Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko voileipä kakku jo ihan vanhanaikainen tarjottava juhlissa?

Vierailija
19.10.2015 |

Mitä vois sen sijaan tarjota?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vauvan ristiäisissä oli voileipäkakkua. Se on hyvää, mutta en kyllä osaisi tai jaksaisi itse tehdä. Mutta käly teker hyviä.

Vierailija
2/43 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jo niin vanhanaikainen, että alkaa olla taas uskottava. Ihanaa  retroa 30-50 vuoden takaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

on. Lisäksi on kallis. Tarjolle mieluummin voileipiä. Esin ruisleipää raavilohella ja vaaleita leipiä kinkku-juusto päällisillä & koristelet nätisti.

Vierailija
4/43 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raikkaita versioita voileipäkakusta ovat olleet kreikkalainen Kasvisvoileipäkakku ja kana-taco-kakku, jossa koristeena oli maissilastuja. Ihanaa vaihtelua ainaisen kinkku- ja lohivoileipäkakkujen tilalle.

Vierailija
5/43 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kauheasti tullut vastaan mikä on sääli koska voileipäkakut ovat hyviä. 

Meillä on lähes aina voileipäkakkua tarjolla juhlissa.  Itse tehdään.

Vierailija
6/43 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mielestäni ollenkaan. Hyvää sen toki täytyy olla. Koristelulla saa tosi näyttävän tarjoiltavan kahvipöytään. Vie vähemmän tilaa kuin kymmenet voileivät:)

Vierailija
7/43 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipäkakku, aah. Olen onneni kukkuloilla jos juhlissa saa voileipäkakkua. Harmillisen tyyristä ja työläs tehdä, siksi sitä ei ole usein tarjolla.

Vierailija
8/43 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sellainen voileipäkakku mihin tulee hyydytetty tuorejuustomassa murustetun leivän päälle.

Vierailija
9/43 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on. Lisäksi on kallis. Tarjolle mieluummin voileipiä. Esin ruisleipää raavilohella ja vaaleita leipiä kinkku-juusto päällisillä & koristelet nätisti.

Eihän se nyt ole yhtään sama. Voikkareita juhlissa, pyh.

Vierailija
10/43 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun se on niin ihanaa. Työläs tehdä ja kalliskin, mutta uppoaa aina juhlakansaan. 

Vierailija
11/43 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole vuosikausiin törmännyt voileipäkakkuihin missään juhlissa- että ei ne mun mun mielestä mitään "ainaisia" ole. Harmittelen, koska itse tykkään siitä. Voi olla hauskakin juttu nuorelle sukupolvelle, joille se on ihan uusi juttu.

Vierailija
12/43 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä, mutta se on oikeastaan ainoa suolainen, mitä saa konditorioista tilattua. Meille tulee valmis lohikakku tarjolle tällä viikolla, koska en osaa tehdä sellaista itse. Lisäksi sulhaspiirakoita porotäytteellä ja kanttarellipiirakka. Nuo osaan itse tehdä pakastepiirakoista ja -pohjasta. Plus tietty makeat.

Vierailija
13/43 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun juhlissa on aina ollut voleipäkakku.

Vierailija
14/43 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä vaikka se olisi jonkun mielestä vanhanaikainen?

Vierailija
15/43 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipäkakku on tällä hetkellä muodikas tarjottava, sen perinteisen lohivoileipäkakun rinnalle kinkkukakun tilalle voi sitten tuoda jonkun modernimman vaihtoehdon, jos pelkää vanhanaikaisuutta.

Vierailija
16/43 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipäkakku on yks mun lempparikakuista! Varsinkin lohivoileipäkakku! Ei ole vanhanaikainen mielestäni :)

Vierailija
17/43 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan voileipäkakku hyvää ja viestii vieraille siitä että olet panostanut tarjoiluun. Pelkät voileivät ovat vähän kuin talotalkoissa olisi.

Jos minun lapsen ristiäiset olisivat kyseessä niin varmasti olisi voileipäkakkua ja useampaa laatua.

Vierailija
18/43 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään voileipäkakuista. Ihanaa, jos on tarjolla. Itse tehtynä (jos haluaa nähdä oikein kunnolla vaivaa) se on aika isotöinen, mutta sitäkin upeampi ja maistuvampi.

Kivaa, kun jotkut viitsii.

Vierailija
19/43 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, onko vanhanaikaista vai ei?

Ajatteletteko te ihan tosissanne, että viis siitä mistä itse pidätte, kunhan ei ole vanhanaikaista?

Meillä on kaikissa mahdollisissa juhlissa vaihtoehtoina joko perinteinen paikallinen pitoruoka tai kahvipöytä, jossa on mm. voileipäkakkua siksi, että me itse pidämme voileipäkakuista ja teemme ne helposti ja nopeasti.

Vierailija
20/43 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väliä, onko se vanhanaikainen vai ei. Hemmetin vastenmieliseltä se silti maistuu. Jos kunnioitat vieraitasi, keksi jotain muuta.