Olen kaapissa elävä bi-seksuaali. Kysyttävää?
Antakaa palaa vaan! Taustatietoa sen verran, että tämän hetkinen miesystävänikään ei tiedä asiasta, koska on pohjimmiltaan aikamoisen suvaitsevainen punaniska.
Kommentit (25)
Miksi seurustelet henkilön kanssa, joka ei jaa arvojasi? Koetko seksuaalisuuden niin pieneksi osaksi itseäsi, että et esimerkiksi loukkaannu hänen suvaitsemattomuudestaan? Ja miten uskoisit hänen reagoivan, jos tulisit kaapista?
Vierailija kirjoitti:
Mä kans. Koetko tarpeelliseksi tulla kaapista nyt, kun olet kuitenkin "heterosuhteessa"? Vituttaako hetero - oletukset? Oletko ikinä ollut naisen kanssa?
Olen ollut naisen kanssa muutaman kerran, mutta on olleet vain hoitoja. En koe tarpeelliseksi tulla kaapista, koska haluan kuitenkin parisuhteeseen kumppaniksi miehen. Rakastun miehiin ja naiset ovat vain seksiobjekteja. En ole koskaan ollut rakastunut naiseen enkä usko että rakastunkaan. Kiihotun naisvartaloista ja naisen kosketuksesta ja koskettamisesta eli liittyy vain seksiin.
Ap
shatteredkav kirjoitti:
Miksi seurustelet henkilön kanssa, joka ei jaa arvojasi? Koetko seksuaalisuuden niin pieneksi osaksi itseäsi, että et esimerkiksi loukkaannu hänen suvaitsemattomuudestaan?
En loukkaannu. Mutta toisaalta tuskin hänen kanssa tulen naimisiin menemään, ja tuskin ollaan vuoden päästä yhdessä muutenkaan kun hän haluaa lapsia kun ei vielä ole ja mulla on enkä enää halua lisää.
shatteredkav kirjoitti:
Miksi seurustelet henkilön kanssa, joka ei jaa arvojasi? Koetko seksuaalisuuden niin pieneksi osaksi itseäsi, että et esimerkiksi loukkaannu hänen suvaitsemattomuudestaan?
En loukkaannu. Hyvä kysymys, jäin pohtimaan itsekin miksi. Mutta kun en ole antanut hänelle mahdollisuutta näyttää olisilo suvaitsematon minua kohtaan, en kai voi tuomitakaan asiassa.
Mutta toisaalta tuskin hänen kanssa tulen naimisiin menemään, ja tuskin ollaan vuoden päästä yhdessä muutenkaan kun hän haluaa lapsia kun ei vielä ole ja mulla on enkä enää halua lisää.
Ap
Mulla on ihan eri kokemus. Parille miesystävälleni olen kertonut ja ne on olleet mustiksia ja tuntuneet kaivanneet vakuuttelua et en tarvitse naisia vaan mies riittää täydellisesti.
Ap