Miehellä lapsi, naisella ei, voiko toimia?

KP

Voiko vapaaehtoisesti lapseton saada aikaan toimivaa suhdetta(/perhettä) miehen kanssa, jolla on jo lapsi? Jos kaikki osapuolet on suht täysjärkisiä, aikuiset jo aikuisia ja lapsikin vauvaiän ohittanut. Nyt kaikki kauhuskenaariot uusperhehelveteistä alle, niin osaa varautua mitä kaikkia ongelmia tällaisesta kuviosta voi tulla. Ja ehkä niitä onnistumistarinoitakin: miten oppia toimimaan vieraan lapsen kanssa, vielä tuollaisessa roolissa, jos ei lasten kanssa olemisesta ole edes kokemusta aiemmin.

Kommentit (9)

Vierailija

Totta kai. Mun miehen lapsi oli 8 kun tavattiin. Nyt on jo yliopistossa opiskelemassa. Ei ole ollut mitään ongelmia asiasta että miehellä on lapsi. Ei minun ole koskaan tarvinnut äitiä leikkiä sille lapselle, koska hänellä on oikea äitinsäkin, minä olen saanut olla ihan vapaasti oma itseni myös lapsen ollessa paikalla. Oma, lapsista paljon mitään ymmärtämätön, erakko itseni siis ;) 

MK

Vierailija kirjoitti:

Kannattiko, luettu, mennä panemaan varattua miestä? Kodinrikkoja sinä olet! Minulle ja muille pelkkää pohjasakkaa!

Niin tosiaan, se piti vielä lisätä että vuosia sitten tapahtunut ero, eli enimmät mielipahat pitäis lapsen vanhemmilla olla jo käsitelty :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suostuisi tuohon.

Missä roolissa et suostuisi? Isänä, äitinä, naisystävänä? Vai lapsena? Miksi?

Aloittajan roolissa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat