Mistä näen Syke jaksot?

Lääkäri

Mistä voisin nähdä sairaalasarja Sykkeen ensimmäisen kauden jaksot ilmaiseksi?

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Maaliskuussa 2016 alkaa wikin mukaan kolmas kausi. Veikkaisin että Yle uusii kaksi ensimmäistä sitä ennen kuten ovat tehneet monen muun sarjan kanssa niin siitä vaan katsomaan sitten. 

Vierailija

Löytyvät DVD:ltä jo nyt eka ja toka kausi (jaksot 1-20) mutta silloin joutuisit raukka niistä maksamaan...3.kauden kuvaukset alkoi pari vkoa sitten ja tulee ulos 3/2016.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Löytyvät DVD:ltä jo nyt eka ja toka kausi (jaksot 1-20) mutta silloin joutuisit raukka niistä maksamaan...3.kauden kuvaukset alkoi pari vkoa sitten ja tulee ulos 3/2016.

Itse asiassa ongelma on se etten löydä näitä DVD:itä mistään. Olen etsinyt jo varmaan puoli vuotta, ja tällä viikolla onnistuin löytämään VIIMEISEN KAPPALEEN 2. kautta kaupan hyllyltä. Anttilasta ei voi edes tilata. Toka kausi siis löytyy ja katsottukin jo parissa päivässä, mutta ykköstä ei näy.

Ja kysyinkö muka kolmannesta kaudesta mitään? Tiedän kyllä, että maaliskuussa 2016 tulee telkkarista. Kuvaukset alkoivat kylläkin jo syyskuussa.

YouTubessa oli joskus kaikki jaksot, mutta ne poistettiin sieltä aika pian. Enää ei löydy mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa ongelma on se etten löydä näitä DVD:itä mistään. Olen etsinyt jo varmaan puoli vuotta, ja tällä viikolla onnistuin löytämään VIIMEISEN KAPPALEEN 2. kautta kaupan hyllyltä. Anttilasta ei voi edes tilata. Toka kausi siis löytyy ja katsottukin jo parissa päivässä, mutta ykköstä ei näy.

Ja kysyinkö muka kolmannesta kaudesta mitään? Tiedän kyllä, että maaliskuussa 2016 tulee telkkarista. Kuvaukset alkoivat kylläkin jo syyskuussa.

YouTubessa oli joskus kaikki jaksot, mutta ne poistettiin sieltä aika pian. Enää ei löydy mitään.

Katso CDON.COM:sta. Hain erästä toista sarjaa ja siellä taisi olla myös 1.kausi myynnissä. NetAnttila kannattaa myös tarkistaa.

Vierailija

Student kirjoitti:
1-3 kaudet löytyy Youtubesta englanninkielisellä tekstityksellä hakemalla Pulse.

En löydä kuin jotain jalkapalloa tms pulsella

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat