Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tilasin ekaa kertaa ruokaa hotellin huonepalvelusta. Mitä teen astioille?
18.10.2015 |
Olen useamman päivän. Vienkö aamiaiselle mennessäni respaan? Aamiainen on eri ravintolassa.
Kommentit (23)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jep just näin. Meidän hotellilla siivoojat lähtevät n. klo 15:00 pois ja illalla huonepalvelusta vastaa ravintolan saliväki. Jos ei halua, että huoneessa käydään oleskelun aikana ja jos likaiset astiat ei haittaa, haetaan astiat pois uloskirjautumisen jälkeen. T. toinen respalainen