Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

että ärsyttää koulutuksissa kun tämä tietty naistyyppi kaivelee protskupatukoitansa

Vierailija
20.10.2015 |

laukusta sännöllisin väliajoin,sitten pähkinäpusseja rapistellaan välillä ja ensin on tietty tultu myöhässä tilaisuuteen.Kokoajan on hääräämistä niiden eväiden ja vesipullojen kanssa krääk!

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenan syömisestähän ei tosiaan mitään ääntä tule..

Vierailija
42/51 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

A

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei sori. Mulla on aina vesipullo mukana, myös koulutuksissa.
Itseäni ärsyttää karkin mässyttäjät, sairaana mukaan änkijät (tiedättekö ne niistäjät ja ryystäjät, kuoleman kielissä yskijät) ja joka asiassa vastaan väittäjät. Enemmän kuin jonkun vesipullo tai pähkinäpussi.

Mun poika ei vissiin keväällä saisi käydä luennolla ollenkaan, pahan siitepölyallergiansa takia? Eli 2 kk pysyttävä kotona, suunnilleen? On pahasti allerginen lepälle, koivulle, heinälle, pujolle...joten se kausi on pitkä. 

Allergia ei tartu. Sen sijaan nuhakuume, yskä, räkätaudit yleensäkin tarttuvat.

Eikö pojallasi ole lääkitystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allergiayskä ei uhkaa kenenkään terveyttä eikä tartuta mitään. Tuskin tässä sitä kritisoitiin.

Minullakin on allergiayskää, ja ihan varmasti se on yhtä ikävän kuuloista muista ihmisistä kuin tavallinen flunssayskä. Ei kai sitä toisista ihmisistä aina edes tiedä, minkä takia yskivät.

Vierailija
44/51 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei se ole ongelma, jos joku pelkää kuolevansa kesken tunnin nälkään. Mutta pitääkö se touhu olla niin hemmetin äänekästä. Ennakointi ihmiset, ennakointi. Jos tietää, ettei ehdi ajoissa luennolle ja siellä on pakko syödä, niin ottaa ne käärepaperit etukäteen pois tai hankkii sen hiljaisen banaanin. Ja hiljaa hiipien tunnille muita häiritsemättä ja välttämästä huomion kiinnittämistä itseensä.

Ei mikään ihme, ettei nykyajan lapset osaa olla tunneilla paikoillaan, kun ei aikuisetkaa osaa.

Vierailija
45/51 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käsitin aloituksen niin, ettei kyse ole niinkään protskupatukasta, vaan siitä ihmistyypistä, joka koko ajan HYÖRII. Jos ei syö, niin sitten kaivellaan laukkua edestakaisin, otetaan puhelinta esiin ja laitetaan pois, kaivetaan peiliä, sitten vesipulloa ja kaikkea tätä edestakaisin jatkuvalla syötöllä koko koulutuksen ajan.

Mua ei tuo niinkään ärsytä, mutta ihmettelen sitä, kai se on joku temperamenttiero, itseäni nimenomaan ärsyttäisi kaivella koko ajan laukusta jotain tavaraa tai tehdä jotain muuta kuin kuunnella luentoa.

Vierailija
46/51 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat tyypit varmaan ylppäreissä kantaa repullisen eväitä, että jaksaa muutaman tunnin kirjoitella paperiin. Voi elämän kevät sitä touhua...

joo, tämä niin totta!!! Ylppäreissä ihmettelin eräiden arsenaalia. Löytyi eväsleipää ja porkkanaa, omenaa ja viinirypäleitä, proteiinipatukkaa, juotavaa jukurttia jne. Ihan kuin nälänhätä iskemässä Suomeen.

Vierailija
47/51 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sosiaali ja terveysala esim tänään sosiaalihuoltolakikoulutus

ap

Arvasin! Kuullosti niin tutulle..

Vierailija
48/51 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut että nää evästyypit on vielä useimmiten ylipainoisia...

Vierailija
49/51 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoo protsku? Että meitä voikin vituttaa eri asiat! Olin myös koulutuksessa eilen sosiaalialalla. Evästelijöitä en nähnyt, mutta tauolla ärsyynnyin tyypeistä, jotka selitti vain protskuista ja hiilareista. Olivat kaiken lisäksi varmasti oli kolmekymppisiä. Rakennekynnet ja tekoripset oli yhdellä, toisella ihan varmasti jotain täytettä huulissa. Luomuimman näköinen kommentoi vähiten.

Vierailija
50/51 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen huomannut että nää evästyypit on vielä useimmiten ylipainoisia...

Ai niinkö? Minusta yleensä alipainoisia. Olen päätellyt, että eivät syö kunnon ruokaa ja siksi pitää lässyttää puolikas patukka kesken luennon. Ainakin ylemmässä AMK:ssa laihat kantoi omia eväitä. Me hiukan pyöreät syötiin joka päivä lounasta. Halpaa ja hyvää ruokaa, toisin kuin proteiinipatukat.

p.s. Protsku on minustakin maailman ärsyttävimpiä lempinimiä. Miksei voi sanoa: proteiini?

Vierailija
51/51 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei sori. Mulla on aina vesipullo mukana, myös koulutuksissa.
Itseäni ärsyttää karkin mässyttäjät, sairaana mukaan änkijät (tiedättekö ne niistäjät ja ryystäjät, kuoleman kielissä yskijät) ja joka asiassa vastaan väittäjät. Enemmän kuin jonkun vesipullo tai pähkinäpussi.

Mun poika ei vissiin keväällä saisi käydä luennolla ollenkaan, pahan siitepölyallergiansa takia? Eli 2 kk pysyttävä kotona, suunnilleen? On pahasti allerginen lepälle, koivulle, heinälle, pujolle...joten se kausi on pitkä. 

Allergia ei tartu. Sen sijaan nuhakuume, yskä, räkätaudit yleensäkin tarttuvat.
Eikö pojallasi ole lääkitystä?

Ei se lääkitys mikään ihmeen tekevä kaikki oireet hävittävä taikaole. Se helpottaa oireita, mutta pahoina vuosina ei auta mikään. Kyse on siitä, että se aivastelu häiritsee ja mullekin on sanottu salilla, että miksi tulen flunssaisena. Vaikka ei ole mitään oireita ollut ennen ovesta sisälle menoa, mutta saan oireita ihmisistä, joilla on koiria.

Ei sitä lääkettä voi älyttömiä vetää ja allergialääkitys on osa aika väsyttävää, joten sen päivän ainoan tabun ottaminen ennen jumppaa tai luentoa tai mitä tahansa keskittymistä vaativaa ei ole viisasta. Minua ei se oma aivasteluni häiritse, koska oma allergiani on lievä, mutta muut luulevat sitä flunssaksi usein - vaikka itse sen erottaa hyvinkin erilaisena. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan