Menneet hävettää

Vierailija

Muutama vuosi sitten hölmöilin nuoruuden hölmöilyjä, enkä meinaa vieläkään päästä häpeästä eroon! Kukaan tai mikään ei niinkään muistuttele asioista, mutta niitä vaan tupsahtelee päähäni jatkuvalla syötöllä ja meinaan tukahtua häpeään ja katumukseen.

Tähän en syntejäni kerro, mutta osa on mielestäni tosi pahoja, mutta myös pienemmät, suht harmittomatkin jutut hävettää kauheasti. Myös osa häpeän kohteistani ovat olleet vääryyttä minua kohtaan, mutta minun on hankala ajatella, ettei minun pitäisi hävetä häpeällisen tilanteen aiheuttajan sijasta.

Välillä häpeän tunne valtaa, vaikka en olisi mitään pöljää tehnyt edes. Tämä käy lähes joka kerta, kun olen juonut alkoholia.

Kai minulla on jonkin sortin trauma. En uskalla avautua asioistani oikeen kenellekkään, joten tyydyn vain vatvomaan asioita päässäni.

Kommentit (2)

Vierailija

Eikä tuosta välttämättä pääse koskaan eroon. Kulkee mukana koko elämän. Älä juo, urheile itsellesi sen sijaan mielihyvävälittäjäaineita.

Rankkaa

Jos vaivaa kovin paljon niin mene terapiaan. Nää on asiantuntijoita jotka osaa kääntää ongelmia jopa voimavaroiksi.

Itselleen moni meistä on kovin vihollinen. Opettele antamaan anteeksi itsellesi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat