Tilasin ekaa kertaa ruokaa hotellin huonepalvelusta. Mitä teen astioille?
Olen useamman päivän. Vienkö aamiaiselle mennessäni respaan? Aamiainen on eri ravintolassa.
Kommentit (23)
Joo, kuten yllä sanottu, TAI sitten laitat astiat laukkuusi ja tuot kotiin matkamuistona. Jompikumpi.
Yleinen tapa on, että pyydät siivoojan tiskaamaan ja kohteliasta sinulta on tarjoutua kuivaamaan tiskit.
Hö? Nehän haetaan pois... Vai missä olet?
ne voi laittaa käytävään huoneen ulkopuolelle, jos huonepalvelu ei hae niin ennen yötä pois. Toki voi jättää huoneeseenkin, siivooja sitten korjaa ne pois.
Laitat ne astiat huoneen ulkopuolelle.
Niillä kuuluu vetää rumpusooloa aamuun asti. Eli käännät ne ympäri pöydälle, himmennät valot ja kengänkoroilla anna mennä. Todelliseen tunnelmaan pääset alastomana ja aitoon rokkarimeininkiin, kun heität vaatteesi ikkunasta ulos.
Laita ammeeseen likomaan, siivooja hakee ne sitten sieltä
Mä olen joko jättänyt huoneeseen (siivooja vie pois) tai oven ulkopuolelle käytävään (jos astiat haisee).
Laitat tulpan ammeeseen ja täytät ammeen vedellä. Joukkoon hieman käsisaippuaa. Tiskaat astiat ja viet pyyhkeeseen paketoituna respaan.
Mene naapurihuoneen ovelle, koputa ja avatessa iske astiat naapurin käteen. Palaa huoneeseesi ja paiskaa ovi kiinni.
Siivooja tai tarjoilijat hakevat ne sieltä pois. Jos liikut vastaanoton lähellä, voit hihkaista heille, että astiat voi käydä hakemassa pois ja, että olipas oikeen hyvää ruokaa. T. Respalainen
Heittelet seinään, tietenkin.
Toinen vaihtoehto on jättää astiat ehjinä hotellihuoneeseen.
Kun nuo astiat aiheuttavat sinulle moista ihmetystä, niin omalla vastuulla voit laittaa ne laukkuusi ja kiikuttaa mukanasi kotiin.
Voit sitten lapsenlapsille kertoa, että tässä ovat ne astiat mummon hotellireissulta kauan sitten. Mummo ei tiennyt mitä niille pitäisi tehdä. No mummohan laittoi ne likaiset astiat laukkuunsa ja vei mukanaan.
Kyllä siinä lapsiparvi ihastellen hämmentyy.
Jättä huoneeseen, siivouksen yhteydessä keräävät pois.
Heität likaiset astiat ja käytetyt servetit respan tiskiin.
Vierailija kirjoitti:
Heittelet seinään, tietenkin.
Toinen vaihtoehto on jättää astiat ehjinä hotellihuoneeseen.
Kun nuo astiat aiheuttavat sinulle moista ihmetystä, niin omalla vastuulla voit laittaa ne laukkuusi ja kiikuttaa mukanasi kotiin.
Voit sitten lapsenlapsille kertoa, että tässä ovat ne astiat mummon hotellireissulta kauan sitten. Mummo ei tiennyt mitä niille pitäisi tehdä. No mummohan laittoi ne likaiset astiat laukkuunsa ja vei mukanaan.
Kyllä siinä lapsiparvi ihastellen hämmentyy.
Apua! :D :D :D
Itse olen aina jättänyt huoneeseen. Siellähän käy siivooja päivällä niin putsaa pois.