Äidit, jotka ottavat lapsensa mukaan jokapaikkaan

Vierailija

Onko teitä? Olen itse ilman tukijoukkoja ja lapset kotihoidossa joten lapset ovat aina mukana kun päiväsaikaan jossain käyn. Seuraavaksi pitäisi mennä työhaastatteluun 2- ja 5-vuotiaiden kanssa, ei vain ole ketään joka voisi ottaa lapset hoitoon sen ajaksi. Hammaslääkärissä pitäisi päästä käymään mutta se ei taida mitenkään onnistua kun lapsia en pysty samalla vahtimaan.

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

No et ainakaan ota niitä sinne työhaastatteluun. Tosi ääliön kuvan antaisit itsestäsi, jos lasten kanssa sinne menisit. Palkkaa MLL:N hoitaja. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ja missä isä?!

Töissä. On joutunut ottamaan muiden pakollisten menojen takia jo niin monta kertaa vapaata ettei se onnistu enää.

Ap

Vierailija

Työhaastetteluun lasten kanssa. :D Palkkaisin heti henkilön joka pystyy noin erinomaisesti organisoimaan elämänsä.

esim. MLL lastenhoitajista koskaan kuullut?!

shatteredkav
Seuraa 
Liittynyt19.10.2015

Miten et muka koskaan saa lastenvahtia? Etkö voisi palkata jonkun sukulaisnuoren? Tai ammattilaisen? Et sinä sitä lasta ainakaan työhaastatteluun voi viedä. En ainakaan itse palkkaisi kovin mielelläni henkilöä, joka joutuu raahaamaan jälkikasvuaan kaikkialle... ehkä töihinkin.

Vierailija

Mä ihmettelen, kun noita MLL:n hoitajia tuputetaan aina joka ketjussa, niin kuin olisi joku itsestäänselvyys, että niitä a) on jokaisella paikkakunnalla, b) niitä on saatavilla ihan  mihin kellonaikaan vain. MLL:n hoitajat ovat usein sen ikäisiä, että he käyvät koulussa, joten miten sellaisen saa todennäköisesti kaitsemaan lasta työhaastattelun tai hammaslääkärin ajaksi? 

-

Mä suosittelen ap:lle, että etsit tällaisten tilanteiden varalle lehti-ilmoituksella hoitajaa. Varmasti joku eläkeläinen voisi katsoa lapsia sellaisten menojen ajan, jotka tapahtuvat virka-aikaan.

Vierailija

shatteredkav kirjoitti:

Miten et muka koskaan saa lastenvahtia? Etkö voisi palkata jonkun sukulaisnuoren? Tai ammattilaisen? Et sinä sitä lasta ainakaan työhaastatteluun voi viedä. En ainakaan itse palkkaisi kovin mielelläni henkilöä, joka joutuu raahaamaan jälkikasvuaan kaikkialle... ehkä töihinkin.

Päivähoito?

shatteredkav
Seuraa 
Liittynyt19.10.2015

Vierailija kirjoitti:

shatteredkav kirjoitti:

Päivähoito?

Vaikka niin, mutta mikseivät lapset ole jo nyt päivähoidossa, jos äiti on kiireinen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen, kun noita MLL:n hoitajia tuputetaan aina joka ketjussa, niin kuin olisi joku itsestäänselvyys, että niitä a) on jokaisella paikkakunnalla, b) niitä on saatavilla ihan  mihin kellonaikaan vain. MLL:n hoitajat ovat usein sen ikäisiä, että he käyvät koulussa, joten miten sellaisen saa todennäköisesti kaitsemaan lasta työhaastattelun tai hammaslääkärin ajaksi? 

-

Mä suosittelen ap:lle, että etsit tällaisten tilanteiden varalle lehti-ilmoituksella hoitajaa. Varmasti joku eläkeläinen voisi katsoa lapsia sellaisten menojen ajan, jotka tapahtuvat virka-aikaan.

MLL tarjoo kyllä ihan aikuisiakin hoitajia ja jopa eläkeläisiä. He jopa pystyvät kulkemaan paikkakunnalta toiselle, jos oma kunta ei palvelua pysty tarjoamaan.

Vierailija

Minkälaisten asioiden takia se mies on joutunut pitämään palkatonta? Jonnekin hammaslääkäriin nyt varmaan voi ottaa lapset mukaan jos tosiaan ei saa muualle. Mutta ei nyt työhaastatteluun! Kyllä se mies tuollaisen takia voi järjestää asiansa että pääsee katsomaan niitä lapsia. Eihän siellä haastattelussa mene kuin tunti-pari korkeintaan. Että ei tarvitse varmaan edes koko päivää otta vapaaksi...

Vierailija

Jos olet hakeutumassa takaisin työelämään niin kannattasi ottaa selvää esim .osa-aikaisesta päivähoidossa niin lapsetkin ehtii totuttelemaan siihen arkeen, ettei heitä tarvitse ihan kylmiltään hoitoon laittaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat