Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun täälläkin on paljon aloituksia, että miehet haluavat vain todella nuoria naisia.

Vierailija

Niin kysyisin, miksi sitten kun olen nyt 33v, niin tarjolla on paljon " tasokkaampia" miehiä verrattuna siihen kun olin parikymppinen? Ihan joka tasolla parempia miehiä. Ulkonäkö, käytös, luonne, koulutus, työ jne.. Enpä olisi parikymppisenä uskonut millaisen miehen kolmekymppisenä saan. Silloinen ja nykyinen mieheni on kuin yö ja päivä. Saan edelleen treffipyyntöjä eli vientiä on vähintään yhtäpaljon kuin nuorena. Olen ollut tilanteessa missä mies valitsee minut kiinnostuneen kaksikymppisen sijaan. Ja ei, en ole varakas ja minulla on yksi lapsikin. Kukaan huomannut vastaavaa?

Kommentit (14)

Vierailija

Naisten koulutuksen ja sivistyksen noustua on heidän vaatimuksensa miestenkin suhteen tietysti nousseet. Enää ei kaunottaren saamiseen riitä se että on akateeminen, ei edes tavisnaista sillä enää hurmata.

Vierailija

Olisitko ottanut 15-vuotta vanhemman miehen silloin kun oli 20v? Parikymppisellä miehellä ei voi olla hyvää ammattia tai koulutusta.

Suurimmalla osalla naisista on lapsia päälle kolmekymppisenä, joten jos miehet niin vanhan huolii niin eipä ole paljon lapsettomia joukossa.

Jos kolmekymppisellä miehellä ei jo ole naista tai perhettä niin karu totuus on että ei ole muuta kuin jämiä jäljellä, ellei sitten tavoittele niitä reilusti nuorempia.

Ehkä sinä et naisena edes tiedosta niiden omantasoisten tai alempitasoisten miesten olemassaoloa, kiinnität huomiota vaan niihin parempiin vaikka muitakin tarjokkaita olisi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No kelpaat vaimoksi ja tuossa iässä sellaista haetaan. Nuoria naisia ne miehet silti haluaa panna.

Eli miehet haluaa vain panna nuoria naisia, muuhun niistä ei olekaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinä et naisena edes tiedosta niiden omantasoisten tai alempitasoisten miesten olemassaoloa, kiinnität huomiota vaan niihin parempiin vaikka muitakin tarjokkaita olisi?

tämä on hyvä huomio. miehet panee yleensä merkille kaikki naiset, naiset vain kiinnostavat tai pelottavat miehet. tältä ainakin vaikuttaa.

Vierailija

Tai oisko vaikka että miehetkin ovat erilaisia eivätkä vaan geneeristä massaa jota pelkkä pippeli ohjailee?

Joku haluaa vielä 60-vuotiaanakin pelkkiä teinejä, joku taas on parikymppisenä kiinnostunut vain yli 30-vuotiaista naisista, koska ovat kypsempää ja fiksumpaa seuraa. Yleisin preferenssi kuitenkin lienee se, että miehet suosivat tyttöystäviksi oman ikäisiä sekä hieman nuorempia, naisilla taas toisinpäin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tai oisko vaikka että miehetkin ovat erilaisia eivätkä vaan geneeristä massaa jota pelkkä pippeli ohjailee?

Joku haluaa vielä 60-vuotiaanakin pelkkiä teinejä, joku taas on parikymppisenä kiinnostunut vain yli 30-vuotiaista naisista, koska ovat kypsempää ja fiksumpaa seuraa. Yleisin preferenssi kuitenkin lienee se, että miehet suosivat tyttöystäviksi oman ikäisiä sekä hieman nuorempia, naisilla taas toisinpäin.

Väärin.

Kyllä miehet haluavat seksuaalisessa mielessä aina noin.20 vuotiasta. 

Ja usein naisystäväksikin nuoremman/ huomattavasti nuoremman kunhan on aikuinen. Esim. 50 vuotiaana 30 vuotias vaimo. Tosin harva tähän pystyy.

M25

Vierailija

Epätoivon partaalla haahuileva 28v hoikka korkeakoulutettu helsinkiläisnainen kysyy että mistä niitä vakavaa suhdetta haluavia miehiä kannattaisi etsiä? Paikkakunnan vaihto ei vielä muutamaan vuoteen onnistu ja joskus olisi kiva päästä jakamaan ruoka- ja asuinkulut ja miettimään perheen perustamista. Kannattaisiko silti laittaa treffi-ilmoitukseen hakualueeksi koko Suomi?

Muita kriteerejä ei ole kuin että synkata pitäisi jollain tasolla enkä mielellään ottaisi alkoholisoitunutta elämäntapaloista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Epätoivon partaalla haahuileva 28v hoikka korkeakoulutettu helsinkiläisnainen kysyy että mistä niitä vakavaa suhdetta haluavia miehiä kannattaisi etsiä? Paikkakunnan vaihto ei vielä muutamaan vuoteen onnistu ja joskus olisi kiva päästä jakamaan ruoka- ja asuinkulut ja miettimään perheen perustamista. Kannattaisiko silti laittaa treffi-ilmoitukseen hakualueeksi koko Suomi?

Muita kriteerejä ei ole kuin että synkata pitäisi jollain tasolla enkä mielellään ottaisi alkoholisoitunutta elämäntapaloista.

Yliopistolta etsisin sinuna ensin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin.

Kyllä miehet haluavat seksuaalisessa mielessä aina noin.20 vuotiasta. 

Ja usein naisystäväksikin nuoremman/ huomattavasti nuoremman kunhan on aikuinen. Esim. 50 vuotiaana 30 vuotias vaimo. Tosin harva tähän pystyy.

M25

Jos tuo M25 kuvastaa ikääsi, ymmärrän lapsellisen kommenttisi.

Seksuaalisesti vapautunut kypsä nainen on jotain aivan muuta, kuin n. 20-vuotias.

Tulet sen kyllä aikanaan huomaamaan.

Vierailija

Oma mieheni vaihtoi 20v naisensa, 30v 2- lapsen yh:hon! Nyt takana 8v ja 2 yhteistä lastakin :) Kuulemma parempaa saa etsiä, vaikka hieman epäilen :D

Vierailija

Nelikymppisenä nettideittailijana olen ihmetellyt, miten paljon nuoret ja nuoremmat miehet tarjoavat itseään ja haluavat suhteeseen. Taustalla on ehkä jokin ylivirittynyt fantasia kuumasta puumasta, mutta parisuhdetta lopulta kuitenkin haluavat.

Silloin kun itse olin parikymppinen, miehet ei juuri tehneet kunnollisia aloitteita. Kähmimistä ja puristelua oli baareissa, mutta kunnollisia miehiä ei näkynyt.

En oikein jaksa uskoa, että kaikki miehet olisivat tunne-elämältään niin kaksijakoisia, että haluaisivat jatkuvasti panna parikymppisiä ja kuitenkin kaipaavat sekä seksiä että muuta yhdessäoloa itsensä ikäisen tai vanhemman naisen kanssa. Seksiä varmaan tekee kaiken aikaa mieli joo, mutta todella sytyttää nainen, jonka kanssa tulee hyvä olo kaikin puolin, oli se nainen minkä ikäinen tahansa.

Jostain syystä joillekin tuntuu tämä naisen ikä -aihe olevan kovin tärkeä henkilökohtaisesti. Olen käsittänyt, että kyseessä ovat useimmiten miehet, joilla ei ole nuorena ollut minkäänlaista kokemusta omanikäisen (tai minkään ikäisen) naisen kanssa, ja se on nyt jäänyt harmittamaan niin, että luukutetaan tuota samaa mantraa päivästä toiseen keskustelupalstoilla.

Kypsempi nainen ei vaatimustasoaan laske vaikka kuinka joku ressukka jankuttaisi, että miehiä kiinnostaa vain nuoret naiset.

Vierailija

Mä taas 25 vuotiaana haaveilen kunnon seksistä 40-50 vuotiaiden naisten kanssa. Just semmosten hyvännäköisten, roikkutissisten, ulkonäöstään huolehtivien maturetyttöjen kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Naisten koulutuksen ja sivistyksen noustua on heidän vaatimuksensa miestenkin suhteen tietysti nousseet. Enää ei kaunottaren saamiseen riitä se että on akateeminen, ei edes tavisnaista sillä enää hurmata.

Jos joku yrittäis hurmata mut akateemisuudellaan, niin nauraisin varmasti päin näköä. Mieluummin olen nöyrän amiksen kanssa kuin koulutuksensa jalustalle nostavan akateemisen kanssa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat