en tykkää ottaa suihin
viko seksi elämä olla täysin tyydyttävää jos en ota suihin??haluisin kyllä mutta tuntuu niin vastenmieliseltä ja sitten vielä en taida osata..olen kuitenkin kohta 22 niin tuntuu tyhmältä alkaa opetella jos siitä ei mitään tule..apua...asia pyörii jatkuvasti mielessä jos mies pettää ku en tyydytä tarpeeksi..kyllä tiedän että hän raskastaa mua mutta silti..
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo otti kerran munan suuhun 10 sekunniksi ja totesi sitten, ettei tykkää suihinotosta. Tästä on nyt 19 vuotta. Itse kyllä nuolen melkein joka kerta pillua ihan siksi, että saan vaimon kunnolla kuumaksi ilman että itse saan itse orgasmia. Siitä on sitten hyvä jatkaa. Olisihan se kiva, että olisi suuseksiä, mutta ilmankin mainiosti pärjätään. Exä joskus otti suuhun, mutta ei se mitään käänteentekevää ollut. Nussiminen on kivempaa.
Mulla on päinvastoin, mies ei ota. Tässä taustalla hänen eksä joka sai traumatisoitua asialla. (Huono hygienia ja oli mennyt väkisin naamalle istumaan). Ei sinänsä haittaa, tehdään kaikkea muuta kyllä.
Vai miehellä oikein trauma pillun nuolemisesta. Taida oikea mies ollakaan. Jos mies rakastaa oikeasti vaimoaan niin tekee kaiken mikä naistaan tyydyttää ja antaa nautintoa. Jos ei tee niin on väärä mies. Muutenkin monelle näyttää olevan oma ego tärkeämpää kuin puolison nautinto ja hyvänä pito. Olen nuollut ihan tyydyttämisen halusta vaimon pillua koko ikäni. Hänkin ottanut aina suihin kun ollut seksiä. Suihin loppuun asti aina silloin kun olen halunnut tai ei olla pystytty syystä tai toisesta harrastamaan srksiä. Nämä ovat olleet erillisiä kertoja. Enkä niitäkään ole kovin usein pyytänyt kun ei kerran ole omatoimisesti ollut usein ottamassa. Eli siinäkin ajatellut vaimon parasta.
Minkäänlainen pakottaminen tai painostaminen ei kuulu terveeseen parisuhteeseen.
Itse en ainakaan haluaisi olla miehen kanssa, joka painostaa asiaan jota en halua tehdä. Asioista voidaan keskustella, mutta ei tarkoittaa ei. Rajat saa molemmilla olla ja niitä ei ylitetä. Kyllä suhteen pitää ennen kaikkea olla turvallinen ja kumppanin luotettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo otti kerran munan suuhun 10 sekunniksi ja totesi sitten, ettei tykkää suihinotosta. Tästä on nyt 19 vuotta. Itse kyllä nuolen melkein joka kerta pillua ihan siksi, että saan vaimon kunnolla kuumaksi ilman että itse saan itse orgasmia. Siitä on sitten hyvä jatkaa. Olisihan se kiva, että olisi suuseksiä, mutta ilmankin mainiosti pärjätään. Exä joskus otti suuhun, mutta ei se mitään käänteentekevää ollut. Nussiminen on kivempaa.
Mulla on päinvastoin, mies ei ota. Tässä taustalla hänen eksä joka sai traumatisoitua asialla. (Huono hygienia ja oli mennyt väkisin naamalle istumaan). Ei sinänsä haittaa, tehdään kaikkea muuta kyllä.
Vai miehellä oikein trauma pillun nuolemisesta. Taida oikea mies ollakaan. Jos mies rakastaa oikeasti vaimoaan niin tekee kaiken mikä naistaan
Aha siellä sitten kunnon setämies mansplainaamassa. Missä vaiheessa kukaan sanoi avioliitosta yhtään mitään? Varmaan sitten itse tykkäät jos nainen tulee hieromaan alapäätä naamaan joka haisee eikä ole pesty useampaan päivään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai miehellä oikein trauma pillun nuolemisesta. Taida oikea mies ollakaan. Jos mies rakastaa oikeasti vaimoaan niin tekee kaiken mikä naistaan
Kai myös sanot naiselle että oletko nainen ensikään jos et ota suihin ja anna jyystää paljaalta?
Jyystäminen, ihan oikea sana miesten mukamas "seksille". Yök.<<14141
Nuolen ja imeskelen ja runkkaan lähes joka aamu. Mies nyt ajatellut ettei enää
osaa nuolla kunnolla....ihan hullua. Rakastan ihan kaikkea seksiä ja nyt kärsin kyllä. Haluan aina vaan lisää koska mies osaa minut hyvin moninaiseti tyydyttää- Ihana , mies vaikka jo vanhat ollaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheena oli munan imeminen ja sä alat jauhamaan pillun nuolemisesta.
Miten meni niin kun omasta mielestäsi?
Suu ja kurkkusyöpä riski -papilloomavirus
Aha siellä sitten kunnon setämies mansplainaamassa. Missä vaiheessa kukaan sanoi avioliitosta yhtään mitään? Varmaan sitten itse tykkäät jos nainen tulee hieromaan alapäätä naamaan joka haisee eikä ole pesty useampaan päivään
Kuka nainen hieroo alapäätä haisevaan ja pesemättömään naamaan 🤣🤣