Kenellä on kuvaputki-tv?
Kommentit (27)
On. Ei syytä luopua ennenkuin hajoaa.
Meillä on. Ei olla nähty syytä luopua toimivasta telkkarista.
Mun porukoilla (50v). Ei oo ainoo, mut kaks muutakin taloudesta löytyvää on kuvaputkia :D
Täälläkin katsellaan. Urheilua seuratessa ainut haitta, ettei meinaa enää tuloksia erottaa.
On, mutta empä siltä enää mitään katsele. Löytyy myös 40' taulu-tv, jonka saa tarvittaessa toimimaan myös tietokoneen monitorina.
Vierailija kirjoitti:
Mun porukoilla (50v). Ei oo ainoo, mut kaks muutakin taloudesta löytyvää on kuvaputkia :D
Onko heillä joka huoneessa televisio :)
Mun vanhemmilla on kaksi kuvaputkitelkkaria.. Äitini, joka on kuudenkymmenen jo on "katsellut" uusia litteitä malleja, mutta iskän mielestä putki-tv se vain toimii ja sopii sisustukseen.
EI, SE EI TOIMI ENÄÄ JA ÄITI SISUSTAA..
Vierailija kirjoitti:
Millä ihmeen "porukoilla"? Lisäksi kaksi viimeistä virkettä ovat osin ristiriitaisia merkityssisällöltään.
Minulla on, ainoana telkkarina. Hyvin toimii, joten mitä sitä vaihtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä ihmeen "porukoilla"? Lisäksi kaksi viimeistä virkettä ovat osin ristiriitaisia merkityssisällöltään.
Minä ymmärsin että kommentoijan vanhemmilla. Jotka ovat viisikymppisiä. Ja että vanhempien taloudessa on kaksi muutakin kuvaputkitelevisiota ja lisäksi heillä on ainakin yksi uudempi tv.
Meillä on yksi taulutelkkari ja kolme kuvapurkitelkkaria.
Mulla on Salora samba kuvaputki enkä oo nähnyt syytä luopua kuva on hyvä ja Ralli pelin tuloksetkin näkyy hyvin :D Itse asiassa harmittaa kun joudun vaihtaa isän viikolle kun äiti ja isä on eronnut niin joudun käyttään taulu telkkua :D Olen siis 11v. Ois tokivaraa ostaa jokin pieni taulu tv mutta en tarvii ja ei oo hyvii kokemuksii kun isänkin on ollut kakaksi kertaa takuuhuollossa. Toisella kertaa tuli semmonen sininen sähkö lieska ja toisella kertaa vaan sammu. Ja ohjelmat katon usein intel celeron inside prosessorisella hp 620 tietokoneella.
Vierailija kirjoitti:
Onko myös ainoana tv:nä?
Minulla. Ainoa on. Tosin yleensä katselen telkkariohjelmani netistä, joten ei tuota tule käytettyä juurikaan. Siksi se ei myöskään varmaan ikinä hajoa.
Meillä on kolme. Yksi sikäli rikkinäinen, että kuva on kellertävä. Olohuoneessa on taulu-tv, kun meni niin ettei peleistä meinannut enää nähdä kunnolla, mutta makkarissa on kuvaputki. Vois melkein antaa eteenpäin mikäli joku vaan enää kelpuuttaisi.
Mulla on kuvaputkitelkkari, vhs-nauhuri ja c-kasettimankka ja kaikki käytössä vielä.
Mulla! o/
Enkä meinaa luopua tuosta ennen kuin hajoaa :D Tosin katson telkku-telkkua tosi vähän, niin eipä tuo juuri pääse kulumaan. TV-ohjelmat katson koneelta tai puhelimesta.
Minulla oli, kunnes vanhempieni kymmenen vuotta uudempi putkitelkkari syttyi palamaan. Paloturvallisuuden takia laitoin heti samana päivänä vaihtoon niin olohuoneen kuin makkarinkin telkan.
Mulla on, Panasonicin huippumalli "jättimäinen" 32 tuumainen. Kaksi henkilöä vaatii siirtohommiin. Toinenkin TV löytyy ja kuvaputkimallia se myös, tosin pieni ja sitä ei juuri katsota.
Mun anopilla (66v) ja ainoa tv on.