Suositelkaa tuoksua 60 vuotiaalle naiselle?

Vierailija

Ajattelin lahjaksi ostaa.

Kommentit (11)

Vierailija

Tuon ikäisiäkin on niin erilaisia ihmisiä että ei oikein voi pelkästä iästä päätellä. Ainakaan ei kannata ostaa niitä klassisia mummotuoksuja (chanel 5 tai imelät itämaistyyppiset) ellei tiedä että ko. ihminen niistä oikeasti tykkää. 

Vierailija

Minkä tyyppisistä tykkää?

Esim. Chanelin Coco tai Guerlainin L'Heure Bleue ja Shalimar voisivat olla aika varmoja valintoja tuon ikäiselle.

Vierailija

Höh,,,, tuoksua ei voi suositella iän perusteella. 

Kuuskymppinen voi olla rokkimimmi, keinutuolissa sukkia kutova mummi tai ihan mitä tahansa tältä väliltä. 

Ihotyyppi ja ominaistuoksu ovat ratkaisevat!. Itse asiassa koskaan ei pitäisi ostaa tuoksuja toiselle muuten kuin toivomuksesta (jotta tietää tasan mitä halutaan)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Höh,,,, tuoksua ei voi suositella iän perusteella. 

Kuuskymppinen voi olla rokkimimmi, keinutuolissa sukkia kutova mummi tai ihan mitä tahansa tältä väliltä. 

Ihotyyppi ja ominaistuoksu ovat ratkaisevat!. Itse asiassa koskaan ei pitäisi ostaa tuoksuja toiselle muuten kuin toivomuksesta (jotta tietää tasan mitä halutaan)

Tässä totuus! Minulle, 56-vuotiaalle "rokkityypille" ei sovi oikein mikään. Pari hyvää tuoksua olen löytänyt, mutta molempien valmistus lopetettiin, joten taas etsinnässä :(

Haisuvesi on kuin koiranpentu, ei lahjaksi ilman toivetta.

Vierailija

Kysymys voisi olla tosiaan vain: mitä tuoksua suosittelet ihmiselle? :)

Ilman mitään muita koordinaatteja täysin mahdoton vastata. Tämä kuusikymmppinen voi olla puhavihreä puuhastelija Krunikan rafloissa, voi olla jakkupukuinen bisnesnainen, voi olla vähän nörtti kirjastovirkailija, voi olla moottoripyöräjengin nahkahousuinen "old lady", voi olla lapsenlapsiaan vahtiva mummi seurakunta-aktiviteettien kera, voi olla Portugalissa suurimman osan vuotta asusteleva maailmankansalainen. 

Voi olla myös pyörätuoliin sidottu kotihoidon palveluiden varassa oleva "vanhus". 

Miten joku voi ajatella joitain suosituksia sen perusteella, että joku on 60-vuotias? Siihen mahtuu koko maailman kirjo! 

Vierailija

Chanel 5 on hyvä. Klassinen ja sopii monelle. Opiumista ovat useimmat keski-ikäiset myös pitäneet. Paco, sellainen kultainen pullo on kaunis. Nina Riccillä kaunista pulloa myös. Ihan kevyt kukkaistuoksu ei aina "säily" iholla, joten jos ei tiedä henkilön ihotyypistä, voi ostaa edp:n eli parfyymina sen tuoksun. Sitä tarvitsee suihkuttaa vähemmän ja säilyy kauemmin. Olin aiemmin kosmetiikkaosastolla töissä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat