Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko 20-vuotias olla aidosti naisellinen?

Vierailija

Vai onko liian nuori? 

Kommentit (7)

Vierailija

Kyllä 20v on aina vähän lapsi, tietysti voi olla naisellisesti pukeutunut. Mun mielestä nainen alkaa olla jostain 25v eteenpäin, aikaisintaan 23v

Vierailija

20v. on ainakin jo naisen iässä. Ei mikään teini, niin kuin jotkut yrittää täällä väittää! :D Kyllä parikymppinen voi olla jo hyvinkin naisellinen, riippuu vähän tapauksesta. Itse liitän naisellisuuteen tietynlaisen kypsän ja maltillisen käytöksen. Mutta siis mikään vakava ei tarvitse olla, vaan naisellisuudessa on myös ripaus iloittelevaa tyttömäisyyttä. Naisellinen nainen on sinut seksuaalisuutensa kanssa, ja ehkä ilmentää sitä seksikkäällä pukeutumisella (ei kuitenkaan suoranaisen paljastavalla)  ja pienellä flirtillä. :) t. n32

Vierailija

Riippuu ihan henkilöstä, onhan naisia kenestä ei saa "aitoa naista" tekemälläkään. Tiedän useita kypsiä, "vanha sieluisia" kaksikymppisiä, luulen lukeutuvani itsekin niihin, mutta sitten kyllä suurinosa on vielä ihan lapsia; naiveja, ovat vasta muuttaneet omilleen, elämän kokemusta "aikuisuudesta" ei ole nimeksikään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat