Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYT te kovimmat biisitietäjät! Tarviin teitä

Vierailija
18.10.2015 |

Virtuaaliryhmäliikuntatunnilla kuultu biisi, ja ohjaaja sanoo että kertoo vampyyrielämästä. Olen käynyt läpi varmaan kaikki mahdolliset vampyyriaiheiset kappaleet, eikä löydy millään. Tää on siis englanniksi ja sellainen tanssahtava kappale, spinningissä soi.

Nyt kun kävin tunnilla taas, sain nauhoitettua kappaletta. Olen melko varma että laulussa sanotaan ainakin seuraavaa "I want to fly with you, and I don't care who's looking" ja eri kohdassa "Who am I who am I (vampire superstar?)"

Olen joskus ennenkin tätä täällä etsinyt, mutta nyt taas vähän paremmilla tuntomerkeillä jos joku tunnistaisi! :) Yleensä löydän etsimäni biisit vääntämällä, niin en halua luovuttaa tämän suhteen :D

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiemo kirjoitti:

Buffy the vampire slayer (elokuva, mutta voisiko olla musiikkina?

Joo selasin niitäkin, mutta ei tullut vastaan. Alkaa tuntumaan ettei tätä laulua ole olemassakaan, mutta ei kuulosta semmoiselta jumputukselta että olisi vain jonkin jumppatunnin taustaksi tehty, eli ihan "oikea" kappale mielestäni kyseessä 

ap

22/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gerry Cinnamon - Campfire vampire

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gucci Mane - Vampire ?

Vierailija
24/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiemo kirjoitti:

Gucci Mane - Vampire ?

Ei tääkään :/ Kokeilin nauhoitetta myös yhteen musiikintunnistusohjelmaan, mutta ei löytynyt siitä

ap

25/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieras90 kirjoitti:

Äitiemo kirjoitti:

Joo selasin niitäkin, mutta ei tullut vastaan. Alkaa tuntumaan ettei tätä laulua ole olemassakaan, mutta ei kuulosta semmoiselta jumputukselta että olisi vain jonkin jumppatunnin taustaksi tehty, eli ihan "oikea" kappale mielestäni kyseessä 

ap

Voi tietysti olla remixkin jostain. Olen ennenkin vetänyt esiin netin uumenista lauluja muutaman vihjeen ja sanan avulla. Niin aion tehdä nytkin, etsinnät jatkuu! Mukavaa iltapuuhaa.

26/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieras90 kirjoitti:

Äitiemo kirjoitti:

Gucci Mane - Vampire ?

Ei tääkään :/ Kokeilin nauhoitetta myös yhteen musiikintunnistusohjelmaan, mutta ei löytynyt siitä

ap

Entäs Gerry Cinnamon?

Vierailija
27/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiemo kirjoitti:

vieras90 kirjoitti:

Äitiemo kirjoitti:

Gucci Mane - Vampire ?

ap

Entäs Gerry Cinnamon?

Ei sekään, mutta nimi herätti heti toiveita, nuotiovampyyri. Ihan varma en ole onko laulussa se, mutta kuulostaa siltä. Nauha on suht selvä, mutta ei ihan kaikkea saa kun ohjaajakin siinä puhuu

ap

Vierailija
28/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiemo kirjoitti:

vieras90 kirjoitti:

Äitiemo kirjoitti:

ap

Voi tietysti olla remixkin jostain. Olen ennenkin vetänyt esiin netin uumenista lauluja muutaman vihjeen ja sanan avulla. Niin aion tehdä nytkin, etsinnät jatkuu! Mukavaa iltapuuhaa.

Ihan mahtavaa! x) Näin kinkkistä ei ole ennen ainakaan minulle tullut vastaan

ap

29/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä107 kirjoitti:

Silver Medallion -vampires

eikö ollut tää?? Samat lyriikat ainakin löytyy

Vierailija
30/39 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä107 kirjoitti:

Käyttäjä107 kirjoitti:

kuuntelin kappaleen äskettäin ja samaa mieltä :o

31/39 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmotathan sitten tänne jos saatkin itse nimen selville!

32/39 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasia kirjoitti:

Käyttäjä107 kirjoitti:

Käyttäjä107 kirjoitti:

kuuntelin kappaleen äskettäin ja samaa mieltä :o

mä en saa tuota apn nauhotetta kuunneltua niin en pysty siihen vertaamaan..

33/39 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä107 kirjoitti:

Käyttäjä107 kirjoitti:

Ehdotettiin jo eikä ollut.

34/39 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vampire - People in planes

Vierailija
35/39 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herranen aika! Se on tuo Silver Medallionin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Menikö multa sitten ohi se ehdotus aiemmin?? KIIIIIIIIIIIIITOS KAIKILLE!

ap

Vierailija
36/39 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää taas joku trolliketju, va onko ihmiset oikeesti näin tampioita???

Vastaushan on tullut jo moneen kertaan ja sehän on täysin pässinselvä! Eli kyseessä siis Vampires Silver Medallion, siitä ei kahta sanaa.

Minä en siis tällasesta teknohumpasta tiedä hevonkukkua, eikä vois moinen meno vähempää kiinnostaa, mutta kun kävin pätkän tuosta linkistä kuuntelemassa ja sen jälkeen kuuntelin pätkän siitä aijaan kommentissa mainitusta kappaleesta, niin eihän siinä ollut mitään epäselvää eli tasan sama biisi kyseessä.

37/39 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieras90 kirjoitti:

Ei herranen aika! Se on tuo Silver Medallionin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Menikö multa sitten ohi se ehdotus aiemmin?? KIIIIIIIIIIIIITOS KAIKILLE!

ap

Hienoa että arvoitus ratkesi! Sitä ehdotettiin aika heti siellä aijaa.comin kommenttiboksissa. Itsekin löysin sen googlettamalla mutten viitsinyt sitä enää ehdottaa, kun joku ehti ensin :)

Vierailija
38/39 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiemo kirjoitti:

vieras90 kirjoitti:

ap

Hienoa että arvoitus ratkesi! Sitä ehdotettiin aika heti siellä aijaa.comin kommenttiboksissa. Itsekin löysin sen googlettamalla mutten viitsinyt sitä enää ehdottaa, kun joku ehti ensin :)

En tiiä miksi mulla ei näy ne aijaan kommentit :O Voi vaude! Kiitos tosi paljon! Mutta ei tätä kappaletta kovin hyvin oo saatavilla, esim. youtubessa vain yksi video ja spotifaissa ei ollenkaan

ap

Vierailija
39/39 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin sulle sen kommentin sinne aijaa.comiin viime yönä, mutta en voinut tulla tänne kommentoimaan, koska ei ole tunnuksia. Toiv. on oikea biisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi