Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä on tänään ruokana?

Vierailija
20.10.2015 |

Me mennään vähän sieltä mistä aita on matalin, käydään Citymarketista ostamassa salaatit salaattibaarista ja laitetaan yrttivoipatongit uuniin.

Mites teillä? :P

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannukakkua ja hedelmiä.

Vierailija
22/27 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos avokadot on kypsiä, niin sitten avokadopastaa. Jos ei, pitää säveltää jotain.

Oli niitä sen verran monta kypsää, että pasta tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistoin kalaa, perhe söi lisäksi ranskiksia, minä salaatin. 

Vierailija
24/27 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nugetit ja ranskalaiset ja 6 olutta, koska Arsenal - B Munchen peli. m25 :D

Vierailija
25/27 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tein vaan helpon ruuan kun olin leikkauksessa. Kermainen lohikeitto ja juureksina  käytin valmiita isoja keittovihanneksia (perunat samassa) pakasteesta. Valmistukseen menee 20min eli todella helppoa. ;)

Tätä piti itselle soseuttaa kun suu operoitu. 

Marjoista tehdään rahkapohjaan ja jugurttipohjaan smoothieita marjoista ja hedelmistä, kuten usein. Lapset syövät toki myös leipää. 

Vierailija
26/27 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tein vaan helpon ruuan kun olin leikkauksessa. Kermainen lohikeitto ja juureksina  käytin valmiita isoja keittovihanneksia (perunat samassa) pakasteesta. Valmistukseen menee 20min eli todella helppoa. ;)

Tätä piti itselle soseuttaa kun suu operoitu. 

Marjoista tehdään rahkapohjaan ja jugurttipohjaan smoothieita marjoista ja hedelmistä, kuten usein. Lapset syövät toki myös leipää. 

Pakko vielä lisätä, että lohikin oli valmiina suikaleina. Jottei joku luule, että vielä kalaakin käsittelin ton ajan puitteissa. :D

Vierailija
27/27 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein soijarouhekastiketta ja spagettia. Ostin lisäksi salaattia, mutta syönkin sen illemmalla kun ei mahtunut enää tuon lämpimän ruuan lisäksi alas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi