Melkein joka kerta, kun poistun kotoa niin ihastun johonkin mieheen
Hyvin pienesti siis, mutta kuitenkin. Onkohan tämä epätavallista?
N43
Kommentit (44)
Apua, melkoisen rasittavaa olisi tuommoinen. Terapiaa?
Vierailija kirjoitti:
Hyvin olet onnistunut minut kiertämään.
m53
Olet sen verran vanha jo, että tuskin olen edes huomannut. Pahoittelen.
Ap
Suostutko jos joku ehdottaa että rakastelisitte?
Tuleeko paneskeltuakin näiden kanssa? Eikä siinä mitään, anna mennä vaan ja nauti elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Apua, melkoisen rasittavaa olisi tuommoinen. Terapiaa?
Varmaan tarttisin vaan seksiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Suostutko jos joku ehdottaa että rakastelisitte?
Olen uhitellut, että lähden ensimmäisen ehdottelijan matkaan. Sitä odotellessa..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko paneskeltuakin näiden kanssa? Eikä siinä mitään, anna mennä vaan ja nauti elämästä.
Ei, kun asiat ei koskaan etene.
Ap
m53
Parhaani olen tehnyt.
Ap
Mä taas en ihastu kuin kerran sadassa vuodessa. Siitä huolimatta iso osa on kyllä jollain tapaa mun mielestä hyvännäköisiä.
Minulle käy noin nettiä selatessa. Vähän väliä ihastun johonkin naiseen, joka joltain sivustolta eteen sattuu.
saako kysyä päin suomea vaikutat?
Haluaisin tuon kykysi ihastua, minulla on päinvastainen ongelma, etten ihastu keneenkään.
Vierailija kirjoitti:
saako kysyä missä *päin suomea vaikutat?
Onko palstalla alter egona käyvällä ap trollilla taas tylsää ja tyhjyyden tunne?
Oliko myös opiskeluaikoina helposti juhlien jälkeen seksiä niiden hauskojen ja komeiden kundien kanssa? 🙁
Mulle käy samaa, yleensä näin keväisin, mutta siis ei mulla perhosia saa vatsassa liihottamaan mikään satunnainen vastaantulija vaan yhtäkkiä vaikka ruokakaupassa monesti tavattu myyjä onkin yhtäkkiä aivan ihana ja hyvä etten punastu kuin teini kun tämä tervehtii..
Ei ole oikeasti kiva juttu yhtään. Onneksi nämä ihme pika-ihastumiset (jotka siis tulee ihan yllärinä itsellekin) menee ohi yhtä äkkiä mitä ilmaantuvatkin mutta kiusallista ja inhottavaa silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kun asiat ei koskaan etene.
Ap
Sinun pitää olla aloitteellisempi. Ei ole mitään menetettävää, pelkästään saatavaa.
Ihastut ulkonäköön kuten 99% naisista.
Vierailija kirjoitti:
Mulle käy samaa, yleensä näin keväisin, mutta siis ei mulla perhosia saa vatsassa liihottamaan mikään satunnainen vastaantulija vaan yhtäkkiä vaikka ruokakaupassa monesti tavattu myyjä onkin yhtäkkiä aivan ihana ja hyvä etten punastu kuin teini kun tämä tervehtii..
Ei ole oikeasti kiva juttu yhtään. Onneksi nämä ihme pika-ihastumiset (jotka siis tulee ihan yllärinä itsellekin) menee ohi yhtä äkkiä mitä ilmaantuvatkin mutta kiusallista ja inhottavaa silti.
En kyllä ymmärrä mitä kiusallista tai inhottavaa tuossa voi olla. Tietysti jos on niin nössö että jättää asian siihen niin ehkä sitten mutta se nyt on aivan omaa hölmöyttä.
m53