Jos haluaisit ärsyttää ympärilläsi olevia ihmisiä mahdollisimman paljon, miten käyttäytyisit?

Vierailija

Tuli mieleen tuosta keskustelusta, jossa ap kuvaili ärsyttävää naistyyppiä, joka kaivelee ja rapistelee jatkuvasti protskupatukoitaan sun muita eväitään luennolla, ja tietty hörppii vesipullosta vähän väliä. 

Kuinka itse käyttäytyisit, jos haluaisit ärsyttää ympärilläsi olevia mahdollisimman suuresti? Voidaan kuvitella tilanteeksi vaikkapa tuo luento tai ihan mitä ikinä keksitte. Ja jos mietitään, että ärsytyskeinot olisivat sellaisia, että niitä kehtaisi oikeastikin käyttää tarpeen vaatiessa, eli ei välttämättä mitään vieruskaverin päälle ripulointia.

Sivut

Kommentit (89)

Vierailija

Puhuisin kovalla ja narisevalla äänellä ja vaatisin perheenjäseniäni analysoimaan tunteitaan juuri tällä hetkellä. En tyytyisi heidän vastauksiinsa, vaan käskisin heitä miettimään vielä syvällisemmin asiaa...

Voisin kuvitella, että käyttäytymällä tuolla tavalla, saisin ainakin oman perheeni jäsenet repimään hiuksia päästään.

Vierailija

Selvittelisin koko ajan kurkkuani tehden khhhhh krhhmm -ääniä, niistäisin, yskisin, naksuttelisin mustekynää, räpläisin puhelinta ja olisin kaikin puolin levoton.

Vierailija

Annan rahaa romanikerjäläiselle.

Se korpeaa isoa ryhmää, joka kerta. Yleensä vielä joku tulee huomauttamaan siitä, että älä teen noi. Miksen tekisi? - silleen silmät suurina ja viattoman näköisesti tai sitten nauraa räkätän paskasesti, kun onnistuin ja sekös vielä riepoo enemmän.

Vierailija

Luennolla kailottaisin kovaan ääneen ANTEEKSI ANTEEKSI MINULLA OLISI PARI TÄSMENTÄVÄÄ KYSYMYSTÄ. Ja sitten kyselisin kymmenen jotain todella yksinkertaista ja typerää kysymystä ja kritisoisin luennoitsijan taitoa vastata kysymyksiini. Voisin myös huomauttaa, että täällä haisee omituiselta ja huokailla kuuluvasti.

Vierailija

Minä ärsytän suunnattomasti ihmisiä ympärilläni puhumalla sivistyssanoilla, kuulostamalla muka tietäväni asioista joista oikeasti tiedän, tiedostamalla että olen älykäs ja en teeskentele heikkoitsetuntoista että muilla olisi parempi mieli. Miehelleni tästä on tullut valituksia. Vaihdoin ystävät. Nykyisillä ystävilläni ei ongelmia ole.

Vierailija

Voisin puhua asioista koko ajan pikkuisen väärillä termeillä. Esim sanoisin olevani vähähiilisellä ruokavaliolla ja olevani veganisti. Vaatisin tietenkin muilta tiukkaan sävyyn selvityksiä siitä, miksi he eivät ole veganisteja. Pitäisin pitkän luennon siitä, miten paljon nahkakenkien käyttö tuottaa tuskaa maailmassa.

Vierailija

Syyllistäisin ihmisiä siitä, miksi he peseytyvät niin usein, kun suurella osalla maailman ihmisistä ei ole niin paljon puhdasta juomavettä käytössään kuin meillä. Sanoisin, että minun käsitykseni mukaan meidän tulee alkaa peseytyä vain kerran tai pari kuussa, jotta maailman luonnonvarat riittävät kaikille. Hiukseni tottakai kiiltäisivät kauniisti rasvasta ja ympärilläni leijuisi kärpäsarmeija.

Vierailija

Bussissa valtaisin viereisen paikan laukullani ja puhuisin puhelimeen kovaan ääneen, välillä ärsyttävästi nauraen. Joka toinen sanani olisi vittu. Voisin myös pitää evästauon syöden jotakin hyvin voimakastuoksuista, esim. jotain mikä sisältää valkosipulia.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat