Ffp Jenni leipäjonossa?

Vierailija

Eli Far from perfect blogia pitävä Jenni julkaisi postauksen, ja sen jälkeen poisti sen. Mitä tämä "leipäjono" postaus sisälsi?

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Kuulostaa aika uskomattomalta, että verhoilee leipäjonossa pyörimisen artikkelin tekoon. Miksi sitten otti ruokakassin? Olisihan hän voinut vain haastatella ihmisiä. Lisäksi heitti suurimman osan tuotteista roskiin, ei vissiin edes haistanut tai maistanut? Kyllä ruoasta huomaa, jos se on pilalla. Maalaisjärki tuntuu puuttuvan monelta...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika uskomattomalta, että verhoilee leipäjonossa pyörimisen artikkelin tekoon. Miksi sitten otti ruokakassin? Olisihan hän voinut vain haastatella ihmisiä. 

Ja oliko tämä "artikkeli" siis vain tuo heppoinen blogipostaus?

Vierailija

Hei Jenni on nuori, nyt vähän armoa. Varmaan minäkin olisin miettinyt kahdesta, syönkö vanhentunutta ruokaa. Moni tuijottaa orjallisesti niitä päivämääriä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hei Jenni on nuori, nyt vähän armoa. Varmaan minäkin olisin miettinyt kahdesta, syönkö vanhentunutta ruokaa. Moni tuijottaa orjallisesti niitä päivämääriä.

Jaa. Olen parikymppinen, viime vuosina tottunut elämään niukoissa olosuhteissa ruoan suhteen. Jos on oikeasti tarve ruokakassille, niin luulisi viimeistään siinä kohtaa ymmärtävän että järkeä ja aisteja voi oikeasti käyttää. Ihan sama minkä ikäinen on.

Vierailija

Kerrankin joku bloggaaja tekee aidosti mielenkiintoisen postauksen, jossa on jopa journalistisia aineksia, eikä sitä ainaista minä, minä, minä ja mun uusi laukku/paita/huulipuna schaibaa- ja sitten poistaa sen!! Miksi??

Ja mitä noihin päivämääriin tulee, niin joidenkin tuotteiden kohdalla se ei ole niin tarkkaa ja voi syödä. Mutta maito- ja lihatuotteiden kohdalla yli viikko päivämäärästä on aika pitkä aika. Jos olisi pari päivää vanhoja ja tietäisin, että kylmäketju on säilynyt koko ajalta niin söisin ilman muuta, mutta en välttämättä noin vanhaa josta ei ole mitään tietoa miten on säilytetty. T:Pahan ruokamyrkytyksen sairastanut.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat