Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit kuukausittain 200 euroa lisää rahaa pelkästään omaan käyttöösi,

Vierailija
18.10.2015 |

mitä sillä tekisit?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai mitään. Säästäisin varmaan.

Vierailija
2/33 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan intoutuisin ostelemaan kaikkea sellaista, mihin nyt ei ole varaa, mutta mitä olen tarvinnut jo pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoittaisin.

Vierailija
4/33 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

piristäisin itseäni tilailemalla netistä paljon pieniä tilauksia ja kävisin yksinäisinä viikonloppupäivinä ulkona syömässä.

Vierailija
5/33 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästäisin kuten tähänkin asti olen kaiken ylimääräisen säästänyt. Muutaman vuoden välein vaihdan säästöilläni autoa jne.

Vierailija
6/33 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästäisin suurimman osan. 

Olen ollut neljä vuotta sairauslomalla syöpähoitojen vuoksi ja säästötili pienenee koko ajan. 

Vierailija
7/33 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin vaatteita ja kenkiä. Kävisin kampaajalla. Söisin ulkona useammin. Ostaisin samppanjaa. Säästäisin kaupunkilomiin.

Vierailija
8/33 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi sillä mitään. Tuolla se makaisi tilillä odottamassa, että keksisin jonkun järkevän kohteen.

Vuodessa 2400 e voisi olla ihan hyvä sijoittaa johonkin muualle kuin pankkitilille.

Vierailija
9/33 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästäisin ja matkustaisin.

Vierailija
10/33 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin säästötilin rauhaan ja käyttäisin sen peruselämiseen opintotuen ohella. Vois syödä ilman huonoa omatuntoa vähän kalliimpaa ruokaa ja ostaa "turhia" vaateita välillä yms.

Vierailija
11/33 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin vaatteita ja muuta tarpeellista kotiin. Sitten laittaisin säästöön.

Vierailija
12/33 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

menis koiran "tilille" niin 5kk päästä olisi varaa leikkaukseen jolla saa mahd. Jopa 5 elinvuotta lisää.

Vierailija
13/33 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin säästöön enemmän kuin nyt. Säästän ajokorttiin ja omistusasuntoon. Ostaisin varmaan myös useammin vaatteita tai raaskisin kokeilla ripsien pidennyksiä.

Vierailija
14/33 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästötilille, oma purjevene olisi tarkoitus ostaa :)

Vierailija
15/33 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästäisin muuttoon, autoon, veneeseen ja asuntoon.

Vierailija
16/33 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin turhanpäiväisiin menoihin. Tulot vaihtelee usein muutenkin satoja euroja kuukausien välillä enkä kuitenkaan huomaa mitään eroa missään.

Vierailija
17/33 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti säästäisin eläkesäästöiksi, mutta jos saamisen ehtona olisi, että on pakko käyttää samassa kuussa, ottaisin viikkosiivouksen kotiin. 

Vierailija
18/33 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsisin uusia vaatteita, söisin hyvin ja jos säästöön jäisi joku matka olisi kiva. Vaikka tämä oli vain itseen niin teinipojalle haluaisin jotain kivaa, olisi myös niin ansainnut.

Vierailija
19/33 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En mä huomaisi tuollaista pikku summaa. Enhän mä tiiä ees paljon mä saan palkkaa."

Joo... Osuuspankilla oli aikoinaan mainos missä ihmisiä haastateltiin ja kysyttiin , jos satasen kuussa laittaisi säästöön. Niin yksi nainen vastasi tuohon malliin...

Aika pelottava pankin asiakas kun ei tiedä paljon saa palkkaa...  No osuuspankki on... no

Vierailija
20/33 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En mä huomaisi tuollaista pikku summaa. Enhän mä tiiä ees paljon mä saan palkkaa."

Joo... Osuuspankilla oli aikoinaan mainos missä ihmisiä haastateltiin ja kysyttiin , jos satasen kuussa laittaisi säästöön. Niin yksi nainen vastasi tuohon malliin...

Aika pelottava pankin asiakas kun ei tiedä paljon saa palkkaa...  No osuuspankki on... no

No mä en kans tiedä, paljonko nettotuloni ovat per kk.  Lyhennän kahta (asunto)lainaa ja minulle riittää, että tilit ovat aina plussan puolella.  Ei ne suuret tulot vaan kohtuulliset menot, ja laiva pysyy pinnalla ilman, että minun pitäisi haukkana vahtia taseita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä