NYT te kovimmat biisitietäjät! Tarviin teitä

Vierailija

Virtuaaliryhmäliikuntatunnilla kuultu biisi, ja ohjaaja sanoo että kertoo vampyyrielämästä. Olen käynyt läpi varmaan kaikki mahdolliset vampyyriaiheiset kappaleet, eikä löydy millään. Tää on siis englanniksi ja sellainen tanssahtava kappale, spinningissä soi.

Nyt kun kävin tunnilla taas, sain nauhoitettua kappaletta. Olen melko varma että laulussa sanotaan ainakin seuraavaa "I want to fly with you, and I don't care who's looking" ja eri kohdassa "Who am I who am I (vampire superstar?)"

Olen joskus ennenkin tätä täällä etsinyt, mutta nyt taas vähän paremmilla tuntomerkeillä jos joku tunnistaisi! :) Yleensä löydän etsimäni biisit vääntämällä, niin en halua luovuttaa tämän suhteen :D

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Ihania avuliaita ihmisiä täällä! <3 :)) Kysyisin ohjaajalta, mutta kun tää soi virtuaalitunnilla, eli ohjaus tulee ruudun kautta. En oikein osaa nettiin laittaa tätä nauhoitusta, mitenhän se käy?

ap

vieras90
Seuraa 
Liittynyt18.10.2015

Äitiemo kirjoitti:

vieras90 kirjoitti: 

Äitiemo kirjoitti:

Sleeping with Sirens - Who are you now
???

Ei valitettavasti :/

ap

Onko mies- vai naislaulajan laulama, bändi vai soolo? Pop, rock, hevi? Hiphop, metal, r&b, eurodance?

Mies, bändi luulisin, dance, rock... 

ap

Käyttäjä100000
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

vieras90 kirjoitti:

Äitiemo kirjoitti:

vieras90 kirjoitti: 

Äitiemo kirjoitti:

Sleeping with Sirens - Who are you now
???

Ei valitettavasti :/

ap

Onko mies- vai naislaulajan laulama, bändi vai soolo? Pop, rock, hevi? Hiphop, metal, r&b, eurodance?

Mies, bändi luulisin, dance, rock... 

ap

Jos muistelet kunnolla niin tuleeko mieleesi muita laulun kohtia, sanoja?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat