Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

alushousujen vaihtotiheys

Vierailija

Minusta on ihan normaalia vaihtaa kaksi kertaa päivässä alushousut eli aamusuihkun ja iltasuihkun jälkeen. Nukuin siis ns. paitulilla ja alkkareilla. Aamulla suihkuun ja puhtaat pikkarit jalkaan. Illalla suihkuun ja puhtaat pikkarit jalkaan. En koe tässä mitään ihmeellistä.

Olin kaverin kanssa lomareissulla ja huoneistossamme oli pieni pesukone. Viidentenä lomapäivänä pesin siihen mennessä käyttämäni alushousut ja laitoin pyykkitelineelle kuivumaan. Kaveri ällisteli, että olen siihen mennessä käyttänyt jo kahdeksat pikkarit.

Mitä ihmeellistä siinä on, onko sinusta?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Käyn kaksi kertaa päivässä suihkussa, kuten sanoin, ja suihkussa on tapana pestä myös alapää, ainakin minulla ja eiköhän muillakin. -ap

Vierailija

Käytän usein päivällä stringejä, mutta vaihdan yöksi mummopikkarit ihan siitä syystä, että nukun alkkarit+toppi-yhdistelmällä ja paljaat pakarat tuntuvat hassuilta nukkuessa :D Eli kahden alushousut vuorokaudessa on ihan normaali tahti täälläkin.

Vierailija

Aamulla puhtaat ja yöksi vaihdetaan suihkun jälkeen taas puhtaat. Öisin käytän erilaisia kuin päivällä. Saman olen opettanut tyttärillenikin. Jos lomakohteessa ei ole pesukonetta, meidän perheellä on aika hurja määrä pikkareita mukana (ja miehellä kalsareita) esim. viikon matkalla, kahdesta puhumattakaan. Uikkarit psen käsin rantalomalla jokaisen päivän jälkeen. Tottakai!

Vierailija

Minusta suihku kaksi kertaa päivässä on turhaa, ellei ole sitten harrastanut liikuntaa sellaisessa vaiheessa päivää, että se on välttämätöntä. Eli kerran päivässä normaalisti ja samalla alushousujen vaihto.

Tuskin olisin touhujasi kuitenkaan ihmetellyt, jos olitte jossain kuumassa kohteessa, jossa hikoilee paljon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minusta suihku kaksi kertaa päivässä on turhaa, ellei ole sitten harrastanut liikuntaa sellaisessa vaiheessa päivää, että se on välttämätöntä. Eli kerran päivässä normaalisti ja samalla alushousujen vaihto.

Tuskin olisin touhujasi kuitenkaan ihmetellyt, jos olitte jossain kuumassa kohteessa, jossa hikoilee paljon.

hyi, haisuli!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

on tärkeää nukkua ilman alkkareita yö, että paikat saa tuulettua.

No en nuku enää paljaana, koska lapsia saattaa yöllä kömpiä saman peiton alle. Mutta mulla sama kuin aloittajalla, joka aamut puhtaat päiväpikkarit ja ja joka ilta puhtaat (mummo)pikkarit yöksi. Suihku mulle riittää kerta päivässä.

Vierailija

No jos käyn suihkussa, vaihdan sen jälkeen aina. Yöllä nukun usein ilman ja käyn yleensä kerran päivässä suihkussa joko aamulla tai illalla

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat