helvetti että kiehuu! istun naistentautien polillla.....

Vierailija

... aikani piti olla klo 12. 30. Olen istunut
Täällä perse homeessa ja nyt tuli sitten hoitaja sanomaan että pitää mennä labraan ennenkuin lääkäri voi ottaa vastaan, ETTÄ OLIVAT UNOHTANEET ILMOITTAA TÄLLÄISESTÄ "PIENESTÅ" YKSITYISKOHDASTA !

äiti on lapsenvahtina ja tuskailee koirastaan joka haukkuu ollessaan yksin ja suututtaa naapurit. Mies on töissä.

hienoa toimintaa taas, voi jumalauta !

äiti

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

No toivotaan, että pääset kuitenkin pian näyttämään sitä persettäsi, home voi olla oire jostain paljon pahemmasta.

Ei vainkaan, on varmasti ärsyttävää, vaikka kuinka olisi inhimillinen erehdys.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ikävää, että joudut ootteleen, mutta äitisi kannattaa ottaa yhteyttä koirakouluttajaan saadakseen ohjeita eroahdistukseen

Se on löytykoira, otettu jostain virosta 2v sitten ja tosiaan kärsii eroahdistuksesta! Meille sitä ei voinut ottaa mukaan koska lapsi on allerginen

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää, että joudut ootteleen, mutta äitisi kannattaa ottaa yhteyttä koirakouluttajaan saadakseen ohjeita eroahdistukseen

Se on löytykoira, otettu jostain virosta 2v sitten ja tosiaan kärsii eroahdistuksesta! Meille sitä ei voinut ottaa mukaan koska lapsi on allerginen

ap

lääkkeillä (alkuun) ja oikealla koulutuksella sen eroahdistuksen saa kitkettyä pois. Eroahdistus on rankkaa sekä koiralle että äidillesi. 

Vierailija

Täällä taas, kävin labrassa sekä hakemassa kahvin ja muffinsin . Istun tyhjässä odotushuoneessa. Lievästi sanoen vituttaa..
Äiti tui kohta lapset ja tabletin, katselkoot leffoja tai pelatkoon jotain. Minulla on siis alavatsakipuja ja outoa vuotoa minkä vuoksi aika.. enpä kyllä tule toiste, mielummin yksityiselle sitten !

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Wt siellä riehuu ja kiroaa.

Sinä varnasti istuisit tyynenä ja typerästi hymyillen vaikka iltayhdeksään asti ?

Ap

Vierailija

Mieheni meni labraan, lääkäri oli vain unohtanut sanoa että ennen kokeita pitää olla syömättä ja juomatta 12h.  Ei hänkään kovin iloinen ollut, koska labraakaan on hyvän bussimatkan päässä. Uusiksi sitten seuraavana päivänä.

Vierailija

Seuraaksi alkaa varmaan jäpärys lasten mukana olosta sitten.. alkaa olla olo että menen mielummin "kotio kärsimään", tämä on jo naurettavaa !

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Seuraaksi alkaa varmaan jäpärys lasten mukana olosta sitten.. alkaa olla olo että menen mielummin "kotio kärsimään", tämä on jo naurettavaa !

Ap

kyllähän 9v pärjää hyvin kotonakin

Vierailija

Viimeksi kun kävin naistentautien polilla, mun kutsussa luki että varauduttava tuntienkin odotukseen. Ei sulla mitään sellaista ollut kutsussa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kun kävin naistentautien polilla, mun kutsussa luki että varauduttava tuntienkin odotukseen. Ei sulla mitään sellaista ollut kutsussa?

ei. Eikä niistä labroista ! Oli vain kellonaika.

ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat