Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies inhoaa edellisen liiton lastani?

Vierailija

Onko kenelläkään muulla käynyt niin että kun on yhteinen, toivottu lapsi syntynyt on mies alkanut inhoamaan edellisen liiton lasta? mitä olette tehneet asialle kun  keskustelut eivät tuota mitään tulosta?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Onko ihme kun haarahedelmäsi muistuttaa miestäni siitä että olet ollut nilkat kohti kattoa toisen miehen kanssa

Vierailija

Erota en halua. Voisikohan edellisen liiton lapsen antaa isälleen, hän kyllä kärsii masennuksesta mutta sitten hän ei haittaisi nykyistä miestäni?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Erota en halua. Voisikohan edellisen liiton lapsen antaa isälleen, hän kyllä kärsii masennuksesta mutta sitten hän ei haittaisi nykyistä miestäni?

Äitinä on toisinaan tehtävä myös asioita, joita ei halua, lapsensa takia.

(mutta et tainnut olla ihan tosissasi, vai mitä)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitinä on toisinaan tehtävä myös asioita, joita ei halua, lapsensa takia.

(mutta et tainnut olla ihan tosissasi, vai mitä)

Tottakai olen tosissani. Haluan nuoremmalle lapselleni ydinperheen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Huono provo. 

Mutta onhan noita tapauksia, tiedän useamman. Päätyneet ymmärrettävästi eroon. 

Ei ole provo, ei. Nuorempi lapsi rakastaa todella kovasti isäänsä enkä halua perhettämme rikkoa. Miksi se on niin vaikeaa tajuta?

isukki

Ei ole vaihtoehtoja kuin yksi. Mies hyväksyy koko paketin tai ei saa mitään. Eihän se ole lapsen vika olla eri isää. Voiko joku olla niin perse ja inhota lasta olkoon se kenen tahansa.

Vierailija

Jaa...no mulla kaksi lasta joiden isä kuollut ja nykysen kanssa yks yhteinen.
Vanhemmat lapset pitävät tätä miestä isänään.

Toki mies saattaisi käyttäytyä erilailla näitä kahta isompaa kohtaan jos heidän isänsä olisi elossa.
Tosin emme todennåköisesti silloin oltas tutustukkaan vaan olisin edellisen miehen kanssa yhdessä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaihtoehtoja kuin yksi. Mies hyväksyy koko paketin tai ei saa mitään. Eihän se ole lapsen vika olla eri isää. Voiko joku olla niin perse ja inhota lasta olkoon se kenen tahansa.

Hän hyväksyi koko paketin silloin aikanaan. Ja olimme yhdessä 5v ennen kuin teimme yhteisen lapsen. Vasta yhteisen lapsen synnyttyä alkoi inhoamaan edellisen liiton lasta.

Vierailija

Helppohan tuo on, mitä se haittaa isän masennus jos on vaa turvallinen ja hyvä vanhempi, sinne vaan lapsi ja alatte elämään unelmienne elämää.

Mulla kans eka lapsi asuu isänsä kanssa, koska on hyvä isä, ja itse tiesin pääseväni unelmieni miehen mukaan, nyt oltu 10v yhdessä ja meillä kolme ihanaa lasta! Tottakai olen vkloppu äiti ekallekin, milloin nyt lapsi haluaa tulla.

Oli aivan oikea päätös, en kadu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Helppohan tuo on, mitä se haittaa isän masennus jos on vaa turvallinen ja hyvä vanhempi, sinne vaan lapsi ja alatte elämään unelmienne elämää.

Mulla kans eka lapsi asuu isänsä kanssa, koska on hyvä isä, ja itse tiesin pääseväni unelmieni miehen mukaan, nyt oltu 10v yhdessä ja meillä kolme ihanaa lasta! Tottakai olen vkloppu äiti ekallekin, milloin nyt lapsi haluaa tulla.

Oli aivan oikea päätös, en kadu.

Kaduttaako sinua koskaan että tuli tehtyä se eka lapsi? minua kaduttaa kun nyt löysin elämäni miehen ja kaikenlaisia vaikeuksia ei olisi ilman esikoista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaduttaako sinua koskaan että tuli tehtyä se eka lapsi? minua kaduttaa kun nyt löysin elämäni miehen ja kaikenlaisia vaikeuksia ei olisi ilman esikoista.

Tätä en haluaisi sanoa mutta kyllä kaduttaa suuresti. Olin niin nuori hölmö tyttö että luovutin kun luulin että mulla ei olisi mahkuja tähän mieheen jota halusin (nykyiseni) ja läksin sit kiireellä perustaa perheen jonkun kanssa, asiaa pahentaa vielä se että ekan lapsen isä on nolo, ällötys.. hävettää suhteeni häneen ja että hänen kanssa on vielä lapsikin!!!! :( 

Mutta sit sainkin sen unelmieni miehen ja oli ihana aloittaa elämä ja perheen suunnittelu aivan kaksisteen, ei se eka lapsi ole tästä kärsinyt, sen enempää mitä erossa lapset kärsii. 

Ei nykyiseni olisi hyväksynyt mua kersan kanssa, tai ainakin se olisi ollut hyvin epämieluisaa, sen tiedän ja hyväksyn, koska en olisi minäkään hyväksynyt miehen lasta. Nää on raa´an kulosia asioita, mutta jos nää voi vaa hoitaa hyvin lapsen kannalta ni mikäs siinä, lapset on sopeutuvaisia, sunkin lapses käy ihan hyvin jos niin haluat, isäsä luokse.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat