Insinööri/Diplomi-insinööri

2VuodenLukiolainen

Minkä alan insinöörejä/diplomi-insinöörejä olette?

Mitä teette töissä?

Palkka/Työkokemus?

Kommentit (8)

Vierailija

Oon Suomen-toimintojen logistiikkapäällikkö suuressa kv. yhtiössä, koulutus insinööri, vanha opistoinssi olen. Palkka about 6000€/kk

rak.tek.ins

Jotta totuus ei unohtuisi niin insinöörien aloituspalkat koulun jälkeen alkavat sieltä jostain reilusta parista tonnista. Itse sain kovien neuvotteluiden jälkeen 2.4k. Jos siis töihin ylipäätään pääsee. Nyt palkka on muutaman satasen noussut ja alan pikkuhiljaa tienata saman jonka sain ennen tekuun menemistä. Kyllä, palkkani pieneni kouluja käymällä.

Sen takia postaan tälläisen, koska tämä täytyy kuitenkin jostain "mieheni on moniosaajainsinööri, palkka 7k/kk" viesteistä. Totuus kuitenkin on, että nuoren insinöörin palkka on surkea ja työttömyysuhka todellinen.

Vierailija

Koneinsinööri, teen amistason hommaa, n. 20 % on alaa vastaavaa suunnitteluhommaa. Nyt kun on taas huonot ajat, saan vähemmän suunnittelutöitä, vasta opin yhden homman ja piti tulla mulle, mutta ei siirtynytkää, kun kokeneemmilla ei ole tarpeeksi töitä. Pienessä suunnittelutoimistossa. Palkka 2700 /kk. Osaamista on kyllä, mutta olen liian kiltti ja tyytyväinen vain siihen, kun töitä ylipäätään on.

Työkokemusta 1 vuosi määräaikaisesta ja nykyisessä neljä vuotta. Teen enimmäkseen dokumentointia, loppukuvia yms. Oman alan hommat on alkuvaiheen suunnittelua, mitä saan tehdä vähän, mutta vastuu ei tästä kasva, koska töitä ei oikein ole, eli odotan kiireisempiä aikoja. Välillä saan tehdä vastuullisempiakin hommia, mutta sitten taas pitää saada töitä muille ja siirryn takaisin amishommiin. Ei kukaan valita, hyvin ne menee ja osaan tehdä, mutta kun ei kaikille riitä niin ei riitä ja miehet ei rupea näitä minun hommia tekemään. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat