Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko vielä läski?

Vierailija
19.10.2015 |

Mitat ovat nyt 153cm, 56kg. 6kk dietin ja treenaamisen jälkeen paino tippunut 20kg. Vyötärö paksuimmasta kohdasta nyt 72cm ja lantio 87cm eli vyötärölihava edelleen. Reisi paksuimmasta kohdasta 52cm. Painoa tarkoitus tiputtaa vielä 3kg. Pitäskö painoa tiputtaa enemmänkin? Voimaa tullut rutkasti lisää ja jonkinlaisia lihaksiakin havaittavissa. :) Hauista treenaan 8-9kg painoilla ja askelkyykyissä 10kg painoa lisävastuksena.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 15cm pidempi ja painan saman verran. 

Pidän itseäni sopivana. En ole koskaan muilta kysellyt "sopivuuttani". Kehotan omaksumaan tämän elämänasenteen. Mitä sinä täällä kyselet: "olenko läski?"

Mitä haet? Haetko sitä, että ET TODELLAKAAN! En aio sitä sanoa. 

Idiootti. Anna aapeen kysellä, ei ole sinulta pois hänen kysymyksensä. Kyllä minuakin mietityttäisi, minkä kokoinen kroppani on, jos olisin tottunut elämään ylipainoisessa kropassa. Mieli ei aina pysy muutoksessa mukana.

Sanoisin että todellakaan mieli ei pysy mukana ja helppoa laihdutus ei ole aina ollut. Ei tää mikään huomion hakuinen kysymys ollut.. Ihan rehellisesti mietin, että pitäskö näin lyhyenä sopia enemminkin koon xs vaatteisiin kuin s?

-ap

Kyse ei ole siitä "mitä pitäisi" tai mikä on mikäkin normi, itse en todellakaan ikinä sopisi xs-vaatteisiin jo sen takia, että lantio luut ottavat vastaan. Haukkari jää paidan hihasta kiinni ja tissit on liian isot. Vaatekoolla ei ylipäätänsä ole mitään merkitystä jos itse on itseensä tyytyväinen. Joku hoikkakin saattaa joskus ostaa xl kokousen paidan ja joku pyöreämpi käyttää ongelmitta kokoa 36. Kunhan on itse itseensä tyytyväinen, se riittää. Jos et pysty näkemään omaa vartaloasi sopivana, hyvännäköisenä jne. vaikka olet huippumitoissa niin lisälaihdutus ei ainakaan auta ongelmaan joka on korvien välissä T.12

Yksikään hoikka ei osta xl koon paitaa ja pyöreät usein käyttävät 36.

Pitkä, hoikka ja lihaksikas saattaa hyvinkin ostaa vaikka xl-kokoisen treenipaidan koska se on pisin ja kivan väljä. 36 ja 38 ovat vielä hoikkien
kokoja, ellei nyt puhuta alle 150cm pitkistä, 38-42 on aika yleisiä pyöreiden kokoja.

#vanitysize #fat #love

Sopiva vaatekoko hoikalle a) 155cm pitkälle b) 170cm pitkälle ja c) 182cm pitkälle naiselle? Entä mistä vaatekoosta alkaen a) 155cm pitkä b) 170cm pitkä ja c) 180cm pitkä on lihava/liian iso ollakseen hoikka tai normaali?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan