Mua rasittaa se että ihmiset on ystävällisiä ja kohteliaita vain silloin kun

Vierailija

ne haluaa jotain. Muuten kohdellaan kuin paskaa. Näin siis mulla. Ehkä jollain toisella on toisenlaisia kokemuksia. Mulla vituttaa. 

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua kohdellaan juuri niin kuin ansaitset.

Ota se kurkku sieltä pepustas pois nyt jo.  -ap

Uu, nam!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sinua kohdellaan juuri niin kuin ansaitset.

Ja niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.. ei vaan pidä aina paikkaansa mokomat sanonnat. Kyllä on olemassa ihmisiä jotka ajavat vain omia etujaan ja manipuloivat ja käyttävät muita hyväkseen. Vai tarkoitatko että jos joku on liian kiltti on hän ansainnutkin hyväksikäytön? Hirveä asenne.

Vierailija

Pahinta tuossa (ja valehtelussa) on, että sitä tekevät luulevat ettei kohde ymmärrä sitä :D Nykyisin en ota esille kun tuota tapahtuu, vaan katson sen merkiksi viilentää välit.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pahinta tuossa (ja valehtelussa) on, että sitä tekevät luulevat ettei kohde ymmärrä sitä :D Nykyisin en ota esille kun tuota tapahtuu, vaan katson sen merkiksi viilentää välit.

Aivan. Musta tuntuu että ihmiset pitää mua hyväuskosena tollona. Ehkä joskus olinkin mutta en enää -ap

Vierailija

Olen kiinnostunut eräästä miehestä. Tuntuu, että hän ottaa yhteyttä vain silloin, kun tarvitsee ymmärtäjää ja kuuntelijaa. Ei etene fyysiselle tasolle näillä eväillä.

Vierailija

Nämä ihmiset, jotka suhtautuvat väheksyen kera sanontoin, eivät osaa ymmärtää maailmaa napaansa pidemmälle. Taitavat olla juuri heitä, jotka vain käyttävät muita ihmisiä.

Vierailija

Katsopa peiliin ja mieti miten toimit ihmisten kanssa. Olet ilmeisesti ap liian nyhverö ja heikko, joku saattaisi sanoa, että olet liian kiltti, mutta se on kaunistellusti sanottu. Ryhdistäydy ja ota paikkasi, muut eivät voi sitä puolestasi tehdä.

Vierailija

Sinua kohdellaan juuri niin kuin annat sinua kohdella. Mietipä, että loppupeleissä se olet yksin sinä näissä asioissa vastuussa siitä, miten sinua kohdellaan. Annoin minäkin ennen ihmisten kävellä mun yli kunnes tuon tajusin, että ite annan heille luvan siihen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen kiinnostunut eräästä miehestä. Tuntuu, että hän ottaa yhteyttä vain silloin, kun tarvitsee ymmärtäjää ja kuuntelijaa. Ei etene fyysiselle tasolle näillä eväillä.

Milloinkas itse otat häneen yhteyttä? Ai niin, odotat miehen ottavan yhteyttä, jotta voisi valloittaa temppelisi ja sinä prinsessana sitten voisit saada sen "no jäs mä nyt tolle annan" -tunteen. Nythän vähän uhoat, että ei tule sinun temppeliäsi saamaan noilla eväillä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sinua kohdellaan juuri niin kuin annat sinua kohdella. Mietipä, että loppupeleissä se olet yksin sinä näissä asioissa vastuussa siitä, miten sinua kohdellaan. Annoin minäkin ennen ihmisten kävellä mun yli kunnes tuon tajusin, että ite annan heille luvan siihen.

Noinhan se joidenkin kohdalla menee mutta se ei muuta sitä että he tekevät väärin kun käyttävät hyväkseen vaikka toinen "antaisi luvan olemalla heikko". Joku on nujerrettu äidin/isän taholta ihan pienestä pitäen niin ettei osaa olla muuta kuin kiltti/nössö. vaatii aikamoisen silmien avautumisen ja sisimmän uudelleen ohjelmoinnin että oppii pitämään puoliaan.

Aivan kauheata että se jota on kohdeltu väärin vauvasta asti ansaitsee huonon kohtelun jatkossakin koska sallii sen. Tällainen ihminen tarvitsee usein jonkun ulkopuolisen apua/tukea tajutakseen kuvion ja kyetäkseen murtutumaan siitä pois.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa suomalaiseen perhekulttuuriin. Viljaeerikoita on Suomessa ja heidän vanhempiaan. Aikuisilta lapsilta tällaiset vanhemmat ainoastaan tarvivat, eivät anna. Niitä vanhempia ei voi taikoa pois, eikä itse voi kadota maan alle, eikun hetkinen...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat