Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaapissa elävä bi-seksuaali. Kysyttävää?

Vierailija
20.10.2015 |

Antakaa palaa vaan! Taustatietoa sen verran, että tämän hetkinen miesystävänikään ei tiedä asiasta, koska on pohjimmiltaan aikamoisen suvaitsevainen punaniska.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä ihminen elää kaapissa jos haluaa. Eikä miehille kannata ikinä ikinä ikinä kertoa biseksuaalisuudestaan. Ne ei sitä ymmärrä oikein, näkevät vain itselleen avautuvan mahdollisuuden kimppaseksiin kahden naisen kanssa.

Mulla on ihan eri kokemus. Parille miesystävälleni olen kertonut ja ne on olleet mustiksia ja tuntuneet kaivanneet vakuuttelua et en tarvitse naisia vaan mies riittää täydellisesti.

Ap

Vierailija
22/25 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seurustelet henkilön kanssa, joka ei jaa arvojasi? Koetko seksuaalisuuden niin pieneksi osaksi itseäsi, että et esimerkiksi loukkaannu hänen suvaitsemattomuudestaan? Ja miten uskoisit hänen reagoivan, jos tulisit kaapista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kans. Koetko tarpeelliseksi tulla kaapista nyt, kun olet kuitenkin "heterosuhteessa"? Vituttaako hetero - oletukset? Oletko ikinä ollut naisen kanssa?

Olen ollut naisen kanssa muutaman kerran, mutta on olleet vain hoitoja. En koe tarpeelliseksi tulla kaapista, koska haluan kuitenkin parisuhteeseen kumppaniksi miehen. Rakastun miehiin ja naiset ovat vain seksiobjekteja. En ole koskaan ollut rakastunut naiseen enkä usko että rakastunkaan. Kiihotun naisvartaloista ja naisen kosketuksesta ja koskettamisesta eli liittyy vain seksiin.

Ap

Vierailija
24/25 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

shatteredkav kirjoitti:

Miksi seurustelet henkilön kanssa, joka ei jaa arvojasi? Koetko seksuaalisuuden niin pieneksi osaksi itseäsi, että et esimerkiksi loukkaannu hänen suvaitsemattomuudestaan?

En loukkaannu. Mutta toisaalta tuskin hänen kanssa tulen naimisiin menemään, ja tuskin ollaan vuoden päästä yhdessä muutenkaan kun hän haluaa lapsia kun ei vielä ole ja mulla on enkä enää halua lisää.

Vierailija
25/25 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

shatteredkav kirjoitti:

Miksi seurustelet henkilön kanssa, joka ei jaa arvojasi? Koetko seksuaalisuuden niin pieneksi osaksi itseäsi, että et esimerkiksi loukkaannu hänen suvaitsemattomuudestaan?

En loukkaannu. Hyvä kysymys, jäin pohtimaan itsekin miksi. Mutta kun en ole antanut hänelle mahdollisuutta näyttää olisilo suvaitsematon minua kohtaan, en kai voi tuomitakaan asiassa.

Mutta toisaalta tuskin hänen kanssa tulen naimisiin menemään, ja tuskin ollaan vuoden päästä yhdessä muutenkaan kun hän haluaa lapsia kun ei vielä ole ja mulla on enkä enää halua lisää.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme