Punastutteko helposti?

Vierailija

Onko täällä muita jotka muuttuvat helposti tomaateiksi? Itse punastun helposti ja se kyrsii rankalla kädellä. Jos mokaan niin punastun, jos joudun juttelemaan ihastukselle saatan punastua (aika 50/50), jos nauran hervottomasti punastun. Tosi kivaa kun punastuu, sitten nolostuu ja punastuu enemmän ja näyttääkin joltain helvetin keitetyltä ravulta. Nykyään en ehkä ihan niin helposti punastu, mutta se on 100% varmaa, että jos mokaan jonkun naisen edessä niin herra keitetty rapu ilmaantuu kuvioihin viikset vipattaen.

Terveisin Naispelko22

Kommentit (5)

jkdsgjkjkf

Punastun todella helposti. On erityisen nolostuttavaa, kun punastun puhuessani jollekin sellaiselle miehelle, johon en ole ihastunut. Sitten kaikki luulevat, että olen. Toisaalta tietysti ei ole sen helpompaa punastella miehille, joihin olen ihastunut. Ylipäänsä punastelu on kamalaa, eikä se ole vähentynyt iän mukana kuin vain hiukan (olen 35v)

Vierailija

Helposti ja näyttävästi vaalean ihoni ansiosta. Minä myös punastelen miehille vaikka en olisi millään tavalla heistä kiinnostunut. Moni näyttää tulkitsevan tämän väärin.

Onneksi on keksitty beetasalpaajat, niiden avulla on mennyt jo monta vuotta eikä punastuminen enää rajoita elämää.

Vierailija

Punastun melko helposti. Joskus sain kuittia kun todella raivostuttavan asiakastilanteen jälkeen olin ihan punainen, tuli mieliala työkavereille selväksi, onneks on puhelintyö kun äänen nyt vielä voi pitää kurissa.. ihan söpöähän se on älä huoli, varsinkin jos et ahdistu siitä liikaa.

Vierailija

Melkosen helposti ja myös aikasen näyttävästi. Tietysti tämä on nyt vanhemapana vähän paremmin kontrollissa ja hyvä niin. Kauheintahan tässä on se että tuon punastelun takia jouduin suhteellisen rankan kiusaamisen kohteeksi. Nyt tosiaankin vanhempana oon oppinut vähän hallitsemaan. Ja oon huomannut että ihan rankasti hirveesti siitä välittämättä pärjää aika hyvin. Noteeraa sen, sanoo keskustelukumppanille/yleisölle että tuli mokattua ja mä punastelen helposti ja sitten jatkaa täysiä eteenpäin välittämättä.

Opin tämän koska olen sellaisissa töissä että pitää isoillekkin yleisöille puhua. Ja on siellä edessä joskus tultu punasteltua, mutta hemmetti, se on lopulta normaalia ja ihmisyyteen kuuluvaa. Siinä se jännitys lopulta vielä helpottaa ja väri lähtee kasvoilta. Ei se helppoa ole ja vanhat traumat aluksi meinasivat nousta ylös, mutta kyllä sen voi oppia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat