Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttären nimeksi Persilja Aira Maaria - mitä mieltä?

Vierailija
20.10.2015 |

Esikoiselle ollaan mietytty nimeä ja tuo tuntuu tällä hetkellä parhaalta. Etunimi mietityttää hieman, sillä tuota nimeä ei ole annettu vielä kenellekään Suomessa. Mutta tuohon ihastuin kun se mieleeni tuli ja uskoisin kuitenkin että menee läpi, kun luontonimet ovat nykyisin sen verran yleisiä, eikä nimi sisällä mitään ulkomaisia merkkejä tms. Mitä mieltä olette, kannattaako lähteä näin uniikille linjalle? Muut vaihtoehdot joita olen miettinyt etunimeksi olisivat Lilja/Silja tai Pernilla. Tuossa kuitenkin yhdistyisi molempien tyyli, Persilja.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perslilja

Eiiii....nauran täällä ihan hillittömästi:)

Vierailija
42/47 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aivot muutti välittömästi nimen sanoiksi perse aina paljaana. Joten älä laita, keksi mikä hyvänsä muu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään erikoisista nimistä, mutta ei vaan voi Suomessa antaa rakkaalle lapselle nimeä, joka alkaa Pers. 

Selja olisi kaunis hieman samankuuloinen luontonimi.

Vierailija
44/47 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda ap, itelles nimeks persilja, jos niin siitä tykkäät.

Vierailija
45/47 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna Persiljaa nimeksi, itse en ainakaa ottaisi ketään Persiljaa vakavasti ja lastasi tulltaisiin todennäköisesti kiusaamaan nimensä vuoksi. Airastakaan en hirveästi tykkää, mutta Maaria on minun mielestäni kaunis nimi. Pernilla on myös kiva nimi, mutta monet suomalaiset eivät osaa sanoa sitä oikein, varsinkaan lapset, siksi se ei olisi erityisen hyvä kutsumanimeksi.
Lilja Pernilla Maaria olisi minun mielestäni sopiva nimi. :)

Vierailija
46/47 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Tulin päivittämään tilannetta.

Eli Persilja tuli kuin tulikin tytön nimeen, mutta ei kuitenkaan ensimmäiseksi nimeksi. :) Ap

Vierailija
47/47 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu

Vierailija kirjoitti:

Hei! Tulin päivittämään tilannetta.

Eli Persilja tuli kuin tulikin tytön nimeen, mutta ei kuitenkaan ensimmäiseksi nimeksi. :) Ap

Huh, lapsiparka pelastui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme