Mies nolasi minut ravintolassa
Meillä oli aikaa sitten tehty pöytävaraus eiliseksi, että saatiin molemmille järjestettyä vapaailta. No, olin sinä päivänä töiden jälkeen niin väsynyt että olin nukahtanut sohvalle. Kun odottelimme annoksia mies sanoi "Olisit nähnyt miltä sialta näytit siinä sohvalla, kuorsasit niin että talo tärisi" Ja alkoi matkia röhkimisääniä ja piti nenäänsä "kärsä-asennossa" eli nosti ylöspäin. Tilasin salaatin ja siihen oli vielä pakko lohkaista "Hei ei se yksi salaatti auta kun kotona vedät läskiä jatkuvasti" ja samalla hymyili ja iski silmää viereisen pöydän hoikalle blondille. Olen niin kyllästynyt tähän. Vaikka olen ylipainoinen, olen silti ihminen jolla on tunteet.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää, että kaikki vika ei ole miehessä, vaikka hänen käytös kamalaa onkin. Alussa kaikki oli hyvin, mutta jotenkin tunsin oloni yksinäiseksi ja päädyin sänkyyn miehen ystävän kanssa. Mies sai kuulla tästä raskauden alussa ja lapsi on hänen. Päätimme jatkaa yhdessä, mutta kaikki muuttui. En kuitenkaan osannut odottaa tällaista käytöstä.
Ap
Siis kumman se lapsi on, miehesi vai hänen kaverinsa? x) Oliko tää provon huipennus vai onko jotain lisää vielä tulossa?
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää, että kaikki vika ei ole miehessä, vaikka hänen käytös kamalaa onkin. Alussa kaikki oli hyvin, mutta jotenkin tunsin oloni yksinäiseksi ja päädyin sänkyyn miehen ystävän kanssa. Mies sai kuulla tästä raskauden alussa ja lapsi on hänen. Päätimme jatkaa yhdessä, mutta kaikki muuttui. En kuitenkaan osannut odottaa tällaista käytöstä.
Ap
Eli mies kostaa sinulle taannehtivasti uskottomuutesi. Ei hyväksyttävää, mutta inhimillistä. Päätit avauksessa uhriuttaa itsesi ja jätit tuon oleellisen, teidän suhteeseen vaikuttavan asian kertomatta.
Katson kristallinpallooni ja näen, että et sinä minnekään tammikuussa muuta, koska omakotitalo, hiekkalaatikko ja leikkimökki. Voi lapsiparkaa.
Miten muuten päädytään kenenkään kanssa sänkyyn? Tajuttomanako? Kuuden promillen flänässä? Eikö sänkyyn mennä, ei jouduta tai päädytä?
Lapsi on varmasti mieheni. Ehdotin parisuhdeterapiaa, mutta mies ei halunnut lähteä.
Ap
Voi olla aika iso kynnys lähteä puhumaan asiasta ulkopuoliselle, mutta kannattavaa se on. Itse selätimme pettämisen ammattiauttajan kanssa 7v sitten ja nyt näen, kuinka kaikki on vahvistanut meitä parina ja vanhempina. Toivottavasti saatte asiat kuntoon. Ei pettäminen tyhjästä tule, luulen että teillä on ollut ongelmia jo entuudestaan ja asiat kulminoituivat noin. Jaksamista sinulle ja miehellesi, toivottavasti miehen käytös normalisoituu.
Kuulosti kyllä siltä, että mies nolasi itsensä.
Ero on jo sovittu. Ja menitte yhdessä syömään? Oliko vauva mukana? Koska menit töihin?
Vierailija kirjoitti:
Ero on jo sovittu. Ja menitte yhdessä syömään? Oliko vauva mukana? Koska menit töihin?
Tuntuu että molemmat meistä vielä elättää toiveita saada suhde kuntoon. Tai sitten olemme riippuvaisia toisistamme. Vauva oli hoidossa tällöin. Olen vielä kotiäitinä.
Ap
No mammat missäs asennossa nyt kärsät on?
Te olette kyllä perheenä kunnon wt! :D
Oletko sama joka valitti täällä kuinka mies on nolannut hänet kassajonossa? Haukkui siinä tarinassa läskiksi myyjälle joka sattui myös olemaan nätti blondi. Ja sama silmänisku oli tarinassa myös.
Vierailija kirjoitti:
14, aina kun sanon jotain se on hänestä nalkutusta. Emme siksi enää puhu toisillemme. Tammikuussa saan oman asunnon, harmittaa vaan kun meillä täällä omakotitalossa olisi hiekkalaatikko, leikkimökki ja muut mutta mies ei suostu muuttamaan. Siksi minun ja lapsen on lähdettävä. Nukkuu yöt kuitenkin onneksi hyvin, ettei herätä tarvitse kuin kaksi kertaa yössä, huonoina öinä neljä.
Ap
provo. say no more
Täh? Pääsit ravintolaan syömään ja tilasit salaatin? Mitä helvettiä?
No 18 ei ole oikea ap minkä kaikki jo varmasti tajusivatkin.
Ap