö se hänen kokemattomuuteensa seurusteluasioissa? Mikä ihme voi olla sellainen asia, että jättää tapailun siihen vaikka olisi kiinnostunut? En usko, että hän valehteli koska eihän hänen olisi enää tarvinnut mitään selitellä. Vai oliko sittenkin niin, että hän ei vain ollut tarpeeksi kiinnostunut? Mies ei ole varattu, sen tiedän satavarmasti. Harmittaa kovasti, koska mies on ihana ja hän todella kolahti. Onko vastaavanlaisia kokemuksia?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ettei ap nyt halua lukea tätä, mutta ei miehillä ole mitään uskaltamisjuttua seksin suhteen. Siihenhän ne miehet pyrkivät naisten kanssa. Eli jos seksiä ei ole ollut, homma on sillä selvä.
Ei miehet mitenkään rehellisesti sano, jos ei kiinnosta. Olen minäkin, nainen, valehdellut miehelle että hän on kiinnostava, mutta on vaan elämässä muuta. En halunnut loukata häntä.
Ja tuosta toisesta: kyllä 25 minuutin myöhästymisestä saa loukkaantua!
Toi on kyllä miehissä (ja naisissa) ikävä puoli, että ei voida sanoa suoraan, että ei kiinnosta. Siinä sitt tulee roikuttua löyhässä hirressä, kunnes asia tulee esille tavalla tai toisella.
Kipuilen itsekin juuri nyt tilanteessa, jossa ihana mies ei viestittele enää tapaamisen jälkeen mitään. Oma luonto ei kestä ottaa yhteyttä, kun en tiedä poltanko näppini.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuu mitään jos ei halua seksiä. Niin nähty. Unohda!
Just tämä tuli koettua. Olen ihana ihminen ja hyvä keskustelija, hauskaa seuraa, mutta minua kohtaan ei ole fyysistä vetoa. Ja odottelin ihan turhaan ja mietin, jos mies vaan haluaa kunnioittaa minua ja edetä rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nosto. Löysin tämän keskustelun ja itselläni samankaltainen tilanne menossa. Olisi kiva kuulla vielä kommentteja asiaan liittyen.
Voi elämän kevät. Ymmärtäkää jo hyvät ihmiset, että jos se on vaikeaa, hidasta ja takkuista niin ei siinä ole tarpeeksi tunteita mukana. Ihan perkeleen turhaa vatvoa että mitä se nyt tarkoitti, voiskohan se olla niin että... Entä jos...
Myötähäpeähän tässä tulee.
Parhain terveisin varattu nainen (jolla suhde eteni helposti ja luontevasti heti ensihetkestä lähtien)
Nyt suututtaa, kun en lukenut tätä jo ennen joulua. Hukkaan meni hyvää aikaa odotellessa miehen seksihalujen heräämistä. Niitä vaan ei ollut, ei tullut.
Taitaa olla lapsuutensa vuoksi niitä miehiä, joista ei ole ikinä parisuhteeseen ja jos sellaiseen alkaa niin on hankaluuksia kaiken aikaa. Seksiin ei kenties pysty tasapainoisesti eli jotenkin rikki seksin suhteen tai jotain puutetta alapäässä.
Ei tuollaiseen kannata aikaa tuhlata, tiedän kokemuksesta. Mies taitaa elää lopun elämäänsä yksin, ei tuollaisesta ole lasten isäksi. Kenties hyvin heikko psyykkisesti ja runkaa yskinään eli sillä tavalla hoitaa seksin.
Ei kannata, usko pois.