Naisen tehtäväkö on juosta koko ajan muksun perässä?
Tuli miehen exältä palautetta, kun olin heidän lapsen jalkkismatsissa keskittynyt enemmän puhelimesta lehden lukemiseen kuin mun ja miehen yhteisen lapsen perässä juoksemiseen. Mikä vika siinä on, että mies leikitti sitä ja mä otin rennosti?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että teidän yhteinen rakkauspakkaus oli juossut ympäriinsä ja aiheuttanut häiriötä muille. Kyllä vanhempien tehtävä on katsoa lapsensa perään julkisissa tiloissa.
Eli siis ÄIDIN PITÄÄ, isäkö ei ole vanhempi????
Sen vanhemman pitää, jolla ei ole tilaisuudessa muita tehtäviä. Isällä oli.
Ei usko, että nyt oli kyse siitä oliko peräänkatsoja ISÄ vai ÄITI, vaan siitä että etävanhempi oli katsomassa oman lapsensa jalkapallon pelaamista. Lapsesta olisi varmaan ollut kiva, että isä olisi katsonut hänen pelaamistaan ja keskittynyt siihen eikä viihdyttänyt uuden liittonsa lasta.
Koska sinulla ei ollut tähdellisempää tekemistä kuin puhelimen pläräys, niin olisit voinut suoda isälle ja hänen lapselleen tämän hetken ja hoitanut itse yhteistä lastanne.
Ymmärrän exää, lapsi on ehkä harmitellut kotona, että isä ei ehtinyt katsoa peliä kun oli uuden lapsen kanssa ja sinä räpläsit puhelinta. Ymmärrän exää ja ihmettelisin millainen tyyppi sinä oikein olet, jos et voi katsoa lapsesi perään niin että isä olisi voinut katsoa peliä.
No vastaavassa tilanteessa olisin ottanut kirjan mukaan ja lueskellut sitä. Kaipa se isä pystyy riittävästi seuraamaan yhden lapsen peliä ja toisen touhuilua.
Eiköhän tuossa ole kyse mustasukkaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei usko, että nyt oli kyse siitä oliko peräänkatsoja ISÄ vai ÄITI, vaan siitä että etävanhempi oli katsomassa oman lapsensa jalkapallon pelaamista. Lapsesta olisi varmaan ollut kiva, että isä olisi katsonut hänen pelaamistaan ja keskittynyt siihen eikä viihdyttänyt uuden liittonsa lasta.
Koska sinulla ei ollut tähdellisempää tekemistä kuin puhelimen pläräys, niin olisit voinut suoda isälle ja hänen lapselleen tämän hetken ja hoitanut itse yhteistä lastanne.
Ymmärrän exää, lapsi on ehkä harmitellut kotona, että isä ei ehtinyt katsoa peliä kun oli uuden lapsen kanssa ja sinä räpläsit puhelinta. Ymmärrän exää ja ihmettelisin millainen tyyppi sinä oikein olet, jos et voi katsoa lapsesi perään niin että isä olisi voinut katsoa peliä.
Ei ollut lapsi mitään sanonut, edeleenkin siellä pelataan eikä katella yleisöön. Eikä isällä ollut mitään vaikeuksia seurata peliä, kaikki syötöt ja maalit huomio ja niistä keskusteli lapsensa kanssa pelin jälkeen ja antoi vinkkejä tuleviin peleihin.
Vierailija kirjoitti:
Veit sanat suustani, juuri näin. En ole itse eronnut, mutta molemmat poikani urheilevat ja toinen pelaa jalkapalloa. Olemme jompi kumpi vanhemmista aina molempien poikien peleissä katsomassa. Usein pelitilanteista puhutaan pelin jälkeen ja, poika kysyy näinkö hänen tekemän syötön tai maalin. Ap olet nolo, kunnon soccermom katsoo pelin vaikka hampaat irvessä.
Ei mikää ihme, että on "huonoja" isiä jos mammat kuvittelevat etteivät he osaa tehdä kahta asiaa yhtä aikaa. Mites ne yh-vanhemmat niissä peleissä sitten pärjää, kun mukana on kaikki lapset, varmaan on pelaaja itsemurhan partaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veit sanat suustani, juuri näin. En ole itse eronnut, mutta molemmat poikani urheilevat ja toinen pelaa jalkapalloa. Olemme jompi kumpi vanhemmista aina molempien poikien peleissä katsomassa. Usein pelitilanteista puhutaan pelin jälkeen ja, poika kysyy näinkö hänen tekemän syötön tai maalin. Ap olet nolo, kunnon soccermom katsoo pelin vaikka hampaat irvessä.
Isänsä kanssa kävi pelin läpi ;-)
Joku tuttu oli heti soittanut sille mun lehden lukemisesta :-D