Minkälaisia nuo seurakuntien sinkkuillat on
Käykö niissä se normaali väki joka ei viihdy baarissa vai onko selkeästi uskishommia? t. epätoivoinen jo
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta onko siellä lihatiskimeno, mutta selvinpäin ja päämääränä ei paneminen vaan häät ensi kesänä? Onko kaiken juttelun takana peittelemätön "mennäänköhän me naimisiin ensi kesänä, ihanaa"?
Tuollaisiakin voi mahtua joukkoon mutta eiköhän siellä ole ihan tervepäisiä ihmisiä jotka eivät jokaikistä vastakkaisen sukupuolen edustajaa näe kanssaan alttarilla jos toinen hynyilee ja juttelee.
Sittenhän se selviää kun sinne menee.
En tunne kristittyjä, jotka ajattelee vaan että "ensi kesänä häät".
Ihan tavallisia ihmisiä kristityt ovat... ensin tulee katseita, ihastusta, uudestaan näkemistä jne... Mutta ehkä erona ettei ekana iltana välttämättä sänkyyn (halutaan kunnioittaa toista ihmistä, ja itseä, eikä käyttää hyväksi). Olen seurannut myös herätysliikkeiden nuoria (ikätovereitani yläaste-lukiossa). Niin ihan samalla lailla sukat pyörivät jaloissa kun se tietty poika tuli vastaan. Sitten alettiin tapailla ym, vanahemmilta salaa. Naimisiinmeno toki tuli parin vuoden päästä seurustelun aloituksesta, eli aiemmin kuin muilla.
Mun tietämillä lahkonuorilla se oli sitä että naimisiin mentiin ja usein kymmenen vuotta vanhemman "pojan" kanssa. En vertaisi heidän seurustelukuvioitaan tavisväestöön. Toki minunkin mielestäni esim. seksiä pitää harrastaa vasta kun molemmat haluaa mutta ei sitä aikataulua mistään raamatusta haeta vaan omasta päästä. Kyseessä on kuitenkin oma parisuhde, se elämän tärkein suhde, eikä mikään kulissi.
Seurakunnan tilaisuudet ja lahkot ovat yhtä kaukana toisistaan kuin Yö ja päivä. En ole sinkkuilloissa käynyt, mutta muissa tilaisuuksissa kyllä, eikä siellä juurikaan ole uskonnosta puhuttu.
Onhan se selvä mitä sinkkumies naiselta vain haluaa, jos ei häät kuitenkaan houkuttele.
Ja mikä "mies" se sellainen on, joka haluaa naisen edessä kätkeytyä humalan ja baarin hämärän taakse??
Vierailija kirjoitti:
Onhan se selvä mitä sinkkumies naiselta vain haluaa, jos ei häät kuitenkaan houkuttele.
Ja mikä "mies" se sellainen on, joka haluaa naisen edessä kätkeytyä humalan ja baarin hämärän taakse??
Tässä on nyt puhuttu siitä että mies ei ymmärrä että kannattaa tutustua ja katsoa olisiko yhteiselämä mahdollinen. Seurustelu on normaalia, ei se että näet jonkun ensimmäisen kerran ja päätät runnoa asiat avioliittoon asti, on pari sitten toisilleen sopiva tai täysin sopimaton.
Vääristyneestä hengellisyydestä on kyse, ei terveestä luottamuksesta Jumalan johdatukseen.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisen seksi seksi - ajattelun takia en uskisten seuraa jaksakaan. Tavikset elävät elämäänsä, tapailevat ihmisiä jos tapailevat ja harrastavat seksiä jos harrastavat.
Tuliko tähän selvyyttä? Omakohtaista kokemusta keneltään
Käy kattoo ja tuu sitten kertoo meillekki! =)
Vierailija kirjoitti:
no en mä seurakuntien juttuihin menisi jos en itse olisi uskovainen. on niin paljon muitakin paikkoja löytää kumppani.
jos baarit ei kiinnosta, niin mistä ?
Seurakunnan sinkkuilloissa on omien kokemuksieni pohjalta ilmapiiri ihan uskonto-neutraali, itse olen ateisti, mutta näin nuorena miehenä masentaa että nuoria naisia siellä ei käy ollenkaan. :(
Vierailija kirjoitti:
Seurakunnan sinkkuilloissa on omien kokemuksieni pohjalta ilmapiiri ihan uskonto-neutraali, itse olen ateisti, mutta näin nuorena miehenä masentaa että nuoria naisia siellä ei käy ollenkaan. :(
Olisin luullut että siellä nimenomaan olisi nättejä kilttejä nuoria naisia? No jos ei ole, niin eihän sinne kannata sitten miehen suunnata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin luullut että siellä nimenomaan olisi nättejä kilttejä nuoria naisia? No jos ei ole, niin eihän sinne kannata sitten miehen suunnata
Miksi he siellä olisivat?
Uskovaiset sitoutuvat yleensä suhteellisen nuorena. Joten tuskin siellä uskiksia paljonkaan on. Ketä sitten? En tiedä!
Olen käynyt Turussa ev-lut seurakunnan sinkkuilloissa jokunen vuosi sitten. Olen itse agnostikko, mutta en mitenkään halveksi uskontoja enkä kenenkään vakaumusta, se on minulle ok kunhan ei yritä minua pakkokäännyttää.
Minusta sinkkuilta oli sinänsä oikein hyvä kokemus, että ei siellä mitään ahdistavaa uskonnon tuputusta ollut. Puheetkin, joita siellä oli aina aluksi ennen vapaata seurustelua ja iltapalaa, olivat aina parisuhdeaiheista ja muista yleisinhimillisistä aiheista, ei hengellisiä. Joku hengellinen laulu saatettiin laulaa ja rukous lopussa, mutta ei niihin ole pakko osallistua. Ainoa ongelma mulle oli että siellä oli lähes pelkkiä naisia, ja minä olisin naisena taas ollut miestä etsimässä. Mutta miehelle joka etsi kilttiä, luonnollista, opiskelijaikäistä naista, olisi varmasti ollut ihan paratiisi :) Oli meinaan varmaan jotain 80% naisia ja 20% miehiä siellä suhde.
http://www.tampereenseurakunnat.fi/toimintaa/aikuiset/sinkut/sinkkuillat
Tuolta löytyy kuva ja tietoa kyseisestä tapahtumasta.. kyllä kuumottaa :D
Yhtä orgiaa, pelkkää panemista.