MIKSI niin moni naispuolinen Personal trainer itse löysässä kunnossa?

Vierailija

Käyn eräällä isolla ketjusalilla ja olen pitkään miettinyt oman pt:n palkkaamista. Jotenkin minua häiritsee se, että ainakaan tässä saliketjussa ei missään keskuksessa (joita on paljon!) ole yhtäkään todella tiukassa kunnossa olevaa naispuolista pt:tä. Kaikki  näyttävät enemmän tai vähemmän löysiltä, vaikka varmasti ovat sinänsä liikunnallisia ja hyväkuntoisia. En vaan jotenkin pysty ottamaan varsinkaan ruokavalio-ohjeita vastaan pt:ltä, joka itse näyttää siltä, että tykkää herkutella jne. Uskottavampi olisi hoikka, treenattu PT. Mistä tällaisen löytäisi, ilman että tarvitsee maksaa itsensä kipeäksi? Kyseleepi mamma Helsingistä.

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko nyt oikeasti löysää vai vain sellaista, jonka rasvaprosentti on yli 15? Varsinkin naisille ei tee yhtään hyvää pitää rasvoja liian alhaalla pitkiä aikoja, vaan kireä kisakunto on ihan pienen ajanjakson juttu. 

Esim. täällä on fitness-malli offilla:

http://spotmegirl.com/bodyinsecurities/

Fitness-malli ei ole koskaan offilla, fitness-kisaaja sen sijaan voi olla. 

Vierailija

Mene ap vaikka ravintoterapeutille. En luottaisi pt'n antamaan ruokavalioon, hehän käyvät vaan jokun lyhyen kurssin valmistuakseen.

Vierailija

Oon miettinyt vähän samaa. Haluaisin naisen, koska mua motivoi jos joku "unelmakroppainen" patistaa siinä vieressä. Saan jotenkin inspiraatiota, että sitten mustakin tulee tuollainen kun nyt vaan jaksan tsemppaa jne :D. Miehistä taas en luonnollisesti ota mallia tämän suhteen. Oon itse aika hoikka, mutta haluaisin vähän lihasta ja rasvaprosenttia alas. Ei todellakaan motivoi, että mua paljon pyöreämpi siinä vieressä huutelis "Hyvä "Elina" vielä yksi punnerrus!!" :(. Koen itseni vähän kamalaksi kun mietin näin, mutta..

Vierailija

Personal traineriksi pääsee lyhyen kurssin käymällä kuka tahansa. Näin olen ymmärtänyt ja näköhavainnot tukevat tätä oletusta.

Jos itse aiot satsata rahaa sellaiseen niin katso tosiaan tarkkaa mistä sen jopa 70e/tunti maksat. Mikset voisi ottaa mies-traineria? Niissä on lähes aina hyvin atleettisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt vähän samaa. Haluaisin naisen, koska mua motivoi jos joku "unelmakroppainen" patistaa siinä vieressä. Saan jotenkin inspiraatiota, että sitten mustakin tulee tuollainen kun nyt vaan jaksan tsemppaa jne :D. Miehistä taas en luonnollisesti ota mallia tämän suhteen. Oon itse aika hoikka, mutta haluaisin vähän lihasta ja rasvaprosenttia alas. Ei todellakaan motivoi, että mua paljon pyöreämpi siinä vieressä huutelis "Hyvä "Elina" vielä yksi punnerrus!!" :(. Koen itseni vähän kamalaksi kun mietin näin, mutta..

En mäkään haluais mitää löllöö tai liian lihaksikasta pt:tä. Sellanen veis motivaation nopsaa!

Vierailija

Laita ne unelmavartaloiset esimerkit jääkaapin oveen, inspiraatio taululle jne. Tietääkseni ammattitaitoa ei voi nähdä ulkoapäin, ei myöskään silloin jos kyseessä on pt. Mutta ravintoasioissa kyllä luottaisin enemmän ravintoterapeuttiin tms. Kyllä pt:t hoitaa tsemppaamisen ja laitteiden käytön opettamisen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, yksi päivä asiaa lukiessani törmäsin erääseen pt-opiskelijaan joka on itse valehtelematta ainakin 30 kg ylipainoinen. Sivut ja kaikki hintoineen jo löytyy, ihmettelin tosiaan asiaa että miten ihmeessä voi lähteä opastamaan muita jos itsekään ei pysty painoa tiputtamaan...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko nyt oikeasti löysää vai vain sellaista, jonka rasvaprosentti on yli 15? Varsinkin naisille ei tee yhtään hyvää pitää rasvoja liian alhaalla pitkiä aikoja, vaan kireä kisakunto on ihan pienen ajanjakson juttu. 

Harva fitness-malli on joka päivä kuvauskunnossa, yleensä vedetään vähintään muutaman päivän pikakiristys ennen kuvauksia ja ollaan kuvauksissa niin kuivia ja heikkoja että pyörtyillään ja hoiperrellaan - ironista, kun tarkoitus olisi näyttää terveeltä. Arkipainon ja kuvauspainon ero voi helposti olla 5kg, mistä suurin osa on vettä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Laita ne unelmavartaloiset esimerkit jääkaapin oveen, inspiraatio taululle jne. Tietääkseni ammattitaitoa ei voi nähdä ulkoapäin, ei myöskään silloin jos kyseessä on pt. Mutta ravintoasioissa kyllä luottaisin enemmän ravintoterapeuttiin tms. Kyllä pt:t hoitaa tsemppaamisen ja laitteiden käytön opettamisen.

Kyse olikin uskottavuudesta ja motivaatiosta. Vähän toisenlainen esimerkki: äitini sairastaa 2.tyypin diabetesta ja on muutaman kilon ylipainoinen. Hän käy diabeteshoitajalla, joka on valehtelematta vähintään 40-50 kg ylipainoinen eli aivan sairaalollisen lihava. Hän sitten kertoi äidilleni terveellisestä ruokavaliosta ja miten hänen pitäisi laihduttaa. Joo toki, mutta vähän vaikea ehkä motivoitua ja "ottaa tosissaan". Minua nyt vaan motivoi se, että PT on hyvinvoivan näköinen ja sen lisäksi vielä treenattu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva fitness-malli on joka päivä kuvauskunnossa, yleensä vedetään vähintään muutaman päivän pikakiristys ennen kuvauksia ja ollaan kuvauksissa niin kuivia ja heikkoja että pyörtyillään ja hoiperrellaan - ironista, kun tarkoitus olisi näyttää terveeltä. Arkipainon ja kuvauspainon ero voi helposti olla 5kg, mistä suurin osa on vettä.

Kuinka harvoin sä kuvittelet niitä kuvauksia olevan?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat