Miten 40.v voisi näyttää vielä nuorelta?
Kommentit (46)
Jättämällä tupakan ja alkoholin pois, 10 v. minua nuorempi ex-naapuri näytti minua vanhemmalta, kiitos tupakoinnin ja alkoholin.
Vauvan odotus ->kukkaan puhkeaminen ;)
Kasvata pois kananpersetukka, Värjää luonnollisen väriseksi. (Ei musta) luovu paksusankaisista silmälaseista sekä päivitä pukeutuminen tämän päivän naisellisiin vaatteisiin. Unohda farkkutakit ja bleiserit.
Hidastamalla elämää, turha kiire pois.
17: Jos asialla ei ole mitään merkitystä, niin miksi sinun piti kertoa yhtään mitään omasta ulkonäöstäsi? Miksi edes käyt noin usein kampaajalla, jos ei ole merkitystä? Miksi mainostat suoria hampaitasi? Kukaan ei voi itse valita, millaiset hampaat saa, eikä kaikki pääse oikomishoitoon. Halusitko leuhkia hyvillä geeneilläsi (hampaat, rypyttömyys) ja rahoillasi?
Olemalla oma itsensä ;).
Monesti ihmiset, jotka tärkeilevät, vaikuttavalta vanhemmilta. Turha pönötys pois! Pitää uskaltaa olla ei-niin-vakavasti-otettava. Tiukka pipo vanhentaa, luulen.
Sitten ne perinteiset:
- ei liikaa aurinkoa/tupakkaa/alkoholia/sokeria/suolaa
- paljon unta, liikuntaa, vettä juomana
- hoidetut iho ja hiukset
- omalle vartalolle sopivat vaatteet, omaan ihoon sopivissa väreissä
Olen 45 ja minulle riittää, että näytän freesiltä ja hyväkuntoiselta. Ja halutessani vielä tosi hotilta. Miksi kukaan oikeastaan haluaa näyttää muun ikäiseltä kuin on? Ei minua kiinnostaisi kolmikymppiset kollit ja huomiota saan ikäisiltäni päivittäin. Näin menee jees.
Vierailija kirjoitti:
17: Jos asialla ei ole mitään merkitystä, niin miksi sinun piti kertoa yhtään mitään omasta ulkonäöstäsi? Miksi edes käyt noin usein kampaajalla, jos ei ole merkitystä? Miksi mainostat suoria hampaitasi? Kukaan ei voi itse valita, millaiset hampaat saa, eikä kaikki pääse oikomishoitoon. Halusitko leuhkia hyvillä geeneilläsi (hampaat, rypyttömyys) ja rahoillasi?
Älä ragee mamma hyvä! :D Uskomaton kiukuttelija olet! Pitäisiköhän sinun mennä vaikka joogaa harrastamaan, se voisi auttaa tuohon raivoon. Vai onko sinulla jo vaihdevuodet alkaneet? Katsopa peiliin ja siloittele ryppyysi, hymyile, rauhoitu. Unohda kamalat vielä nelikymppisenäkin kivan näköiset kanssasisaresi ja keskity omaan napaasi. Ja älä mene sinne tupakalle, se vanhentaa todella paljon! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ks jennifer lopez. sillä varmasti hyvät geenit ja tarpeeksi rahaa, jotta näyttää nin hyvältä. paremmalta kuin suurin osa parikymppisistä.
Jennifer välttää auringonvaloa ja ruskettumista. Se meikataan ruskettuneeksi videoihin ja varmaan käy suihkurusketuksessa tms. Siinä siis eka vinkki.
Hän treenaa kovaa, joka päivä. Eli salille ja juoksemaan 3 tuntia päivässä, tai latinotanssimaan.
Jennifer on sikäli kiva esimerkki, että hänellä on muhkut reidet ja lantiota, silti hän on hyvännäköinen. Joten ehkä vika vinkki on se, että hyväksyy oman kehonsa. Ehkä nelikymppisenä se jo onnistuu?
Jennifer on latino. Ei se tarvii suihkurusketusta kun sillä on se luonnostaan. Upea nainen todella. Vähän saman näköinen kuin mä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 45 ja minulle riittää, että näytän freesiltä ja hyväkuntoiselta. Ja halutessani vielä tosi hotilta. Miksi kukaan oikeastaan haluaa näyttää muun ikäiseltä kuin on? Ei minua kiinnostaisi kolmikymppiset kollit ja huomiota saan ikäisiltäni päivittäin. Näin menee jees.
Totta tuo miesten huomio. En saanut edes kaksikymppisenä miehiltä näin paljon huomiota kuin nyt saan. Olen kirjoittanut tästä tänne ennenkin, mutta jo tavallisella kauppareissulla tulee joku mies mukavia juttelemaan ja kahville kyselemään usein. :)
Minua luullaan usein paljon nuoremmaksi, olen 40v ja 3 lapsen äiti. Kroppa on valehtelematta paremmassa kunnossa kuin monella parikymppisellä. Treenaan säännöllisesti ja syön monipuolisesti. Geenit on myös hyvät.;) Pukeudun kivasti ja käyn säännöllisesti kampaajalla. Hyvin hoidetut ja kiiltävät hiukset nuorentaa.
heh, minä olen 45v, juon, poltan, rakastan aurinkoa eli kaikki mahdolliset paheet. En käy juuri koskaan kampaajalla, värjään hiukset itse. Ne on pitkät ja vaaleat, mutta harmaiden takia pakko värjäillä. Ylipainoakin on noin 10 kg. Näytän ikäiseltäni ja olen mieheni mielestä maailman kaunein. Se riittää!!! :)
Tätä kysymystä voisi lähestyä myös siltä kantilta, että miettii, millaiset ulkonäköön liittyvät asiat vanhentaa ennen aikojaan. Itse olen tehnyt sellaisen havainnon, että paksu kerros meikkiä vanhentaa, samoin tätimäiset hiukset. Itsestäänselvänä runsas alkoholin käyttö ja tupakointi. Työpaikallani eräs, jota luulin reilu kolmikymppiseksi, paljastuikin reilusti vanhemmaksi. Hän on tavanomaisen hoikka brunette, ei käytä meikkejä juurikaan. Hiukset ovat lyhyehköt, mutta luonnolliset, ei mitenkään asetellut tai kiharretut/suoristetut/rajusti värjätyt. Olemus on hyvin tyttömäinen.
Eräs ihminen nuortui myös silmissä, kun sai lapsia 36-40-vuotiaana.
Yleensä ottaen en ihannoi nuoruutta ylettömästi, luulen että voisimme monet aika paljon paremmin, jos oppisimme hyväksymään elämän vääjäämättömän kiertokulun.
Kannattanee yrittää näyttää ikäiseltään. Tyypillisesti naisia vanhentavat seuraavat: ylipaino, alipaino, nuoruusvuosien tukkatyyli, ylimeikkaaminen, ei yhtään meikkiä, tätimäiset vaatteet/nuorisovaatteet, liika- tai tekorusketus, hymyttömyys, hoitamattomat keltaiset hampaat, liikkumattomuus, tympeä asenne. Vältä siis niitä.
Kun itse huomasin ikääntyväni ulkonäöllisesti ennen tuota 40 rajapyykkiä, leikkautin kuontaloni siistimmäksi, aloin värjätä harmaita luonnollisella hiusvärillä pois, aloitin säännöllisen liikuntaharrastuksen ja pudotin muutaman kilon. Aloin heti saada kommentteja nuortumisestani. Erityisesti liikunta tekee ihosta ja olemuksesta freesimmän, siihen ei auta pelkkä laihdutus, joka voi pahimmillaan tehdä naisesta valjun ja uupuneen akan, jolta lähtee tukkakin päästä. Kannattaa syödä ravintotiheitä juttuja, kuten pähkinät ja marjat, niin pysyy tukka, iho ja kynnet kunnossa.
Täällä yksi 41 v ihmettelee, että MIKSI te haluatte näyttää nuorilta? Minä en oikeasti ymmärrä mitä sillä saavuttaa. Jos kumppania etsii, niin useimmathan etsii oman ikäisiään, joten ei tarvi sitä varten näyttää nuoremmalta. Työelämässä taas se että ei näytä nuorelta kielii kokemuksesta ja arvovalllasta. Itse ainakin näytän oikein mielellään ikäiseltäni, enkä ymmärrä mitä hyvää saavuttaisin jos näyttäisin vaikka 10 vuotta nuoremmalta.
No, itselläni on nahkatakki, converset ja äänekäs avoauto. Lisäksi käytän nuorison sanontoja kuten "lol". Kerran menin palaveriin hammastikkua suussa pyöritellen ja pomo sanoi, että olen myöhässä. Vastasin sille, että mutsis on. Sihteeri oli kuulemma jälkeenpäin kysellyt kuka tuo teidän uusi kesätyöntekijä on :D. Olen erittäin nuorekas ja alkossa kysytään joskus papereita.
M40
En tiedä.
Minua luultiin viimeksi 2-vkoa sitten n.25veeksi. Se on ennätys jota toki itsekin hieman ihmettelin/en, tätä ennen olen sentään ollut jotakin ikävuosien 30-35 välillä.
Täytin syyskuun lopussa 40v, 2 murrosikäistä lasta, en polta enkä ole ikinä polttanut, alkoholia ehkä muutaman kerran vuodessa siiderin verran, nukun 7-9h/yössä ja vkonloppuisin päiväunetkin usein.
Mua ärsyttää ja vituttaa suorastaan tuo ajatus, että nuorelta näyttäminen on se suurin onni ja ilo, ja paras kohteliaisuus mitä naiselle voi antaa. Että kaikkien pitää jotenkin tavoitella sitä, että näyttäisi nuoremmalta kuin on. Miksi pitäisi? Mitä se mua hyödyttäisi mitenkään että mua luultaisiin nuoremmaksi? Iällä ei ole mulle mitään merkitystä, se kertoo vai sen vuosiluvun, jolloin olen sattumalta syntynyt, ei mitään muuta. Ei se kerro mun luonteesta, kokemuksista, eletystä elämästä. Mulle on aivan samantekevää luullaanko mua 20 vuotta vanhemmaksi vai nuoremmaksi, eikä edes kiinnosta tietää.
Miksi te haluatte näyttää nuoremmilta?
Puhuisittepa täällä (edes joskus) yhtä lempeästi ja ymmärtävästi myös 40-vuotisista miehistä... m36
Oletko kuullut sarkasmista?
-ohis