Millainen on krapulapäiväsi? :)
Minä nukun pitkään, jonka jälkeen syön hitaan aamiaisen (yleensä kahvia, leipää, jugurttia ja hedelmä), jonka jälkeen lähden uimahalliin. Siellä uin, kylven ja saunon niin maan perkeleesti :) Sen jälkeen teen jotain hyvää ruokaa, jonka syön katsellen jotain elokuvaa. Sen jälkeen lenkki ja palstailua kunnes on maatapanoaika.
Kommentit (40)
Eikö teillä ole lapsia ollenkaan? Mun normaali krapulapäivä on ehkä sellainen, että nukun tunnin tai kaksi pidempään kuin normaalisti ja sen jälkeen oli olo millainen vain niin normaali lapsiperhepäivä kuitenkin. Ehkä vähän vähemmän siivoan mutta muuten normaalisti mennään.
Yleensä herään ensimmäisen kerran 8-9 välillä, useimmiten vielä humalassa :D Juon jotain, käyn vessassa ja menen takas nukkumaan. Jatkan unia vielä muutaman tunnin, herään 11-12 paikkeilla. Pikasuihku ja olotilasta riippuen makoilen joko sängyssä tai lähden hakemaan ruokaa jostain. Loppupäivä menee nukkuessa 2-4 tunnin päikkärit, istuttua vessassa/oksennettua ja toisinaan tulee haettua vielä kaupasta jotain herkkuja... :D Kotoa en poistu kuin kauppaan tai ruokaa hakemaan, en halua nähdä ketään :)
-N21, jolla opiskelijaelämä suorastaan pakottaa ryyppäämään... :D
Herään siinä 6.30. Kivennäisvettä, vahvaa kahvia ja meetvurstiruisleipää aamupalaksi. Suihkun kautta duuniin. Normaali työpäivä muuten, mutta ehkä kahvia kuluu hitusen enemmän. Töistä parille kaljalle, kotihommia tekemään, uimahalliin ja illalla kapakkiin.
Makaan sohvalla, kylmällä ilmalla ikkuna auki. Menen suihkuun ja katselen tekstitettyjä leffoja/sarjoja, läppäri lasisen suihkuseinän takana. Juon jääkylmää Tropicanaa. Nappaan Panacodia jos sattuu olemaan. Käyn lähiravintolassa syömässä ja tasoittelen parilla Old Rosiella. Katson skeidaa telkkarista tai palstailen.
Mulle puhtaus ja siisteys on tosi tärkeää krapulassa, eli kropan pitää olla suihkunraikas, hampaiden huolella flossatut, vaatteiden puhtaat, himan siisti ja lakanatkin vaihdan.
en muista enää, koska viimeksi olin krapulassa vuonna 2005...
Nukun pitkään. Tai olen sängyssä. Herään oksentamaan n. 10.00 aikoihin. Juon limpparia, syön mehujäätelön, pesen hampaat. Menen takaisin sänkyyn, haluan seksiä ja maata lahnana. Haluan, että mieheni hyväilee ja hieroo minua. Kun olen saanut seksiä, nukun alkuiltaan asti. Sitten haluan, että mieheni paistaa minulle lohta ja raikasta salaattia. Ja tarjoilee sen vielä olohuoneeseen telkkarin ääreen. Sitten katson telkkaria ja syön karkkia ja seuraava aamu onkin taas helpompi. Ja voi hakea lapset hoidosta. N37
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ole lapsia ollenkaan?
Ei ole lapsia enää, vaan jälkeläisiä eli yli 18v ja muuttaneet jo omilleen.
Väsyttää, mutta olen toimintakunnossa. Mies juo harvoin ja jos juo niin on täysin toimintakyvytön sitten. Minusta se ei ole sopivaa ja silloin ei juoda, jos kunto on muutaman alkoholiannoksen jälkeen heikko. Kyllä osoitan sitten mieltä asiasta.
Ei kannata dokata! Helpoimmalla pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata dokata! Helpoimmalla pääsee.
Miten onnistut siinä? Miten pystyt olemaan ilman juomaa, joka antaa hyvän mielen, rauhaa ja iloa? Miten kestät elämää ilman viinaa`?
Kiintiö nuorena tullut täyteen ilmeisesti. En saa mitään kiksejä enää dokaamisesta. Olen hauskempi selvänä. Ja huumeita en uskalla kokeilla, joten päihteetöntä elämää nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Nukun pitkään. Tai olen sängyssä. Herään oksentamaan n. 10.00 aikoihin. Juon limpparia, syön mehujäätelön, pesen hampaat. Menen takaisin sänkyyn, haluan seksiä ja maata lahnana. Haluan, että mieheni hyväilee ja hieroo minua. Kun olen saanut seksiä, nukun alkuiltaan asti. Sitten haluan, että mieheni paistaa minulle lohta ja raikasta salaattia. Ja tarjoilee sen vielä olohuoneeseen telkkarin ääreen. Sitten katson telkkaria ja syön karkkia ja seuraava aamu onkin taas helpompi. Ja voi hakea lapset hoidosta. N37
Sulla tossukka mies. Kun rapulaista akkaa palvelee.
Herään aamulla klo 8-10. Tarkistan uudet viestit. Poistan yöllisiä instagram- ja twitter-päivityksiä, jos ne on noloja. Käyn vessassa, harjaan hampaat, juon paljon vettä. Otan buranan, jos on jäljellä. Ruoka ei maistu. Menen takaisin nukkumaan. Herään n. klo 13-14. Vessassakäynti ja lisää vettä. Syön jotain pientä suolaista, joka pysyy sisällä, esim. leikkeleitä ja sipsiä. Juon lisää, jos pää kipeä. Takaisin sänkyyn. Lähettelen pari tunnelmaviestiä niille, joiden kanssa olin eilen ulkona. Luen uutisotsikot. Selaan blogeja. Katson koko loppupäivän keveitä tv-sarjoja, samalla syöden. Yleensä ostan krabbepäivää silmällä pitäen jotain hyvää ruokaa, jottei tarvitse käydä kaupassa tai pikaruokalassa. Illemmalla siirryn sohvalle, jossa elokuvien ja tv-ohjelmien katselu jatkuu, samalla syöden. En yleensä halua tavata ketään enkä käydä ulkona krapulapäivänä. Illalla saatan hemmotella itseäni saunalla.
Nukun laittoman pitkään, nousen ja käyn vessassa ja juon pari kupposta vettä. Takaisin sänkyyn, joko torkkumaan tai puhelinta selailemaan. Nousen ylös päivällä, syön jotain/haen roskaruokaa/käyn kaupassa. Siirryn sohvalle makaamaan, juon lisää vettä. Nukahdan illalla tosi aikaisin, väsymys on koko päivän ihan armoton.
Mikä krapulapäivä? Meneehän noi pari ensimmäistä tuntia seitsemältä heräämisen jälkeen vähän hissukseen, kuppi kahvia, kinkkumunakas juustolla kera sämpylän, tuoremehua ja uuteen nousuun. No ei sentään, ehkä illemmalla, kuka sitä nyt kokoajan kännissä? Vai voisko ehkä kuitenkin? Noeitodellakaan. Vai kuitenkin? Kuka tietää.
Viuna on viisaiden juoma. Vai onko? Ovatko he oikeasti viisaita? Who cares, juoppoja ovat!
Vierailija kirjoitti:
Mukavasti menee darra ohi kun on koko päivän pilvessä.
Harmi kun ei ole pilvee. Sillä kyllä lähtee krapula varsin hyvin.
Aika kivoja krapulapäiviä monella jos voi vaan makoilla, saunoa, sekstailla ja syödä pitsaa. :)
Kunnon krapulassa/viekkareissa tärisyttää, hikoiluttaa, tulee ahdistus/raivokohtauksia, kädet vapisee ja ei toivoakaan että seksiä tekisi mieil.
Tänään juon 4 olutta tasoittaviksi. Yritän siivota keittiön ja kokkailen lohta ja salaattia. Ehkä lisukkeita.