Näin unta että Sipe Santapukki tappoi jonkun

Vierailija

Näin unta, että Sipe Santapukki heitti itsetehdyn putkipommin "vitsinä" jotain päin läheisessä puistossa. Pommi räjähti uhrin pään vieressä. Seuraavana päivänä lehdessä oli uutinen että joku oli kuollut puistossa pommin räjähdykseen, mutta tekijää ei tiedetä. Minä olin kai ainoa silminnäkijä ja yritin kaverille selittää, että se oli Sipe Santapukki joka oli pommin heittänyt, mutta kaveri ei uskonut. Sitten ajattelin miten Sipe Santapukin isot kasvot muuttuu surulliseksi kun hän tajuaa tappaneensa jonkun vaikka pommin piti olla vain vitsi. Sitten minäkin tulin surulliseksi kun ajattelin Sipe Santapukin suuria surullisia kasvoja. Sitten heräsin.

Kommentit (5)

Vierailija

Mä näin joskus nuorena unta, että pelastin maailman Sipe Santapukin kanssa. Sipe Santapukilla oli Marimekon musta tai tummansininen pallopaita. Sen jälkeen olen suhtautunut Sipeen myönteisesti, sitä ennen inhosin häntä.

Vierailija

Jospa Sipe Santapukki onkin oikeasti Nukkumatti? Nimikin viittaa unihiekkaan. Vähän kuin joulupukki joka tuo joka yö unihiekkaa silmiin. Tämä selittäisi Sipe-unien yleisyyden.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat