Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antti Holman hulvaton parodia miesasiamies Hännikäisestä

Vierailija
19.10.2015 |

Video löytyy MTV3:n FB-sivulta:

https://www.facebook.com/mtv3suomi/videos/916601411743545/

Jali Hilmunen on mm. kirjoittanut kirjan "Lotista lutkiksi" ja kuuluu Suomen Sapeli -järjestöön.

"Sun viimesimmässä Facebook-päivityksessä sä toivotat kaikille Hitlerin rauhaa käsi natsitervehdyksessä."

"Se on... huumoria. Ja vahinko. Olin kesälomalla."

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana kuin sylikoira. Kyllä susta vielä joku joskus hyvän miehen saa, mutta joku muu kuin minä tai mun kaverit.

Tässä vastaava naispuolinen oksennus.

Vilma Vähä-Vittula-Hefner itse?

Vierailija
62/67 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olen nainen ja antifeministi. Mites suu nyt pannaan? Ainiin, väitetään trolliksi koska "eihän tuollaista voi olla olemassa" 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän olen nainen ja antifeministi. Mites suu nyt pannaan? Ainiin, väitetään trolliksi koska "eihän tuollaista voi olla olemassa" 

Siitä vaan, pakko sanoa ettei kamalasti kiinnosta.

Vierailija
64/67 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten hauska sketsi, mutta tuo naisettomuudesta aukominen on aika turhaa. Meitä on täällä monia naisettomia miehiä ketkä emme ole rasisteja emmekä sovinisteja, joten tuon kuittailun voisi lopettaa. Itse esim äänestin viime vaaleissa Veronika Honkasaloa, enkä mitenkään syytä naisia tai mamuja siitä että joudun olemaan selibaatissa.

Ymmärrän, että tuo voi loukata ja oon osittain samaa mieltä kanssasi.
Toisaalta kuittailu on ok tässä tapauksessa, kun henkilö itse on kirjoittanut julkiseen blogiinsa siitä, että naiset ovat vastenmielisiä olentoja. Puhumattakaan noista "kännissä läpällä"-raiskausuhkauksista jne. Ja sitten ilman naista jääminen on kuitenkin naisten syytä, koska markkina-arvo"teoria".

Kuka on kirjoittanut blogiinsa tuollaisia?

Vierailija
65/67 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, telkkarista tuli pätkä tuosta :D

Vierailija
66/67 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sietäisi kiinnostaa, niin saisi vähän avarrettua käsityksiään maailmasta. Aloittaa voi vaikka siitä että hyväksyy, etteivät kaikki miesasiaihmiset tai antifeministit ole rumia keski-ikäisiä ukkoja jotka "eivät ole saaneet pillua". Joukossa on myös homoja (joita ei limainen pillu edes kiinnosta), heteronaisia, lesboja ja transuja. Ihan kuin feministitkään eivät ole kaikki vihaisia ja ylipainoisia akkoja jotka eivät saa miestä. 

Vierailija
67/67 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sietäisi kiinnostaa, niin saisi vähän avarrettua käsityksiään maailmasta. Aloittaa voi vaikka siitä että hyväksyy, etteivät kaikki miesasiaihmiset tai antifeministit ole rumia keski-ikäisiä ukkoja jotka "eivät ole saaneet pillua". Joukossa on myös homoja (joita ei limainen pillu edes kiinnosta), heteronaisia, lesboja ja transuja. Ihan kuin feministitkään eivät ole kaikki vihaisia ja ylipainoisia akkoja jotka eivät saa miestä. 

Kerrotko vähän lisää antifeminismistä sinun elämässäsi: mitä se tarkoittaa, miten ja missä se näkyy, mitä hyötyä siitä on ja miten sitä tulisi ajaa?