Miten 40.v voisi näyttää vielä nuorelta?
Kommentit (46)
Vaatetus: iän mukainen, mutta tyylikäs ja elegantti, trendikkäin maustein. Hyvä meikkaus (ei liika kuitenkaan). Hiukset kannattaa miettiä tarkoin, hyvä kampaaja on tärkeä.
Veitsen alle.
Jos ei ole varaa, niin piri nuorentaa.
Ja se joka täällä leuhkiessaann jättää kertomatta faceliftistä? Huvittavia kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää ja vituttaa suorastaan tuo ajatus, että nuorelta näyttäminen on se suurin onni ja ilo, ja paras kohteliaisuus mitä naiselle voi antaa. Että kaikkien pitää jotenkin tavoitella sitä, että näyttäisi nuoremmalta kuin on. Miksi pitäisi? Mitä se mua hyödyttäisi mitenkään että mua luultaisiin nuoremmaksi? Iällä ei ole mulle mitään merkitystä, se kertoo vai sen vuosiluvun, jolloin olen sattumalta syntynyt, ei mitään muuta. Ei se kerro mun luonteesta, kokemuksista, eletystä elämästä. Mulle on aivan samantekevää luullaanko mua 20 vuotta vanhemmaksi vai nuoremmaksi, eikä edes kiinnosta tietää.
Miksi te haluatte näyttää nuoremmilta?
En tiedä haluanko näyttää varsinaisesti nuoremmalta mutta haluaisin näyttää vähemmän väsyneeltä kuin nyt 45-vuotiaana, nuorempana oli eloisamman ja virkeämmän näköinen, nyt kasoista jotenkin "kuluneen" ja väsähtäneen oloinen, iän tuomaa muutosta. Näytän väsyneemmältä ja "vihaisemmalta2 kuin todellisuudessa olen.
Se auttaa jo paljon ettei ole haalistunut ja homssuinen :)
Useimmiten BMI 20-25 nuorentaa. Sitä kevyemmillä on usein niin matala rasvaprosentti, että kasvot näyttävät helpommin kuihtuneemmilta ja ryppyisemmiltä, ja sitä tukevammilta puuttuu usein tyttömäinen sorjuus ja liikkeiden keveys.
Toinen on sopiva hiusväri ja -tyyli. Luonnolliset värit ovat imartelevimpia, jos eivät ole liian vaaleita tai tummia kantajalleen. Hiustyyleistä vanhentaa niin pitkä liruletti kuin lyhytkin malli. Nuorentavin malli on polkkamittainen tai siitä pidempi hiusten paksuuden mukaan, runsashiuksiselle käy hyvin pitkäkin.
Siinä ne mielestäni oleellisimmat terveellisten elämäntapojen lisäksi.