Olen kaapissa elävä bi-seksuaali. Kysyttävää?

Vierailija

Antakaa palaa vaan! Taustatietoa sen verran, että tämän hetkinen miesystävänikään ei tiedä asiasta, koska on pohjimmiltaan aikamoisen suvaitsevainen punaniska.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Nainen. Onko täällä palstalla miehiä? 😀 Kyllä mun mielestä on ihan normaalia lokeroida itsensä seksuaalisesti, tukee omaa identiteetin rakentumista kun ei vaan lillu. Epämääräisesti ja rajattoman a aeksiaalisuutensa kokevat ovat usein ahdistuneisuus kun minuus hukassa. Ihminen olentona kaipaa lokerointia, ajattelen.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko siivota kaapin jouluksi?

Tämä oli aika kekseliäs. Voisin käyttää tätä kaapista tullessani. "Hei mitä sä teet tänään" "Jouuuulusiivousta tässä vaan, kaappeja siivoan, homoja kaapista luuttuan".

Vierailija

Jaha, olen aina määritellyt itseni heteroksi mutta enpä sano mahdottomaksi etten voisi olla naisiinkin päin jos sopiva sattuisi eteen. Olenko koko ajan ollut tiettämättäni kaapissa elävä biseksuaali kun en tuota seikkaa mainosta kellekään? :D

Vierailija

Mä kans. Koetko tarpeelliseksi tulla kaapista nyt, kun olet kuitenkin "heterosuhteessa"? Vituttaako hetero - oletukset? Oletko ikinä ollut naisen kanssa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jaha, olen aina määritellyt itseni heteroksi mutta enpä sano mahdottomaksi etten voisi olla naisiinkin päin jos sopiva sattuisi eteen. Olenko koko ajan ollut tiettämättäni kaapissa elävä biseksuaali kun en tuota seikkaa mainosta kellekään? :D

Kuulostaa kyllä aika heterolta. Tai sain sellaisen käsityksen, ettet ole ajatellut laisinkaan naisia siinä mielessä tai edes romanttisessa mielessä? Tietysti sinähän itsesi luokittelet.

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Miesten homouskriteereillä kaikki naiset ovat vähän biseksuaaleja. Toisaalta taas miesten heterouskriteereillä suurin osa naisista on aseksuaaleja.

Naisilla ei ole sellaista vastakkaisen sukupuolen palvomisen kulttuuria kuten miehillä, vaan naiset ovat enemmänkin tuulessa ajelehtivia lehtiä. Jos tarpeeksi määrätietoinen ja aktiivinen nainen tulee vastaan, niin kai nainen voi napata lehden siinä missä mieskin.

-Mies 29v + 1v-

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat