Irakin ihmeet paikallisessa Lidlissä

Vierailija

Päästivät minut kassajonossa edelleen, koska minulla oli vain yksi ostos ja heillä kori täynnä.

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin jos voisin.

Ei ole uskon asia, koska mahdotonta. Halusivat kai vaan jäädä perään, ottaa rekkarin avulla tiedot ylös ja palata ullattamaan pimeän tultua, kunhan proteiinijuomat on juotu ja saalistus voi alkaa.

Vierailija

Meillä ihan kantasuomalainen pariskunta päästi minut ja mieheni ohitseen kassajonossa, meillä oli pari energiajuomaa ja heillä kärryllinen ostoksia.

Eli uskon hyvin. ;)

Vierailija

En usko hetkeäkään, että 100 % siirtolaisista olisi huonostikäyttäytyviä. Mutta helppo uskoa, että siellä on esim. 10 % tosi huonolla asenteella liikenteessä ja se valitettavasti näkyy.

Lisäksi arabit ovat tosi hierarkisia ja kunnian tärkeys menee siellä ihan uskomattomiin sfääreihin. Ei heille sovi orjan tai nöyristelijän asema. 

Vierailija

Totta kai löytyy myös normaalisti käyttäytyviä yksilöitä, jopa oikein ystävällisiäkin. 

Ei kai pahinkaan rasisti luule, että jokainen on täällä ryöstämässä ja raiskaamassa. 

Ongelma on se, että niitä löytyy kuitenkin tästä porukasta moninkertainen määrä kantasuomalaisiin nähden. Sitä paitsi tämä kohteliaasti käyttäytyvä kassajonossa, voi jossain toisessa tilanteessa olla jotain aivan muuta. Ei tuosta voi päätelleä yhtään mitään. Esim. minä toimin noin, mutta muuten olen veemäinen ihminen esim. läheisilleni. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En usko hetkeäkään, että 100 % siirtolaisista olisi huonostikäyttäytyviä. Mutta helppo uskoa, että siellä on esim. 10 % tosi huonolla asenteella liikenteessä ja se valitettavasti näkyy.

Lisäksi arabit ovat tosi hierarkisia ja kunnian tärkeys menee siellä ihan uskomattomiin sfääreihin. Ei heille sovi orjan tai nöyristelijän asema. 

Sitten niille tekisi hyvää ymmärtää että täällä se kunnia täytyy ansaita. Ei kukaan kumarra muualta tullutta siksi että se olisi arabi. Jos on rahaa kuin roskaa niin sillä saa hyvää palvelua mutta noilla ei taida paljoa olla, tai sitten piilottavat sen hyvin.

Vierailija

Mut päästi eräs venäläinen nainen, mikä oli maailman omituisin fiilis, kun olen tottunut siihen että ovat varmaan maailman epäkohteliain asiakasryhmä tuossa mun lähimarketissa.

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Vierailija kirjoitti:

Siinä orjan ja kuninkaan välissä on olemassa sellainen keskitie kuin ihan normaali ja ihmismäinen käytös; monesti "kunnia" kiinnostaa eniten niitä väestöryhmiä, joilla on lähinnä sahajauhoa korvien välissä, lyhyt pinna ja ei juuri minkäänlaisia saavutuksia linnareissujen lisäksi.

-Mies 29v + 1v-

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat