Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos saisit kuukausittain 200 euroa lisää rahaa pelkästään omaan käyttöösi,

Vierailija

mitä sillä tekisit?

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Varmaan intoutuisin ostelemaan kaikkea sellaista, mihin nyt ei ole varaa, mutta mitä olen tarvinnut jo pitkään.

Vierailija

piristäisin itseäni tilailemalla netistä paljon pieniä tilauksia ja kävisin yksinäisinä viikonloppupäivinä ulkona syömässä.

Vierailija

Säästäisin kuten tähänkin asti olen kaiken ylimääräisen säästänyt. Muutaman vuoden välein vaihdan säästöilläni autoa jne.

Vierailija

Säästäisin suurimman osan. 

Olen ollut neljä vuotta sairauslomalla syöpähoitojen vuoksi ja säästötili pienenee koko ajan. 

Vierailija

Ostaisin vaatteita ja kenkiä. Kävisin kampaajalla. Söisin ulkona useammin. Ostaisin samppanjaa. Säästäisin kaupunkilomiin.

Vierailija

En tekisi sillä mitään. Tuolla se makaisi tilillä odottamassa, että keksisin jonkun järkevän kohteen.

Vuodessa 2400 e voisi olla ihan hyvä sijoittaa johonkin muualle kuin pankkitilille.

Vierailija

Jättäisin säästötilin rauhaan ja käyttäisin sen peruselämiseen opintotuen ohella. Vois syödä ilman huonoa omatuntoa vähän kalliimpaa ruokaa ja ostaa "turhia" vaateita välillä yms.

Vierailija

Laittaisin säästöön enemmän kuin nyt. Säästän ajokorttiin ja omistusasuntoon. Ostaisin varmaan myös useammin vaatteita tai raaskisin kokeilla ripsien pidennyksiä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat