MIEHET! millainen nainen kelpaa vakavaan seurustelusuhteeseen?

Vierailija

Olen huomannut, että minä en kelpaa. En tyttöystäväksi, mutta seksiin kyllä.

Pelottaa, että minussa on jotain perustavanlaatuista vikaa, että en koskaan saa puolisoa. Kuitenkin haluaisin oman perheen.

n26

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tässä se ongelma varmaan on. Maine on mitä on, aiheesta tai ei.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistähän tapailee kuukausikaupalla, ja kun seksi tulee kuvioihin muuttuu suhde miehen puolelta vain seksisuhteeksi muttei parisuhteeseen johtavaksi.

Että ihan turha yleistää, että miesten valinta olisi kiinni maineesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistähän tapailee kuukausikaupalla, ja kun seksi tulee kuvioihin muuttuu suhde miehen puolelta vain seksisuhteeksi muttei parisuhteeseen johtavaksi.

Että ihan turha yleistää, että miesten valinta olisi kiinni maineesta.

Jaa, no sano sitten sinä missä on vika.

Vierailija

Oli mullakin samanlaista aiemmin. En tiedä mitä tapahtui. Luultavasti vaan tapasin oikean ihmisen. Sain vielä todella komean ja ihanan miehen. Parempi kuin ne muut, joille en kelvannut. Jouduin odottamaan kyllä aika pitkään. Toisaalta mieheni ei ollut siihen aikaan edes vapaana kun suhdetta halusin. En siis tuntenut häntä silloin kun oli suhteessa. Vaan tarkoitin sitä, että vaikka olisimme tavanneet aiemmin, olisi hän ollut varattu.

Vierailija

-Omasta mielestäni kaunis

- empaattinen

-fiksu

-ei kevytkenkäinen, ei mielellään yhtään irtosuhdetta, ei paljoa seksikumppaneita.

-noin samanikäinen tai nuorempi

Tälläisesta naisesta elämänkumppani ja lasten äiti.

M25

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Naisena en suostu seksiin ennen kuin on tapailtu riittävän kauan, ainakin kuukausi.

Ei pihtaaminenkaan takaa sitä, että mies haluaisi sinut suhteeseen. Seksi tietysti kelpaa, muu ei.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

-Omasta mielestäni kaunis

- empaattinen

-fiksu

-ei kevytkenkäinen, ei mielellään yhtään irtosuhdetta, ei paljoa seksikumppaneita.

-noin samanikäinen tai nuorempi

Tälläisesta namisesta elämänkumppani ja lasten äiti.

M25

Erinomainen lista, päälle vielä luotettavuus. Pitää myös ymmärtää että puoliso ja parisuhde tulee ykkösenä. Kavereiden kanssa pidetään hauskaa, mutta ei heidän kanssaan elämää rakenneta.

Vierailija

On kehuttu kauniiksi ja älykkääksi. Empaattinen ja sympaattinen olen myös.

Ongelmakohta on varmaan sitten huono itsetunto ja heikko itsevarmuus. Onko se miehille sitten ylitsepääsemätön virhe? En oikein tiedä kuinka noita puolia kehittää.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

On kehuttu kauniiksi ja älykkääksi. Empaattinen ja sympaattinen olen myös.

Ongelmakohta on varmaan sitten huono itsetunto ja heikko itsevarmuus. Onko se miehille sitten ylitsepääsemätön virhe? En oikein tiedä kuinka noita puolia kehittää.

Ap

Minua on myös luonnehdittu noin, mutta: sairaalloisen huono itsetunto. Pari pisimpään minut tuntenutta miestä on suoraan kertonut, että minulla on oikeasti huono itsetunto. Onhan se aika raskasta olla tällaisen seurassa, mutta ainakaan vielä en ole kyennyt kehittämään normaalia itsevarmuutta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat