Kadonneet unilääkkeet ja kimppakämppä - auttakaa, kumpi kämppis ottanut?
Eli ensin mainittakoon että tiedän, ettette täällä voi tietää mutta haluankin teidän mielipiteenne asiaan.
Eli, sain nukahtamislääkkeet tässä muutama kuukausi takaperin. Eilen oli niin väsynyt olo että ajattelin ottaa. Samalla ajattelin että voisin laskea ne, että tiedän montako on jäljellä. Olin tyhjännyt ne liuskoista purkkiin että on helpompi ottaa siitä. Kaadoin purkin sisällön pöydälle ja huomasin että osassa lääkkeistä oli eri kirjain-numeroyhdistelmä kyljessä. Siis se mikä on kaiverrettu tablettiin jakouran molemmille puolin. Googletin ja osa lääkkeistä oli (vaaratonta) allergialääkettä, tabletti on saman näköinen. Varas, kuka lieneekin on siis napsinut (8kpl) nukahtamislääkkeitä omaan suuhunsa(?) ja vaihtanut tilalle toisia.
Olen asunut puoli vuotta kimppakämpässä kahden tytön kanssa. Toinen 19v, hiljainen ja viihtyy omassa huoneessaan, ei tule juuri keittiötilaan jos minä tai toinen kämppis olemme siellä. On aika paljon omissa menoissaan ja koulussa.
Toinen taasa sosiaalinen, minulle tosi mukava ja meistä on ehtinyt tulla jo hyvät kaverit. Kuitenkin on kertonut minulle että hänellä on huumetaustaa mutta on lopettanut ne hommat ja nyt kuivilla, joskus ottaa alkoholia. Hän on 22v, ei käy koulussa/töissä. Joskus olen unohtanut lompakkoni v-lopuksi keittiön tasolle, eikä sieltä ollut hävinnyt yhtään rahaa/kortteja vaikka oli ihan näkyvillä.
En haluaisi alkaa kumpaakaan syyttelemään mutta haluan asiaan selvyyden. Mitä te tekisitte tilanteessani? Säilytin lääkkeitä vessan kaapissa. Nyt otin loput lääkkeet huoneeseeni lukolliseen laatikkoon.
Kumpaa te epäilisitte?
Kommentit (24)
Väsymykseen nukahtamislääkettä??
Haloo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua aina ihmetyttää kuinka ihmiset uskaltaa kirjottaa tänne ihan tunnistettavissa olevista tyypeistä. Eiks teidän kenenkään kaverit/kämppikset/perheenjäsenet ikinä eksy tälle vauva av:lle? Mistä te tiedätte ettei ne käy täällä? Mitä jos mä olisin jompikumpi noista varkaaksi epäillyistä?
Mitä sitten vaikka olisitkin? Sanonjensa takana seisovaa ei haittaa vaikka tunnistettaisiin.
Miten niin sanojensa takana? Et sä ole mulle mitään sanonut. Sitäpaitsi mä voisin ihmetellä mikä pelko sulla on käydä suihkussa? Ei se ole niin et kerta viikossa riittää. Se että sä kuljet täällä nalle kainalossa, se me ollaan hyväksytty. Ja näiden sanojen takana mäkin muuten seison.
Vierailija kirjoitti:
Väsymykseen nukahtamislääkettä??
Haloo!
Haloo, haloo!
Itse nukahdan huonoiten kun olen liian väsynyt. Jos on normaalia väsyä, saan unta, jos liian väsynyt, en enää saa unta.
Ot, on hyvä syy säilyttää ne lääkkeet liuskoissa, siihen on ihan omat syynsä. Kosteus, valo jne.
t.farmaseutti