kokemuksia/apua!

AP

Hei. Synnytin päälle 4kk sitten. Kaksikuukautta sitten alkoi järkyttävä pahoinvointi ja väsymys, oireet pahenivat koko ajan ja tuntuu jo ihan fyysisestikkin.

Tein mielenrauhan vuoksi kaksi raskaustestiä pari viikkoa sitten, negatiivisia olivat, niinkuin arvelinkin. Ollaan käytetty kondomia yhdet menkat tuli viime kuussa. Uusi vauva ei todellakaan ole vielä ajankohtainen.

Jatkoin eloa miettimättä raskaus asiaa, mutta eilen illalla alkoi mahassa tuntua liikettä, tuntui samalta kuin viime raskauden ekat liikkeet. Nytkin tuntuu liikettä kun kirjoitan tätä. Olen miettinyt onko nämä niitä niin sanottuja haamupotkuja?

Huomenna lääkäri aika, mutta onko jollain saman tapaisia kokemuksia? Mistä ihmeestä tämä pahoinvointi johtuu? Alan olla ihan poikki.

Toivottavasti ei tullut paljon virheitä, kirjoitan puhelimella ja tämä mobiili ei näytä mulle mitä kirjoitan :(

Kommentit (4)

Vierailija

On ollut samoja oireita. Uskoisin, että voit olla ihan huoletta, et ole raskaana. Ois se raskaustestissä näkynyt. Haamupotkut myös ihan normaaleja. En tiedä mistä johtuu, mutta mulla myös tämän raskauden jälkeen oli ihan samanlaista väsymystä ja lievää pahoinvointia mitä alkuraskaudessa yleensä on. Testejä tein, kaikki negatiivisia. Vauva nyt noin 7 kk.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat