Nyt ne puolapuut on sitten siirretty olohuoneesta lapsen makkariin!

Vierailija

Täällähän muutama kuukausi sitten kauhisteltiin miten OKT oli kiinnittänyt puolapuut olohuoneen seinään... Mautonta ja omituista, tiedän, vaikka bloggaaja itse varmaan tavoitteleekin jotakin tekopersoonallista vaikutelmaa.

Usea kirjoittaja heti perään lohdutti, että eiköhän tämänkin sisustushullutuksen kohtaloksi koidu siirtäminen ensiksi lapsen huoneeseen ja sieltä sitten vähin äänin unohduksiin kuten aiemminkin. Ensiksi ilmaistuote paraatipaikalle, sitten sysätään lapsen huoneeseen piiloon, ja sitten - hups - yht'äkkiä siitä ei vaan enää kirjoiteta, ikinä, missään.

Nyt vaan odotellaan puolapuilla OKT-elinkaaren viimeistä vaihetta, lähtölaskentahan on jo alkanut.

Kommentit (6)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

ööö,kuka laittaa ylipäätään minnekään puolapuita?(muualle kuin koulun jumppasaliin)

hyi hitto!

puolapuut on tosi jees kotijumpas

Vierailija

Mä olen ajatellut laittaa puolapuut olkkariin. Olenko mauton, omituinen vai molempia? Ja miksi olkkarissa ei saisi olla puolapuita?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nimim.Puolapuut olkkarissa:D!

Vierailija kirjoitti:

Elämä on liian helppoa jos jaksaa länkyttää jonkun puolapuista.

Ei todellakaan ole. Mutta mulla on elämässä sellaisia ongelmia että tuntuu naurettavalta ajatus että jonkun toisen puolapuut olisivat minkäänlainen uutisen aihe kenellekään. Joskus tulee mieleen että ehkä todelliset vaikeudet on ihan oikeasti ihmiselle tärkeitä ja hyväksi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat