Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paula Vesala lähtee soolouralle

Vierailija
20.10.2015 |

Artistinimenä Vesala. Saapa nähdä mitä sieltä tulee..

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuosta Tequila-pätkästä saa vielä oikein mitään kuvaa. Itse odotan innolla Vesalan tulevaa levyä. 

Tuskin seuraan tätäkään keskustelua kovin pitkään, jos täytyy olla näin negatiivinen eikä väitteitäkään perustella. Ei tarvitse tykätä Paulasta, ei Jennistä, ei kenestäkään, mutta miksi asiasta täytyy tehdä niin suuri numero? Ymmärrän rakentavan ja perustellun kritiikin, en aivotonta ympäriinsä haukkumista.

Vierailija
22/24 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuosta Tequila-pätkästä saa vielä oikein mitään kuvaa. Itse odotan innolla Vesalan tulevaa levyä. 

Tuskin seuraan tätäkään keskustelua kovin pitkään, jos täytyy olla näin negatiivinen eikä väitteitäkään perustella. Ei tarvitse tykätä Paulasta, ei Jennistä, ei kenestäkään, mutta miksi asiasta täytyy tehdä niin suuri numero? Ymmärrän rakentavan ja perustellun kritiikin, en aivotonta ympäriinsä haukkumista.

Minä olen samaa mieltä. Järjetöntä ja lapsellista kehua omaa idoliaan dissaamalla jotain toista laulajaa vs Paulan ylistäminen ja Jennin solvaaminen samalla. Molemmilla on omat faninsa tai joku (kuten minä) fanittaa molempia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kun sama "roudari" muillakin palstoilla (esim. Iltapäivälehtien) jauhanut jo kauan samaa juttua, paitsi välillä "roudarin" puolisona. Hieno missio menossa selvästi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi