On nuo hajusteet tujuja aineita

Vierailija

Laitoin lauantaina hajustettua muotovaahtoa tukkaani, pesin pois eilen ja huuhtelin vielä viinietikkaliuoksella. Vieläkin haisee, vaikka olikin miedosti hajustettu tuote (Favora). 

Kommentit (2)

Vierailija

Niin on. Mulla on ollut vahingossa ostettua hajustettua pyykinhuuhteluainetta jota olen käyttänyt pois silloin tällöin hajuttoman pesuaineen seassa max ruokalusikallisen verran. Tuoksun huomaa selkeästi vaikka kone on huuhdellut pyykin huuhteluaineettomalla vedellä, ei voi edes ajatella miten vahvasti pyykki lemuaisi jos ainetta käyttäisi normaaliin tapaan huuhtelun yhteydessä annosteluohjeen mukaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Mulla on ollut vahingossa ostettua hajustettua pyykinhuuhteluainetta jota olen käyttänyt pois silloin tällöin hajuttoman pesuaineen seassa max ruokalusikallisen verran. Tuoksun huomaa selkeästi vaikka kone on huuhdellut pyykin huuhteluaineettomalla vedellä, ei voi edes ajatella miten vahvasti pyykki lemuaisi jos ainetta käyttäisi normaaliin tapaan huuhtelun yhteydessä annosteluohjeen mukaan. 

Ja se voi olla, että jos jatkuvasti käyttää hajustettua kosmetiikkaa tai pesuaineita, sitä ei huomaakaan, miten se haju jää ja leviää sellaisiinkin paikkoihin, joihin sitä ei ensisijaisesti ole laitettu. Tämä muotovaahdon hajusteet jääminen kyllä yllätti, koska itse tuote on sen verran miedosti hajustettu, että jopa mä pystyn sitä käyttämään.

-

Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat