Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidit, jotka ottavat lapsensa mukaan jokapaikkaan

Vierailija
21.10.2015 |

Onko teitä? Olen itse ilman tukijoukkoja ja lapset kotihoidossa joten lapset ovat aina mukana kun päiväsaikaan jossain käyn. Seuraavaksi pitäisi mennä työhaastatteluun 2- ja 5-vuotiaiden kanssa, ei vain ole ketään joka voisi ottaa lapset hoitoon sen ajaksi. Hammaslääkärissä pitäisi päästä käymään mutta se ei taida mitenkään onnistua kun lapsia en pysty samalla vahtimaan.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja missä isä?!

Vierailija
2/48 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ainakaan ota niitä sinne työhaastatteluun. Tosi ääliön kuvan antaisit itsestäsi, jos lasten kanssa sinne menisit. Palkkaa MLL:N hoitaja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on jokapaikka?

Vierailija
4/48 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja missä isä?!

Töissä. On joutunut ottamaan muiden pakollisten menojen takia jo niin monta kertaa vapaata ettei se onnistu enää.

Ap

Vierailija
5/48 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhaastetteluun lasten kanssa. :D Palkkaisin heti henkilön joka pystyy noin erinomaisesti organisoimaan elämänsä.

esim. MLL lastenhoitajista koskaan kuullut?!

Vierailija
6/48 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten et muka koskaan saa lastenvahtia? Etkö voisi palkata jonkun sukulaisnuoren? Tai ammattilaisen? Et sinä sitä lasta ainakaan työhaastatteluun voi viedä. En ainakaan itse palkkaisi kovin mielelläni henkilöä, joka joutuu raahaamaan jälkikasvuaan kaikkialle... ehkä töihinkin.

Vierailija
7/48 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoitajia saa maksusta.

Vierailija
8/48 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen, kun noita MLL:n hoitajia tuputetaan aina joka ketjussa, niin kuin olisi joku itsestäänselvyys, että niitä a) on jokaisella paikkakunnalla, b) niitä on saatavilla ihan  mihin kellonaikaan vain. MLL:n hoitajat ovat usein sen ikäisiä, että he käyvät koulussa, joten miten sellaisen saa todennäköisesti kaitsemaan lasta työhaastattelun tai hammaslääkärin ajaksi? 

-

Mä suosittelen ap:lle, että etsit tällaisten tilanteiden varalle lehti-ilmoituksella hoitajaa. Varmasti joku eläkeläinen voisi katsoa lapsia sellaisten menojen ajan, jotka tapahtuvat virka-aikaan.

Vierailija
9/48 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

shatteredkav kirjoitti:

Miten et muka koskaan saa lastenvahtia? Etkö voisi palkata jonkun sukulaisnuoren? Tai ammattilaisen? Et sinä sitä lasta ainakaan työhaastatteluun voi viedä. En ainakaan itse palkkaisi kovin mielelläni henkilöä, joka joutuu raahaamaan jälkikasvuaan kaikkialle... ehkä töihinkin.

Päivähoito?

Vierailija
10/48 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Minulle ainakin MLL on kallis palvelu. Onneksi kaupungilla on kotipalvelu. Oletko kysynyt omalta kunnalta?

Vierailija
11/48 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä avoimessa päiväkodissa mahdollisuus lyhyeen lastenhoitoon. Katso teidän asuinalueen avoimet päiväkodit.

Vierailija
12/48 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

shatteredkav kirjoitti:

Päivähoito?

Vaikka niin, mutta mikseivät lapset ole jo nyt päivähoidossa, jos äiti on kiireinen?

Vierailija
13/48 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen, kun noita MLL:n hoitajia tuputetaan aina joka ketjussa, niin kuin olisi joku itsestäänselvyys, että niitä a) on jokaisella paikkakunnalla, b) niitä on saatavilla ihan  mihin kellonaikaan vain. MLL:n hoitajat ovat usein sen ikäisiä, että he käyvät koulussa, joten miten sellaisen saa todennäköisesti kaitsemaan lasta työhaastattelun tai hammaslääkärin ajaksi? 

-

Mä suosittelen ap:lle, että etsit tällaisten tilanteiden varalle lehti-ilmoituksella hoitajaa. Varmasti joku eläkeläinen voisi katsoa lapsia sellaisten menojen ajan, jotka tapahtuvat virka-aikaan.

MLL tarjoo kyllä ihan aikuisiakin hoitajia ja jopa eläkeläisiä. He jopa pystyvät kulkemaan paikkakunnalta toiselle, jos oma kunta ei palvelua pysty tarjoamaan.

Vierailija
14/48 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisten asioiden takia se mies on joutunut pitämään palkatonta? Jonnekin hammaslääkäriin nyt varmaan voi ottaa lapset mukaan jos tosiaan ei saa muualle. Mutta ei nyt työhaastatteluun! Kyllä se mies tuollaisen takia voi järjestää asiansa että pääsee katsomaan niitä lapsia. Eihän siellä haastattelussa mene kuin tunti-pari korkeintaan. Että ei tarvitse varmaan edes koko päivää otta vapaaksi...

Vierailija
15/48 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hakeutumassa takaisin työelämään niin kannattasi ottaa selvää esim .osa-aikaisesta päivähoidossa niin lapsetkin ehtii totuttelemaan siihen arkeen, ettei heitä tarvitse ihan kylmiltään hoitoon laittaa.

Vierailija
16/48 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää...

Vierailija
17/48 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-

MLL tarjoo kyllä ihan aikuisiakin hoitajia ja jopa eläkeläisiä. He jopa pystyvät kulkemaan paikkakunnalta toiselle, jos oma kunta ei palvelua pysty tarjoamaan.

Ihan varmasti joillain paikkakunnilla, mutta se ei silti tarkoita, että kaikilla olisi mahdollisuus. Itse olen toiminut oman paikkakuntani MLL:ssä ja tiedän, ettei tällä paikkakunnilla hoitajia ole, eikä myöskään lähipaikkakunnilla. Siksi on ihan turha olettaa, että kaikilla on mahdollisuus MLL:n hoitajaan.

Vierailija
18/48 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://fi.care.com/my-account/index

On mahdollista löytää hoitaja, mutta se ei välttämättä ole helppoa keskisuurella paikkakunnalla. Isoissa kaupungeissa on helppo soittaa MLL:lle ja maalla usein tunnetaan naapurusto niin hyvin, että löytyy joku jolta pyytää palvelusta. 

Olen itsekin joutunut käymään lääkärissä, pankkitapaamisessa ja vaikka missä lasten kanssa. Työhaastatteluihin ja tentteihin en lapsia ottaisi mukaan missään tapauksessa. 

Vierailija
19/48 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvää päivää...

Mä en ymmärrä, mikä hyvää päivää -juttu tämäkin on. Tällaisia ongelmia ihmisillä ihan oikeasti on. Onneksi meidän paikkakunnalla on nyt kunnallinen lapsiparkki, jonne lapsia voi viedä, mutta se on toiminut vasta 2 vuotta - sitä ennen ei ollut mitään.

Vierailija
20/48 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MLL ei lähde muille paikkakunnille, koska ei saa. Näin minulle vastattiin, kun yritin saada naapurikunnasta (jossa MLL toimii) MLL hoitajaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi