Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ffp Jenni leipäjonossa?

Vierailija
20.10.2015 |

Eli Far from perfect blogia pitävä Jenni julkaisi postauksen, ja sen jälkeen poisti sen. Mitä tämä "leipäjono" postaus sisälsi?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tahdon tietää!

Vierailija
2/41 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tiedä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/41 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://aijaa.com/HigXlX

http://aijaa.com/aPJ2DM

http://aijaa.com/db3g5U

http://aijaa.com/IRxiJY

Siis sanoo tekevänsä vain artikkelia aiheesta, mutta silti ottaa leipäjonosta ruokakassin (jonkun oikeasti tarvitsevan sijaan) ja vielä haukkuu sen sisältöä :D

Jos taas oikeasti oli ruoan tarpeessa, niin miksei asiaa voi myöntää tai jättää blogipostauksta tekemättä?

Vierailija
6/41 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni wtf

Vierailija
7/41 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala-arvoista toimintaa

Vierailija
8/41 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sama joka availee negatiivisia ketjuja eräästä toisestakin bloggaajasta?

Vierailija
9/41 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttikin jo hetken siltä, että palstauudistuksen myötä ffp-hullu poistui, mutta nyt näköjään tuli takaz.

Vierailija
10/41 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*takas

Vierailija
11/41 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika uskomattomalta, että verhoilee leipäjonossa pyörimisen artikkelin tekoon. Miksi sitten otti ruokakassin? Olisihan hän voinut vain haastatella ihmisiä. Lisäksi heitti suurimman osan tuotteista roskiin, ei vissiin edes haistanut tai maistanut? Kyllä ruoasta huomaa, jos se on pilalla. Maalaisjärki tuntuu puuttuvan monelta...

Vierailija
12/41 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika uskomattomalta, että verhoilee leipäjonossa pyörimisen artikkelin tekoon. Miksi sitten otti ruokakassin? Olisihan hän voinut vain haastatella ihmisiä. 

Ja oliko tämä "artikkeli" siis vain tuo heppoinen blogipostaus?

Vierailija
13/41 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Jenni on nuori, nyt vähän armoa. Varmaan minäkin olisin miettinyt kahdesta, syönkö vanhentunutta ruokaa. Moni tuijottaa orjallisesti niitä päivämääriä.

Vierailija
14/41 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Jenni on nuori, nyt vähän armoa. Varmaan minäkin olisin miettinyt kahdesta, syönkö vanhentunutta ruokaa. Moni tuijottaa orjallisesti niitä päivämääriä.

Jaa. Olen parikymppinen, viime vuosina tottunut elämään niukoissa olosuhteissa ruoan suhteen. Jos on oikeasti tarve ruokakassille, niin luulisi viimeistään siinä kohtaa ymmärtävän että järkeä ja aisteja voi oikeasti käyttää. Ihan sama minkä ikäinen on.

Vierailija
15/41 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin joku bloggaaja tekee aidosti mielenkiintoisen postauksen, jossa on jopa journalistisia aineksia, eikä sitä ainaista minä, minä, minä ja mun uusi laukku/paita/huulipuna schaibaa- ja sitten poistaa sen!! Miksi??

Ja mitä noihin päivämääriin tulee, niin joidenkin tuotteiden kohdalla se ei ole niin tarkkaa ja voi syödä. Mutta maito- ja lihatuotteiden kohdalla yli viikko päivämäärästä on aika pitkä aika. Jos olisi pari päivää vanhoja ja tietäisin, että kylmäketju on säilynyt koko ajalta niin söisin ilman muuta, mutta en välttämättä noin vanhaa josta ei ole mitään tietoa miten on säilytetty. T:Pahan ruokamyrkytyksen sairastanut.

Vierailija
16/41 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sama joka availee negatiivisia ketjuja eräästä toisestakin bloggaajasta?

Ketäköhän mahdat tarkoittaa?

Vierailija
17/41 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuo kyseinen Jenni vielä joskus oikeasti näkee nälkää. Törkeää hakea leipäjonosta ruokaa, jota ei edes tarvitse. M33

Vierailija
18/41 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa törkeältä haukkua köyhille tärkeiden ja arvokkaiden kassien sisältöä.

Vierailija
19/41 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin joku bloggaaja tekee aidosti mielenkiintoisen postauksen, jossa on jopa journalistisia aineksia, eikä sitä ainaista minä, minä, minä ja mun uusi laukku/paita/huulipuna schaibaa- ja sitten poistaa sen!! Miksi??

Ja mitä noihin päivämääriin tulee, niin joidenkin tuotteiden kohdalla se ei ole niin tarkkaa ja voi syödä. Mutta maito- ja lihatuotteiden kohdalla yli viikko päivämäärästä on aika pitkä aika. Jos olisi pari päivää vanhoja ja tietäisin, että kylmäketju on säilynyt koko ajalta niin söisin ilman muuta, mutta en välttämättä noin vanhaa josta ei ole mitään tietoa miten on säilytetty. T:Pahan ruokamyrkytyksen sairastanut.

Varmaan poisti sen siksi, koska aihe on sinänsä arka. Ehkä pelkäsi tulevia kommentteja "sähän oot bloggaaja, mitä vittua teet leipäjonossa" ynnä muuta asiallista. Mutta tosiaan olis ollut mielenkiintoinen postausaihe.

Vierailija
20/41 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan poisti sen siksi, koska aihe on sinänsä arka. Ehkä pelkäsi tulevia kommentteja "sähän oot bloggaaja, mitä vittua teet leipäjonossa" ynnä muuta asiallista. Mutta tosiaan olis ollut mielenkiintoinen postausaihe.

Mutta juuri siksihän se on mielenkiintoine  aihe. Ja näinä aikoina melkein kuka tahansa voi joutua leipäjonoon ja ne jonot vaan kasvaa ja kasvaa.... Ehkä tuollainen postaus auttaisi ihmisiä kokemaan vähemmän häpeää asiasta.

Ja sitä vielä kommaan, että silloin kun sairastuin todella pahaan ruokamyrkytykseen, niin en maistanut missään ruoassa mitään kummallista. Vieläkään ei tiedetä, mistä se tarkkalleen tuli. Ja olin 2 viikkoa todella huonona, mikään ruoka, edes vesi ei pysynyt sisällä. Yksikin päivä lisää, niin olisin ollut sairaalassa tiputuksessa. Jos olisin ollut vanhus tai muuten sairas, niin siinä olisi voinut oikeasti käydä huonosti. Ja tämä oli Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi